Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo snuppa! Koselig med msn som vanlig ;) Du får titte på store magebilde i bloggen i kveld!

Blir spennende å se hvordan kroppen din tenker å oppføre seg fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får helt sikkert en jobb du har lyst på. Det er bare som med å kjøpe hus, først taper man den del budrunder og så vinner man ;) (og kanskje men må bite litt gress først for å få erfaring for å få drømmjobben... :sjenert: ) Heier på deg jeg :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miiip: Takk det samme :klem:

smile: Bra :). :klem:

iss: Skal rase inn i bloggen din og se på magen :klem:

Liljen: Det er ikke mange jobber å søke på som passer helt til utdannelsen min. Akkurat nå søker jeg på alt jeg kommer over som ikke er for langt unna mine kvalifikasjoner :ler::klem:

Eeoyre: Akkurat nå er drømmejobben en jobb som er relevant, en jobb som tar seg bra ut på CV'en :sjenert:. Vet ikke helt hva jeg vil egentlig. Det går seg til, men det kommer til å ta tid.

Bustetroll og magolia: :klem:

Utrolig trøtt, men det hjelper lite når hjernen har bestemt seg for å jobbe på høygir :forvirret:. Sovet veldig lite di tre siste nettene fordi jeg tenker for mye, heldigvis så er det ikke negative tanker, men det er uansett slitsomt.Endelig har jeg overskudd til å se framover, håper bare at jeg ikke brenner for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe avslappende som du liker kjempe godt å gjøre som du kan prøve deg på for å få tankene over på noe annet? Noe hyggelig, men konsentrerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surprise!! Her kommer jeg plutselig!!

Tusen takk for smspraten,jeg setter stor pris på at du tenker på meg inni mellom!Det er veldig koselig!

Godt at du har det bra,men du må få sovet litt mer håper jeg!

Spennende med jobbsøking da!Bør vel begynne å tenke på det jeg også...etter jul...*grøss* Tror jeg har blitt arbeidssky........ :sjenert: Det er så deilig å være hjemme....Og jeg har jo enda ikke fått lest bokserien mamma har gitt meg og heller ikke fått begynt på boka jeg har en hemmeig drøm om å skrive....!!

Legger igjen noen trailerlass med babystøv og krysser alt jeg har for denne pp din!

Ha ei finfin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er slitsomt når tankene tar helt av, og man ikke får sove. enda godt det ikke er negative tanker, da!

håper du får en fin helg, Pi@.

lykke til med jobbsøking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*jager bort masete tanker*

Ha en fin-fin helg, Pi@mor! (og snart blir du ordentlig mor ogsaa, bare en liten spire fester seg igjen!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bustetroll: Problemet mitt er i grunnen at jeg er så fryktelig fokusert når jeg får noe for meg :sjenert:. Klarer liksom ikke slippe tanken. Fikk gjort yoga i går og det var ikke så værst. :klem:

Skytte: :klem:

Petra P: Takk :klem:

Holly H: :klem:

Fikk svar på mailen jeg sendte på onsdagskvelden. Synes det var et veldig positivt svar, sjølom det selvfølgelig ikke inneholdt noen konkrete jobbtilbud. Tror faktisk det kan være sjans for et eller annet prosjekt. Lov til å håpe i allefall ;). I tillegg fikk jeg navnet på et par andre personer jeg skal kontakte i nabokommunen. Superspennende :hoppe:. Jeg har en ganske sær spisskompetanse, men som er superaktuell. Blir i grunnen ikke noe mindre gira :sjenert:.

Fikk ikke sove noe særlig i natt heller :tristbla:, heldigvis har jeg fri i helga så jeg får prøve å slappe litt av. Skal prøve å ikke skrive noen mailer eller søknader i helga...... (Har avsatt tid til det på mandags- og torsdagsformiddagene, og liksom at jeg klarer å holde meg til det). Hadde store planer om å gå på ski, men snøen er i ferd med å smelte bort :grine:.

Ellers plages jeg med menssmerter :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Så spennende med jobbsøkinga da :hoppe: krysser fingrer for det og jeg :)

:frustrert: forbaska snøen som smelter da.... det kommer nok snart ny skal du se. :)

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med snø som smelter når man vil ut på ski. :sur:

Så gøy med et positivt svar på jobbsøknaden din, selv om du ikke har fått et jobbtilbud så er det jo gøy at de er så positive. *krysser fingre*

Håper du får en fin helg og at du får sove deg uthvilt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med jobbsøking! :klappe: I hvert fall om sammenligner deg med meg... For jeg måtte melde meg på kurs for å få nok gøts til å tørre å ta de jobbtelefonene du nå tar. :sjenert: Jaja, fikk jo ikke noe jobb, da, men nå er jeg jo i gang med en ekstrautdanning, så. Og så blir det baby, og såååå blir det jobbsøk.

Håper du får ei fin helg med masse god søvn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liljen: Nå er det faktisk spennende. Ikke så glad i å søke på stillinger, der føler jeg at jeg har liten sjans, men jeg liker lobbyvirksomhet :sjarmor::ler::klem:

Felixia: Jeg sendte ikke en direkte jobbsøknad heller, jeg henvendte meg til rett person i kommunen og presenterte meg. Hadde ikke regna med en slik positiv tilbakemelding, så det var veldig moro :). Håper det går bra med deg og di to i magen. Begynner det å synes nå? :klem:

kakao: Jeg hater å ringe jeg også, men jeg er sta som f.... Tror egentlig jeg er mer sta enn jeg er redd :ler:, eller viljesterk som sambo så fint karrakteriserte meg. Jeg kunne virkelig trengt ett jobbsøkekurs jeg også, har jo tross alt ikke fått noen jobb (ikke akkurat noen bombe siden jeg ikke har vært aktiv søker i mer enn et par uker :hoho:). Det ordner seg for snille jenter vet du, så jobb blir det på oss begge etterhvert ;). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med positiv tilbakemelding fra kommunen! Håper det blir noe ut av det, enten der eller i nabokommunen!

:)

Snøen smelter som bare det her også. :tristbla: Tror ikke det er mulig å karakterisere det som skiføre nå. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...