Fjellrypa Skrevet 28. november 2006 #1481 Skrevet 28. november 2006 Kjipt med mensen som kom, men i alle fall bra at det ser ut som kroppen din stabiliserer seg som den skal. Spinning er en super måte å kvitte seg med frustrasjoner på, ja! Ha en fin dag!
angelou Skrevet 28. november 2006 #1484 Skrevet 28. november 2006 Innom med en før jeg stikker av noen dager. Ha ei fortsatt fin uke
Gjest Myztica Skrevet 28. november 2006 #1486 Skrevet 28. november 2006 Bare legger igjen et spor! Må nok oppdatere meg bedre i boka di senere
Pi@ Skrevet 29. november 2006 Forfatter #1487 Skrevet 29. november 2006 Er så trøtt at jeg tror jeg dauer . Sovet utrolig dårlig i to netter igjen nå. Veldig slitsomt . Var på møte i går ang et verv vi har tatt på oss, hater slike møter. Alltid noen som har munndiare og som gjør at møtene varer flere timer lengre enn nødvendig. Liljen: Hadde bare jeg vært like sikker som dere så miiip: Jeg lot bevist å la være å nevne mensen. Fint å skravle om helt andre ting . Hadde forresten skjønt sammenhengen i forhold til det du skrev på PM . Fjellrypa: Ja, det er fint at sykluslengden har vært riktig etter MA'en, men jeg kunne godt tenke meg di vanlige mensensymptomene mine tilbake. smile: Annie: angelou: Jeg er så spent på dine veiene. Håper virkelig at det har gått veien for dere denne gangen. Yamaha: LinKri:
Liljen Skrevet 29. november 2006 #1489 Skrevet 29. november 2006 Hei hei, vennen Det har virkeli blitt mørketider ute nå. Jeg er også kjempetrett for tiden. Tror jeg skal ta litt sol, det har vært vellykket før Ha en superstrålende dag stor
Eeyore Skrevet 29. november 2006 #1490 Skrevet 29. november 2006 Kanskje det er derfor jeg fikk mensen denne syklusen fordi jeg skal få to blå på juleaften . ← Ja der kan du se, det er en mening med alt
Impala Skrevet 29. november 2006 #1491 Skrevet 29. november 2006 Kjenner til problemet med langvarige møter ja Utrolig irriterende
Petra Prøvedokke Skrevet 29. november 2006 #1492 Skrevet 29. november 2006 innom med en diger til Pi@vennen!!!
Annie Skrevet 30. november 2006 #1495 Skrevet 30. november 2006 (er på hopperunde) Les hvorfor i Kuppmakerne. Link i signaturen min.
Fjellrypa Skrevet 1. desember 2006 #1496 Skrevet 1. desember 2006 God helg til deg! Håper du får en fortreffelig adventstid.
Skytte Skrevet 1. desember 2006 #1497 Skrevet 1. desember 2006 Hei på deg! Parkerte visst i boka di en god stund.....Pappa kom akkurat midt i alenetiden min,hemhem....Men han hadde med juletreet til verandaen så da er han tilgitt Grønt tre og grøn plen!Ingen ting kan ødelegge julestemningen læll for jeg er som en unge!!! Håper du også har det bra og gleder deg til denne mnd prøvelser Ha ei super adventstid og goood helg,Pi@!
Pi@ Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1498 Skrevet 1. desember 2006 magolia, Liljen, Eeoyre*2, Yamaha, Petra P, Holly, Annie, Fjellrypa og Skytte: Stor til dere alle. Er bare sliten, trøtt og dritlei alt for tida . Vet ikke helt hva jeg vil, eller det gjør jeg, men det er ikke mulig. Prøver å bruke det bittelille jeg har av energi på å søke jobber og å røre på kroppen. Nå føles det veldig tungt at vi mista og at jeg ikke har blitt gravid igjen. Nå skulle jeg egentlig hatt mage og kanskje kjent spark. Dritt!
iss Skrevet 1. desember 2006 #1499 Skrevet 1. desember 2006 Skjønner deg godt jeg pi@... Var litt rart når min opprinnelige termindato gikk forbi i november.. Men det blir lettere etterhvert, tar bare litt tid...
Lucky? Skrevet 1. desember 2006 #1500 Skrevet 1. desember 2006 uff ikke moro med sånne dager nei. Nå tror jeg at jeg er tilbake på nett igjen så da skal jeg passe på deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå