iss Skrevet 20. november 2006 #1421 Del Skrevet 20. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. november 2006 #1422 Del Skrevet 21. november 2006 Skjønner det Pi@ Jeg kan forsåvidt ha på meg hva jeg vil på jobb, men det er upraktisk med f.eks skjørt eller annet "pent" tøy, så da blir det kjedelig dongeri og en topp hver dag Men jeg kunne ikke tenkt meg å bytte bransje heller da Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. november 2006 #1423 Del Skrevet 21. november 2006 forstår godt at det er kjedelig med "uniform" på jobb. jeg hadde en sånn jobb før, og savnet skikkelig å kunne gå i klær som var "meg". Nå derimot kunne jeg innimellom ønske at jeg hadde "uniform" for jeg har en tendens til å bruke laaang til for å finne noe å ha på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #1424 Del Skrevet 21. november 2006 iss: Yamaha: Du slipper i det minste å ha den samme fargen på alle genserne dine, og det er ikke akkurat noen nøytral farge heller. Synes fargen er fin i utgangspunktet, men jeg har blitt litt lei. Jeg er jo ikke akkurat innenfor den bransjen jeg ønsker å være, så kanskje det har litt med saken å gjøre . Petra P: , det blir sikkert slik for meg også, når jeg får en jobb hvor jeg kan ha på meg hva jeg vil. Uansett regner jeg med å få en jobb som krever en viss kleskode. Kroppen plager meg . Har vondt i ene skuldra, det går forsåvidt bra. Værre med beina og hoftene. Veldig vondt på baksida av lårene, vært plaga med det siden i sommer. Vil liksom ikke gå bort . Og så er hoftene helt tullete igjen. Slet jo med det like før MA'en, er heldigvis ikke like ille nå. Ble ganske bra, men nå har det kommet litt tilbake igjen, kjente det veldig da jeg skulle ploge på ski her om dagen og nå går jeg litt gåsegang etter at jeg har sittet . Skulle nesten tro at jeg var høygravid slik jeg går, og jeg er ikke gravid engang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. november 2006 #1425 Del Skrevet 21. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 21. november 2006 #1426 Del Skrevet 21. november 2006 Uffda, at denne kroppen skal drive og tøyse sånn! Jeg har ikke vært her på LENGE - har fått med meg at du hadde en MA ( :klem: ) men ikke så mye mer. Hva slags jobb er det du har fått deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. november 2006 #1427 Del Skrevet 22. november 2006 Huff da, så kjedelig at du skal ha så vondt Har du vært hos legen med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1428 Del Skrevet 22. november 2006 LinKri: Rognebær: Jeg har ikke fått meg noen relevant jobb ennå. Jobber fortsatt på butikk. Driver å søker . Yamaha: Jeg har gitt opp å gå til legen når jeg har sånne vondter . Fikk tøyd baksida av lårene på yogaen i går, kjennes bedre ut i dag. Det er kun muskulært så det tror jeg at jeg kan klare å fikse sjøl, med rett trening. Hoftene er også bedre i dag, det aner jeg ikke hva er for noe. Sikkert yogaen det også , for for øvrig var et sant H*** i går. Var fryktelig slitsomt og kroppen ville ikke helt høre på meg. Kom meg igjennom og kjente meg mye bedre etterpå og i dag. Sover veldig urolig for tida (bare elendigheta med meg ). Tar lang tid å sovne, bare ligger og spreller og forstyrrer sambo. I tillegg har jeg måttet opp og tisse di siste nettene. Våkner fordi jeg må og blir liggende ei stund før jeg orker å stå opp og så tar det litt tid å sovne igjen. Ikke rart jeg er frytkelig trøtt om dagenen. Siste bolk med klaging i dag går på mensensymptomene som ikke oppfører seg slik di skal . Fryktelig irriterende at kroppen ikke har blitt normal igjen etter MA'en. Jeg som har brukt så utrolig lang tid på å kartlegge syklusene mine og nå er alt bare tull. Før fungerte kroppen omtrent som ei klokke og nå...... . Status 7 dager før IKM: Svakt svakt ømme pupper og ingen murringer. Veldig deilig og slippe murringene for di var VONDE denne måneden. Nå tror jeg at jeg har fått lirt ut av meg alt jeg irriterer meg over akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. november 2006 #1429 Del Skrevet 22. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. november 2006 #1430 Del Skrevet 22. november 2006 Hei hei spennende er det iallefall her Og du verden jeg vet hvordan det er å ha vondt i skulderen!! Og hoftene også for den saks skyld Jeg syns kanskje du burde tatt deg en tur til legen jeg... Kanskje du burde vært sykemeldt noen dager så du fikk kommet deg Anyways!! Ha en supermegastrålende dag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1431 Del Skrevet 22. november 2006 Må klage litt mer . Jeg er i skikkelig skikkelig dårlig humør i dag, ordentlig pissur . Sikkert PMS..... Begynte med at sambo har en sak på jobb som er veldig kjedelig og som drar ut veldig i tid uten at den blir oppklart, og da blir jeg veldig sint og sur på hans veiene. Etter det ringte sjefen og sa han måtte være hjemme med sykt barn og ikke kunne komme før 1530-1600 og jeg skal på spinning kl 1600 . For å toppe det hele så ringte mamma for første gang siden 1.sep! og babla om sitt som vanlig. Sa jeg var ferdig utdanna nå og fikk følgende kommentar tilbake "å ja, jeg hadde regna med det punktum". Så stor interesse hadde hun for det. Nå koker jeg i allefall. GRRRRRRRRRRRRR Holly H: Liljen: Skuldrene gidder jeg ikke gå til legen med, gjort det mange nok ganger allerede uten at det er noen som helst vits i det. Når det blir for ille bestiller jeg bare en time hos kiropraktoren . Han ordner opp, men så ille er det ikke ennå. Når det gjelder hoftene så ser jeg det ann. Har veldig dårlig erfaring med å gå til legen med div vondter. Di sier uansett bare at di ikke vet hva det er og så får jeg en resept med smertestillende og betennelsesdempende. Vært igjennom det noen ganger før nå, med div kroppsdeler. Jeg er rett og slett LEI akkurat det. Synes det er mye bedre å få komme til behandling. Di har mer greie på slike ting enn en lege, er min erfaring. Jeg har det heldigvis ikke så fælt at jeg trenger sjukemelding , men det hadde vært godt med noen dager fri . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #1432 Del Skrevet 22. november 2006 klag i vei du Pi@! vi har alle dårlige dager innimellom, og da er det godt å få det ut!!! håper dagen din tar seg opp etterhvert!! god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #1433 Del Skrevet 22. november 2006 Det er godt med noen utblåsninger innimellom, så det er bare å lette hjertet sitt. Kjett med vondter både her og der da. Men som du sier, så er det liten vits i å gå til lege når man bare får en "unødig" resept som svar Dumt kroppen ikke oppfører seg som den skal etter MAen altså. Håper den har veldig god grunn til å tulle Men du, har ikke moren din ringt siden 1. sept? Og så var hun ikke mer interessert? Ikke for det, er vel akkurat slik jeg har det med faren min. Men mødre "skal" man liksom ha litt mer kontakt med... Og så til slutt, før jeg må jobbelitt mer her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #1434 Del Skrevet 22. november 2006 Innom med en klem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. november 2006 #1435 Del Skrevet 22. november 2006 Slitsomt med hormoner, uansett hva det skyldes! Ønsker deg en bedre kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. november 2006 #1436 Del Skrevet 22. november 2006 Bare klag i vei ja Bedre å lette på trykket her inne, så slipper du å ødelegge hele dagen IRL Jeg tror nå du er gravid igjen også jeg da Og ikke at jeg har noe med det egentlig... Men har ikke moren din ringt siden 1. september???? Jeg trodde jeg var dårlig på kontakt som ikke snakker med foreldrene mine mer enn ca 1 gang i uka. Her kommer i alle fall en STOOOOOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. november 2006 #1437 Del Skrevet 22. november 2006 Tusen takk for alt det lure du sa på MSN i dag! Masse ting som var akkurat det jeg trengte! Du er god å ha, du. Og så gleder jeg meg til telefondataen vår på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 22. november 2006 #1438 Del Skrevet 22. november 2006 Bare få det ut du. Tror det hjelper å frese det av seg. I alle fall litt. Håper du får en bedre dag i morgen. 1 uke igjen til IKM! Jeg har håp for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 22. november 2006 #1439 Del Skrevet 22. november 2006 En god klem til deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. november 2006 #1440 Del Skrevet 23. november 2006 Huff, så slitsomt med sånne dager. Håper det gikk seg til etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå