Eeyore Skrevet 1. desember 2006 #1501 Del Skrevet 1. desember 2006 Stakkars Pi@ *blåser bort de negative tankene og sender masse positiv energi* Mega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. desember 2006 #1502 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg gleder meg til samtalen vår på søndag, jeg! Kanskje vi kan finne på noe lurt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. desember 2006 #1503 Del Skrevet 2. desember 2006 uff, det er kjedelig når man er nede i en sånn dal du skal se ting ser lyserer ut snart, Pi@vennen!! stor oppmuntrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. desember 2006 #1504 Del Skrevet 2. desember 2006 Kjære Værguden/meteorolger! Kan dere sende litt snø og minusgrader til Pi@, for da blir hun og hundene hennes så gla? Hilsen en bekymret Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. desember 2006 #1505 Del Skrevet 4. desember 2006 Så leit å høre at du er lei deg Det er jo naturlig å få reaksjoner når du har vært igjennom en MA, synes du var så tapper når det sto på og det er klart tankene melder seg selv om det har gått litt tid. Håper du har noen å snakke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. desember 2006 #1506 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis ikke jeg har sagt det på en stund, så vil jeg bare si at jeg setter utrolig stor pris på deg! Tusen takk for at du er den du er vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. desember 2006 #1507 Del Skrevet 4. desember 2006 Tenker på deg, og håper at det skjer noe positivt i livet ditt nå i desember! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1508 Del Skrevet 4. desember 2006 iss*2: Tror ting blir litt lettere når jeg blir gravid igjen.... . Det går veldig opp og ned. Føler meg bedre igjen nå. Tusen takk for di fine ordene dine Lucky: Fint at du kan passe på meg . Eeyore*2: Det ble snø i helga , iallfall litt slik at jeg kunne gå på ski i går. miiip: Takk for samtalen i går. Du er virkelig rett person til rett tid . Petra P: Takk angelou: Jeg vet jeg må regne med litt etterreaksjoner, og når mensen kommer så blir det litt ekstra sårt. Fjellrypa: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #1509 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1510 Del Skrevet 4. desember 2006 Er litt mer oppe og går nå . Hatt en fin og rolig helg, bare sovet i grunnen. Tror virkelig jeg trengte det. På lørdag kom tårene (var alene akkurat da), men føler at det klarna litt opp i hue. Det er så fryktelig mye som står på for tida. Babylaging og jobbsøking. Egentlig så er di to delene fulltidsjobb, men i tillegg så skal jeg jobbe 80% i en jobb jeg begynner å bli riktig lei av..... På lørdag slo det meg at det begynner å nærme seg to år siden det sterke ønsket om barn begynte å melde seg . Tanken hadde vært der allerede i noen år, men det var da den forandra seg. To år og ingen ting har skjedd, eller det er ikke sant. Det bare kjennes slik ut. Tok nesten 1 1/2 år og få sambo med på tanken og nå har det snart gått ett halvt år siden vi begynte å prøve. Det har faktisk et halvt år siden vi forsiktig prøvde første gangen. Å bli mamma er visst en lang hard og smertfull prosess..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #1511 Del Skrevet 4. desember 2006 Høres nesten ut som ønsket om barn kom omtrent samtidig til oss to. Jeg var vel klar for over to år siden, men grunnet jobbsituasjon og andre hyggelig happeninger bestemte vi oss for å utsette det til denne sommeren... Men jammen tar det tid nå også altså. vi begynte vel prøvingen omtrent på likt mener jeg å huske? Vi får håpe desember er den store måneden for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. desember 2006 #1512 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei pia-venn! Så dumt tanta kom da Men du, selv om det skjer mye så kan du bli gravid altså Jeg har aldri hatt det så travelt i høst og tenkte at det aldri kom til å gå fordi livet bestod av jobb men jammen ville kroppen allikevel! Håper snøen ligger så du får deg noen fine skiturer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. desember 2006 #1513 Del Skrevet 4. desember 2006 Godt å høre at humøret er bedre, men jeg skjønner at det er tungt når man har hatt lyst så lenge. Og tiden går så altfor fort noen ganger også, tenkt at vi har vært prøvere i et halvt år allrede! Om vi ikke får julegaver så, skjer det nok noe på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1514 Del Skrevet 4. desember 2006 Toblerone: Stemmer det at vi begynte prøvingen omtrent på likt . Bra når du har hatt en positiv ventetid fram mot prøving . For min del har det vært alt annet enn det. Egentlig er det et under at vi fortsatt er sammen . smile: Klar over det. Ble gravid i innspurten på masteren min . Nå gikk ikke det så bra da, men... Det jeg er mest skeptisk til er faktisk at jeg er så sliten, litt usikker på om kroppen har lyst til å bli gravid når den allerede ligger litt nede. Eeoyre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 #1515 Del Skrevet 4. desember 2006 Pi@vennen. Her kommer noen :klem: fra meg!! Det fortjener du altså. Du må prøve å ta litt vare på deg selv. Vet faktisk utrolig godt hvordan det er å være så sliten, og da er det superviktig å sette igang prosjekt "seiselv"!! Prøve å stresse ned og sove ut.. Jeg er heeelt sikker på det ordner sei for dere snart. Føler det på meg altså Fikk du snø i helgen forresten?? stooooooooooooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #1516 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei vennen Skjønner at du blir litt deppa nå ja, men godt å høre at helgens avslapning har hjulpet Det ordner seg for snille piker vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. desember 2006 #1517 Del Skrevet 4. desember 2006 Pi@ skrev: Hatt en fin og rolig helg, bare sovet i grunnen. Tror virkelig jeg trengte det. ← Det tror jeg også at du gjorde! Det er utrolig viktig å ta seg tid til å slappe av ordentlig innimellom. Ingenting er faktisk det absolutt nyttigste man kan gjøre noen ganger, og særlig når man er sliten. Det er så lett å sette seg fast i dårlig samvittighet for alle de tingene man synes man burde gjort, enten det er trening eller jobbsøking eller noe annet. Hvile er viktig, og får man litt ny energi er det lettere å finne løsninger og se positivt på tingene etterpå. Uten ordentlige pauser er det alt for lett å kjøre seg fast! Og ja, jeg vet at dette er mye lettere sagt enn gjort! Kan det være et alternativ å legge bort jobbsøkingen til etter jul, for eksempel? Og kanskje legge opp til en hyttetur til før jula også? Eller noe annet som gjør at du får ladet batteriene ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2006 #1518 Del Skrevet 5. desember 2006 Heisann du! Huff..nå får jeg dårlig samvittighet for at jeg er så dårlig på å besøke deg... Bra det er mange andre som er så veldig flinke til det,som kan ta vare på deg og muntre deg opp! Jeg håper dere får den etterlengtede julegaven,dere fortjener det i aller høyeste grad!Det er hardt og smertefullt å vente,det går på humøret løs,men den store dagen du ligger der med ditt lille vidunder på magen,da kjenner du bare at alt blir så bra så bra! Tenker mye på deg skal du vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 #1519 Del Skrevet 6. desember 2006 her kommer et lass med til Pi@vennen. denne prøvingen og alle tankene rundt det kan være en stor utfordring til tider. du skal se verden snart ser litt lyserere ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. desember 2006 #1520 Del Skrevet 6. desember 2006 Kjære Pi@! Jeg vet at prøvingen tar på, hadde jo noen vanskelige år jeg også. Selv hvor håpløst alt kan virker, er det viktig å beholde håpet!! Og selvsagt lykkes dere snart, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå