Impala Skrevet 2. januar 2007 #1721 Skrevet 2. januar 2007 Dette kommer til å gå helt fint Pi@, det er jeg sikker på
Skytte Skrevet 2. januar 2007 #1724 Skrevet 2. januar 2007 Nå sender jeg alle mine positive tanker til deg vennen,dette går bra! Vær sterk og hold ut!
Pi@ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1726 Skrevet 2. januar 2007 Dere er så fantastiske . Virkelig en stor støtte for meg akkurat nå. Det har gått dårligere og dårligere utover kvelden. Blør mer og mer. Sist jeg var på do kom det blod ned i doen og ikke bare på papiret . Ikke vondt, men en litt sånn rar følelse i magen. Synes det her er fryktelig urettferdig
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #1727 Skrevet 2. januar 2007 Du er ikke alene om å synes dette er forferdelig urettferdig altså. Det er bokstavelig talt blodig urettferdig om dette ikke går den rette veien.
iss Skrevet 2. januar 2007 #1728 Skrevet 2. januar 2007 Ingen som helst rettferd i dette, uansett hvilken vei det går... Er så fryktelig å vente også....
Pi@ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1730 Skrevet 2. januar 2007 Snille sambo har ringt sjefen min og sagt at jeg ikke kommer på jobb i morra heller. Han hadde allerede fått tak i vikar for tida framover. Så da ringer jeg legen i morra og hører om jeg kan få sjukemelding, og hvis det mot formodning ikke går så tar jeg meg bare fri.
Impala Skrevet 3. januar 2007 #1733 Skrevet 3. januar 2007 Å nei, det er skikkelig urettferdig hvis det ikke går bra altså Legen gir deg nok helt sikkert sykemelding. Det er jo en ganske stor påkjenning, spesielt siden du har vært gjennom en MA for ikke lenge siden. Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med deg
angelou Skrevet 3. januar 2007 #1734 Skrevet 3. januar 2007 At livet skal være så urettferdig fatter ikke jeg Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå bra, du må da få slippe å gå igjennom dette en gang til Tenker på deg vennen
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #1736 Skrevet 3. januar 2007 Tenker mye på deg i dag, og håper blødningen har avtatt!
angelou Skrevet 3. januar 2007 #1737 Skrevet 3. januar 2007 Ville bare si at jeg tenker veldig på deg idag
Liljen Skrevet 3. januar 2007 #1738 Skrevet 3. januar 2007 Tenker på deg, vennen. Håper virkeli dette går bra. Krysser alt jeg har. store :klem:
Pi@ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1739 Skrevet 3. januar 2007 Blødningen har avtatt igjen, men det går visst litt opp og ned. Sitter og venter på telefon fra legen. Bestilte bare en telefontime. Ingen vits i å dra på en ordentlig time ikke noe å gjøre fra eller til uansett. Tusen tusen takk for all god støtte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå