Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig med så masse besøk, mens jeg har levd livet irl :legrine:. Jeg har det bare bra :). Mye lettere å være her inne når ting går litt imot og mye lettere å bare leve når ting er bra ;). Nå har vi gjort unna vårt for denne runden :sjarmor: så får vi se hvordan det går. Faktisk vært fint å være prøver, men utålmodigheten kommer vel tidsnok :ler:. Vært på hytta begge to i helga.

Eeoyre*3: Jeg er sikker på at du gjør andre ting du trives med bortsett fra å trene :). :klem:

Kakao: Var på hyttetur denna helga også, men da med sambo. :klem:

Yamaha*2: :klem:

Bustetroll: Jeg hjelper til å gå litt i oppoverbakkene og av og til staker jeg på flatene, men hundene drar meg stort sett. Jeg bruker å gå med to hunder foran meg på ski. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellrypa*2: Skjønner at du blir hundesjuk, men nå skal du straks bli mamma :legrine: og det tror jeg er nok ei stund ;). Høres ut som en god plan angående hund. Her er det bare å kuppe så mye du orker :klem:

smile*2: Jeg kunne heller ikke tenkt meg å hatt baby og valp samtidig. Nok med en av delene om gangen. :klem:

Holly H: :klem:

Petra P*2: Jeg har kosa meg i helga :klem:

miiip: Takk for lyset, det trenger jeg :klem:

LinKri: :klem:

magolia: :klem:

Lucky: Endelig :hoppe::klem:

shatika: :klem:

Håper jeg har fått med dere alle nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok greit å ta en ting av gangen. Tipper livet blir snudd ganske grundig på hodet med lille Kylling, så vi får venne oss til det først. Det er bare det, at tålmodighet ikke er det jeg er aller best på...

Så bra dere koste dere på hytta i helga. Vi skal på hyttetur neste helg, og det skal bli skikkelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellrypa: Ikke tålmodig jeg heller, sjølom jeg hele tida blir tvunget til å være det :sur:. Det er masse jobb med en valp, så jeg tror det er veldig lurt å vente til dere har rutinene i orden med kyllingen :). :klem:

Toblerone: Heldige meg :sjarmor::ler::klem:

LinKri: :ler: Skjønner godt hvorfor du sitter på KG i stedet for å rydde :klem:

angelou: :digge: Hører ikke hva du sier..... :ler::klem:

iss og Mrs N: :klem:

Nå er det bare å hive i seg maten før jeg skal på yoga. Sovet utrolig dårlig i natt, men kjenner meg ikke sliten bare trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rakk gulvet i ene stua :ler: Og lenger kom jeg ikke før snuppa våkna.... :roll: Og nå sitter jeg bare og venter på at sambo skal støvsuge kua vår, slik at jeg kan vaske.... Jeg kunne jo ha gjort det selv, men.... sambo må jo få lov til å gjøre litt han også :ler:

Nå tar jeg over boka di her..... (mye morsommere å skrive i din enn i min :ler: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå sitter jeg bare og venter på at sambo skal støvsuge kua vår, slik at jeg kan vaske.... Jeg kunne jo ha gjort det selv, men.... sambo må jo få lov til å gjøre litt han også :ler:

:hoho: Jeg visste ikke at dere hadde fått dere ku. Gratulerer ;). Jeg er aldeles enig med deg at det er ikke bare din jobb å vaske. Kan utgreie i det vide og det brede om akkurat det temaet, men en setning får holde i dag. :klem:

Yamaha: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver jobbsøknad, jeg HATER det. Ikke noe spesielt morsomt å søke på jobber jeg uansett vet jeg ikke får.

Fikk svar på en søknad jeg har sendt om at det ville ta tid fordi det var mange stillinger som skulle besettes og at det var 69 søkere! på 4 stillinger. Hurra :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...