Eeyore Skrevet 19. november 2006 #1401 Del Skrevet 19. november 2006 Ellers plages jeg med menssmerter ← Men det hadde du jo forrige gang også Har stor tro på deg når det gjelder både jobbsøking og baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. november 2006 #1402 Del Skrevet 19. november 2006 Ha en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. november 2006 #1403 Del Skrevet 19. november 2006 Ellers plages jeg med menssmerter ← Det plagdes jeg med de 6 første ukene av hvert sv.skap... God søndagskveld og krysser for blått resultat om en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. november 2006 #1404 Del Skrevet 19. november 2006 Håper du har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. november 2006 #1405 Del Skrevet 19. november 2006 Så genialt med positivt mailsvar! og god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. november 2006 #1406 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Så bra at du fikk postitivt svar på mailen Det er som du sier, det ornder seg for snille piker Spennende frem mot IKM nå da Endret 20. november 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. november 2006 #1407 Del Skrevet 20. november 2006 *Stalker Yamaha i dag* Hei Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. november 2006 #1408 Del Skrevet 20. november 2006 Så tøff du er, og så bra at du fikk positivt svar på jobbmail - håper du har hatt ei fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. november 2006 #1409 Del Skrevet 20. november 2006 så bra med positivt svar på mailen!! håper du har hatt en strålende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #1410 Del Skrevet 20. november 2006 magolia: smile*2: 9 dager til IKM i dag, så helga ble mensfri . Fjellrypa: Jeg håper også det blir noe ut av det. Tror ett eller annet prosjekt hadde passa meg utmerket, og det finnes faktisk litt penger. Skal skrive en mail i dag også, bare jeg får kommet meg ut herifra . Vi har litt snø igjen, men elendig skiføre, siden det bare er is i lysløypa. Eeoyre: Jeg vet , og jeg har hatt ennå mer vondt i helga. pondusa: Det hadde vært veldig moro med to blå kakao: Det har jeg i grunnen hatt miiip: Yamaha: Annie: angelou: Takk Petra P: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #1411 Del Skrevet 20. november 2006 Status 9 dager før IKM: Ingen ømme pupper, men litt stikkinger. Menssmerter fra H***. Har hatt så vondt at jeg til tider ikke har klart å gjøre noen ting, sterkt vurdert å knaske smertestillende, men klart å latt være. Hadde slike smerter da jeg testa positivt sist, men tenker ikke så mye rundt det. Symptomene var jo helt på en snurr sist syklus, så det kan godt hende di er det nå også. Ikke noe annet å gjøre enn å vente å se, og prøve å tenke minst mulig på det. Krangla litt med sambo i går om tidsbruk. Dvs jeg krangler med han og han skal problemløse. Savner litt å krangle jeg, men det vil han ikke være med på . Han er en antikrangler. Vi ble selvfølgelig venner igjen. Ellers gikk vi en tur på ski i går, med livet som innsats. Hele lysløypa har i mildperioden blitt forvandla om til en skøytebane med bare is. Dvs at det er umulig å ploge og det er litt skummelt å gå på ski med to hunder foran uten mulighet til å bremse..... Hundene var selvfølgelig helt klin kokos også og løp som di aldri har gjort før, typisk. Jo mer jeg hylte av redsel jo fortere løp di . Har en del blåmerker for å si det slik. Kjørte di bratteste nedoverbakkene ned på rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. november 2006 #1412 Del Skrevet 20. november 2006 Bra skitur skjønner jeg Hmmm, skjønner at det ble mensfri helg ja. Leste vel ikke helt godt nok. Men tidlige mensmurringer er jo bra! Jeg krysser det som krysses kan! Å krangle er slitsomt, men litt godt i blandt for å få ut gruff. Tror ikke det er sunt å ikke krangle heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. november 2006 #1413 Del Skrevet 20. november 2006 Spennende med mensmurringer da, skal se du blir gravid så fort som bare det igjen du som ble gravid så fort sist gang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. november 2006 #1414 Del Skrevet 20. november 2006 *knis* Beklager men Ser for meg deg på rompa ned en bratt bakke, hylende, mens bikkjene løper for LIVET.... Håper du får en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. november 2006 #1415 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg må få lov til å si at du er litt gal som setter utfor en isete bakke på ski med to hunder forran Godt det bare endte med blåmerker og ikke benbrudd. Disse mensensmertene du hadde sist du var gravid var de hele tiden eller bare periodevis? Ha en fin mandag, selv uten snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. november 2006 #1416 Del Skrevet 20. november 2006 Bare så alle vet det så er Pi@ en gangster på ski!Og på spark,hehehe! Så kanonbra svar du fikk da!!Jeg elsker når ting går rette veien!!Da får man blod på tann,mer pågangsmot og vips så har man fått viljen sin Bare vent å se! Ellers så krysser jeg det meste for deg i disse dager!Bare hold ut! Håper uka di blir kjempefin på alle mulige sett og vis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #1417 Del Skrevet 20. november 2006 smile: Jeg har alltid tidlige mensmurringer, men denne gangen har de vært ILLE. Jeg tror også det er sunt å krangle litt innimellom... Få ut litt og så bli venner igjen . angelou: Ja, tenk om jeg kunne ha så flaks , men nå bare avventer jeg. Finner det jo ut om ikke altfor lenge uansett. iss: Det var veldig komisk. Sambo holdt på å le seg ihjel Eeoyre: Jeg har aldri tenkt på at jeg kan knekke noen bein. Tror jeg er herda for slikt , jeg er vant til å tryne. Svart deg i dagboka di, di kraftige menssmertene kom og gikk. Skytte: Takk for krysing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. november 2006 #1418 Del Skrevet 20. november 2006 Blir så spennende å følge deg nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. november 2006 #1419 Del Skrevet 20. november 2006 Tasser gjennom boka di jeg........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #1420 Del Skrevet 20. november 2006 smile: Ja, det er litt spennende, sjølom jeg ikke liker at det er spennende . pondusa: Bretta sammen en maskin! med jobbgensere. Blir omtrent kvalm når jeg ser på dem, er så utrolig lei av å ikke kunne ha på meg di klærne jeg vil. Føler nesten at jeg mister stilen min siden jeg "alltid" går i jobbklær og hjemme så blir det bare det første og beste (les kosebukse). Jeg VIL være MEG igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå