smile Skrevet 11. november 2006 #1341 Del Skrevet 11. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. november 2006 #1342 Del Skrevet 11. november 2006 Nå er jeg på nett igjen Gleder meg til å følge med på livet ditt igjen snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 12. november 2006 #1343 Del Skrevet 12. november 2006 Innom med en klem til deg jeg Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. november 2006 #1344 Del Skrevet 13. november 2006 innom med en - håper du har det flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. november 2006 #1345 Del Skrevet 13. november 2006 Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #1346 Del Skrevet 13. november 2006 Så koselig med så masse besøk, mens jeg har levd livet irl . Jeg har det bare bra . Mye lettere å være her inne når ting går litt imot og mye lettere å bare leve når ting er bra . Nå har vi gjort unna vårt for denne runden så får vi se hvordan det går. Faktisk vært fint å være prøver, men utålmodigheten kommer vel tidsnok . Vært på hytta begge to i helga. Eeoyre*3: Jeg er sikker på at du gjør andre ting du trives med bortsett fra å trene . Kakao: Var på hyttetur denna helga også, men da med sambo. Yamaha*2: Bustetroll: Jeg hjelper til å gå litt i oppoverbakkene og av og til staker jeg på flatene, men hundene drar meg stort sett. Jeg bruker å gå med to hunder foran meg på ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #1347 Del Skrevet 13. november 2006 Fjellrypa*2: Skjønner at du blir hundesjuk, men nå skal du straks bli mamma og det tror jeg er nok ei stund . Høres ut som en god plan angående hund. Her er det bare å kuppe så mye du orker smile*2: Jeg kunne heller ikke tenkt meg å hatt baby og valp samtidig. Nok med en av delene om gangen. Holly H: Petra P*2: Jeg har kosa meg i helga miiip: Takk for lyset, det trenger jeg LinKri: magolia: Lucky: Endelig shatika: Håper jeg har fått med dere alle nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. november 2006 #1348 Del Skrevet 13. november 2006 mange klemmer å dele ut du gitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 13. november 2006 det så jeg først nå at det ble en drøss med klemmer . Ikke rart jeg måtte dele opp innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. november 2006 #1350 Del Skrevet 14. november 2006 Ja, det er nok greit å ta en ting av gangen. Tipper livet blir snudd ganske grundig på hodet med lille Kylling, så vi får venne oss til det først. Det er bare det, at tålmodighet ikke er det jeg er aller best på... Så bra dere koste dere på hytta i helga. Vi skal på hyttetur neste helg, og det skal bli skikkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #1351 Del Skrevet 14. november 2006 *får lyst på hyttetur jeg og* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #1352 Del Skrevet 14. november 2006 *fikk også lyst på hyttetur* Hvorfor sitter jeg her nå?? Jeg skulle jo gå i gang med husvask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. november 2006 #1353 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har også lyst på hyttetur Men, får nøye meg med en tur til great britain isteden Ha ei fin uke da Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. november 2006 #1354 Del Skrevet 14. november 2006 Næmmen liknkri, har du ikke kommet igang enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. november 2006 #1355 Del Skrevet 14. november 2006 Hvorfor sitter jeg her nå?? Jeg skulle jo gå i gang med husvask ← Jeg tror det er et globalt fenomen på Kvinneguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #1356 Del Skrevet 14. november 2006 Fjellrypa: Ikke tålmodig jeg heller, sjølom jeg hele tida blir tvunget til å være det . Det er masse jobb med en valp, så jeg tror det er veldig lurt å vente til dere har rutinene i orden med kyllingen . Toblerone: Heldige meg LinKri: Skjønner godt hvorfor du sitter på KG i stedet for å rydde angelou: Hører ikke hva du sier..... iss og Mrs N: Nå er det bare å hive i seg maten før jeg skal på yoga. Sovet utrolig dårlig i natt, men kjenner meg ikke sliten bare trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #1357 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg rakk gulvet i ene stua Og lenger kom jeg ikke før snuppa våkna.... Og nå sitter jeg bare og venter på at sambo skal støvsuge kua vår, slik at jeg kan vaske.... Jeg kunne jo ha gjort det selv, men.... sambo må jo få lov til å gjøre litt han også Nå tar jeg over boka di her..... (mye morsommere å skrive i din enn i min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. november 2006 #1358 Del Skrevet 14. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #1359 Del Skrevet 14. november 2006 Og nå sitter jeg bare og venter på at sambo skal støvsuge kua vår, slik at jeg kan vaske.... Jeg kunne jo ha gjort det selv, men.... sambo må jo få lov til å gjøre litt han også ← Jeg visste ikke at dere hadde fått dere ku. Gratulerer . Jeg er aldeles enig med deg at det er ikke bare din jobb å vaske. Kan utgreie i det vide og det brede om akkurat det temaet, men en setning får holde i dag. Yamaha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #1360 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg skriver jobbsøknad, jeg HATER det. Ikke noe spesielt morsomt å søke på jobber jeg uansett vet jeg ikke får. Fikk svar på en søknad jeg har sendt om at det ville ta tid fordi det var mange stillinger som skulle besettes og at det var 69 søkere! på 4 stillinger. Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå