Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper det går bra med deg :)

ØNSKER DEG ETT RIKTIG GODT NYTTÅR :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år! Håper du får en flott feiring og at formen er bra. 2007 er året da drømmer oppfylles!

:klem:

Skrevet

Innom for å ønske deg et riktig godt nytt år :klem:

Skrevet

Tusen takk for alle di koselige hilsene :legrine:

Ble ikke verdens mest festlige nyttårsfeiring for min del :tristbla:. Fikk en liten blødning i går :grine: som ennå ikke har gitt seg :grine:. Er veldig lite og det kom noen timer etter sex, men jeg liker ikke at det ikke har gitt seg. Venter bare på at det skal ta seg opp..... syns også kvalmen har blitt mye mindre og puppene mindre ømme, så jeg har ikke så veldig tro på at det her kommer til å gå bra :tristbla:. Skal prøve å få meg en legetime i morra, er jo ingen ting di kan se eller gjøre nå, men jeg kan kanskje ta en blodprøve for å se om hcg-nivået synker eller stiger. Grusomt å bare måtte avvente.

Skrevet

Uff så trist :kose:

Krysser fingrene for at det går bra og at det blir et fantastisk nytt år!

:klem:

Skrevet

:klem::klem:

Skjønner at du sliter nå. Håper du får legetime i morgen, og at alt viser seg å være bra.

:kose:

Gjest gjesta
Skrevet

Å nei! :tristbla: Håper du får legetime i morgen, med måling av hcg. Og så skal jeg krysse fingra for at dette går bra og du har god stigning på hcg :Nikke:

Skrevet

:kose: Huff, stakkars deg..

Jeg krysser og krysser for at alt går bra og at hcg stigningen går rette veien.

:klem::klem:

Skrevet

Ikke noe særlig god start på året.

Krysser fingre og tær for at det er en uskyldig blødning og at hcg-nivået ligger høyt i morgen. :klem:

Skrevet

Håper blødningen er falsk alarm Pi@!

Skrevet

:troest:

Håper, og krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning Pi@ :klem:

Gjest gjesta
Skrevet

Dette var ingen god start på det nye året for dere! :klem:

Men du....jeg er rimelig sikker på at det er helt ufarlig, spesielt siden blødningen kom ifbm sex. Huff, jeg burde ikke skrive rimelig sikker, jeg kan jo ikke vite, men jeg føler på meg at det kun går på skjøre slimhinner dette her.

Krysser fingrene, og håper på det beste gjøre jeg uansett!

Skrevet

Tusen takk for all støtte iss, Eeoyore, Fjellrypa, Toblerone, miiip, Liljen, pondusa, magolia, Yamaha og Xavia. :klem:

Jeg har fått meg time hos fastlegen min kl 10. Synes de er kjempeflinke til å ta meg seriøst på legekontoret. Fikk time med en gang både nå og sist.

Føler meg roligere nå siden det ikke har vært noe mer blod siden i går ettermiddag og at jeg fikk både ømme pupper og var kvalm på kvelden :), men jeg må bare innrømme at jeg ble helt hysterisk. Har fortsatt forrige gang friskt i minnet :tristbla:. Jeg er enig med deg Xavia at blødningen mest sannsynligvis kom pga sex, men det er ikke bestandig like lett å være rasjonell :sjenert:. Får uansett sjekka litt nå, sjølom det er for tidlig å gjøre så mye.

Tror jeg skal snakke med fastlegen min om tidlig UL også. Hadde håpet at jeg kunne være så rolig at jeg muligens slapp eller kunne vente til nærmere uke 12 med det, men etter det her så føler jeg at kanskje trenger en bekreftelse før det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...