Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #1361 Del Skrevet 14. november 2006 vi har fått ei ku og en okse! Oksen ligger på gulvet i spisestua, og kua under stuebordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #1362 Del Skrevet 14. november 2006 Håper samboeren din fikk støvsugd kua slik at den ikke møkker til det du har vaska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. november 2006 #1363 Del Skrevet 14. november 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #1364 Del Skrevet 14. november 2006 iss: Sambo og jeg har kuskinn-tepper 2 stk... Kaller den ene okse, og den andre ku... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. november 2006 #1365 Del Skrevet 14. november 2006 Tepper Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. november 2006 #1366 Del Skrevet 15. november 2006 Skjønner at det ikke er så gøy å skrive søknader, men det kan jo hende at de finner deg interessant selv om du ikke syns det er en jobb du er kvalifisert til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. november 2006 #1367 Del Skrevet 15. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1368 Del Skrevet 15. november 2006 Typisk at printeren skal være tom for blekk når jeg skal skrive ut søknaden min Ble liggende lenge i går kveld og tenke på alle jobbsøknadene jeg skal sende og hvem jeg har lyst til å komme i kontakt med. Alle mulige muligheter og ting jeg skal gjøre. Veldig positivt at jeg har så mye overskudd at jeg tenker positivt på det, men veldig slitsomt at det skal gå utover nattesøvnen. Jeg må prøve å strukturere meg litt mer så jeg ikke går og tenker på det hele tida. Har tenkt å prøve å bruke di formiddagene jeg har fri til slike ting, heller se på det som en jobb. 80% på butikken og 20% jobbsøker Nå må jeg komme meg på jobb for å skrive ut søknaden, deretter dra til kommunen for å kopiere en attest og til slutt på postkontoret før jeg egentlig begynner på jobb. Skjønner ikke hvorfor søknader ikke kan sendes elektronisk og ikke pr post Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. november 2006 #1369 Del Skrevet 15. november 2006 Det er jo flere og flere jobber der de ønsker kun CV og søknad tilsendt på mail da... Verden går framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1370 Del Skrevet 15. november 2006 iss og LinKri: Yamaha: Det hadde virkelig verdt noe det. Har veldig lyst på en slik type jobb jeg har søkt på nå, men det er nok mere reelt om en 5-10 år enn nå . Synes den ringinga for å spørre om jobben er litt vanskelig. Ikke helt sikker på hva det lønner seg å spørre om, eller hva jeg skal si om meg sjøl. Petra P: Susan: Heldigvis . Liker di jobbene som er utlyst på sånne nettsider hvor du kan legge inn en CV og bruke den samme flere ganger og så bare skrive en kort søknad i tillegg til den spesifikke jobben. Tungvint å måtte kopiere alle attester osv. Koster penger gjør det også. Generelt glad i alt som kan gjøres over nett jeg . Jeg har fått mensmuriinger allerede . Dumme dumme kroppen som går og har småvondt i over to uker hver syklus. Hva er liksom vitsen med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. november 2006 #1371 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har fått mensmuriinger allerede . Dumme dumme kroppen som går og har småvondt i over to uker hver syklus. Hva er liksom vitsen med det? ← men er ikke mensmurringer ett positivt tegn av og til da, vennen *krysse krysse krysse* Hvordan går det med søknadskrivingen din?? Syns du er flink jeg. Det tar uendelig mye tid med slikt Ha en superstrålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1372 Del Skrevet 15. november 2006 I dag glemte jeg at jeg skulle hjem fra jobb . Slutter 1530 på onsdager fordi jeg har spinningtime kl 16. Klokka 1540 kom sjefen og sa at jeg måtte forte meg hjem, jeg skjønte ingen ting for jeg skulle jo jobbe til 16 . Ble litt stressa da, men det gikk fint. Liljen: Murringer for meg kan bety både mens og gravid så jeg legger ikke så mye i det annet enn at det er irriterende . Blir ingen jobb hvis jeg ikke gjør noe for det , så jeg har ikke så mye valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #1373 Del Skrevet 15. november 2006 Innom med en god klem! Takk for kloke og personlige ord i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1374 Del Skrevet 15. november 2006 Xavia: . Jeg holder på å skrive en "selge meg sjøl"-mail til en relevant person i kommunen. Blir nærmes kvalm av mine egne ord og sjølskryt . Spørs om jeg tørr å la sambo lese det for da kommer han til å klikke og si at "det der kan du ikke skrive" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. november 2006 #1375 Del Skrevet 15. november 2006 Pling den over til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1376 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg prøver å plinge på deg for harde livet, men det går ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. november 2006 #1377 Del Skrevet 15. november 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. november 2006 #1378 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg og vil plinges på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. november 2006 #1379 Del Skrevet 16. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #1380 Del Skrevet 16. november 2006 iss og miiip: Takk for praten i går . pondusa: Nå sitter jeg å venter på svar på mailen jeg sendte i går. Vet at hun ikke kommer til å trenge meg akkurat nå, men det er fortsatt spennende. Nå skal jeg søke på en jobb jeg er helt feilkvalifisert til , men den er her i kommunen så jeg må prøve meg. Det blir denne ukas siste stønt på å prøve å finne en relevant jobb. Det der var sjølmotsigende. Søke på en jobb som jeg ikke er riktig kvalifisert til og kalle den relevant For tida er jeg så opptatt av jobbsøking og tanker rundt det at jeg glemmer å tenke på symptomer og IKM. Egentlig veldig deilig . Kort status: menssmerter og ingen ømme pupper. Lurer litt på om menssymptomene har forandra seg litt etter MA'en :klø:. Det finner jeg ut etterhvert. Hvis jeg ikke får ømme pupper men mensen denne måneden også så har den forandra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå