Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Der kom tanta ja. Jeg tror jammen jeg ønsker henne velkommen, for nå slipper du å eventuelt tenke på "hmm, jeg burde jo egentlig hatt en mens før graviditet". (Selv om det selvfølgelig hadde vært toppers å vært gravid straks). Blir spennende syklus dette, da. Håper det klaffer fort for dere.

Hørtes herlig ut den hytteturen. Tror alle trenger en slik utkobling en gang i blant, uten tv og nett. :)

Ønsker deg ei flott uke og en fruktbar syklus. :klem:

Lykke til på jobb-ringing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud jeg er i dårlig langrennsform :grine:. Gikk en liten runde uten hunder og på racingskia og trodde jeg skulle daue :sprettoy:. Hjalp ikke akkurat på at jeg er omtrent like god til å smøre som det formen min er, så jeg bomma totalt. Hadde heldigvis med en reservesmørning som passa perfekt, men da hadde jeg allerede smørt kraftig på med feil smørning slik at det ble altfor mye til slutt og elendig glid. Ja, ja det kommer seg vel.

LinKri: Takk det samme :kyss:

Eeoyre: Butikkjobben er 80% og det er NOK. Synes det er veldig krevende å skulle være veldig blid og hjelpsom hele tida :sjenert:, sjølom jeg vet jeg er dyktig til det :sjenert: (pi@sjølskryter :ler:). Veldig greit med inntekt, men på en annen side så kunne jeg fått en, hva heter det, praksisplass eller noe igjennom aetat og det hadde gjort seg MYE bedre på CV'en enn den jobben jeg har nå. Så det er litt både og med den jobben kontra å gå arbeidledig. Får mer penger da :). Jeg kunne virkelig tenkt meg et stipendiat på sikt, men nå tar jeg til takke med alt som er relevant..... :klem:

kakao: Jeg er helt enig med deg, jeg er helt sikker på at jeg hadde kommet til å tenke slik hvis jeg hadde blitt gravid denne syklusen. Håper virkelig på at det kan klaffe fort som fy nå i allefall.... :sjenert: Tror jeg skal dra på hytta neste helg også jeg, sjølom jeg må jobbe på lørdag ;). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kanskje vært med deg en tur på langrennski en gang, da hadde du iallefall følt deg flink, det kan jeg love deg, for jeg er rett og slett elendig på ski :ler:

Har ikke hatt egne ski siden jeg var liten jeg... :sjenert:

Det er lov å skryte av sei selv, vennen. :) Og jeg er sikker på at du er superdyktig i jobben din jeg :Nikke: Håper det ordner sei med en skikkeli jobb til Pi@, jeg. Det er viktig å kunne trives i den jobben man har, og til og med glede sei til å gå på jobb av og til. :)

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud jeg er i dårlig langrennsform  :grine:. Gikk en liten runde uten hunder og på racingskia og trodde jeg skulle daue 

Klart du er i dårlig langrennsform! Det har nettopp blitt november, ikke noe annet å forvente! Det er noen måneder siden sist, og ski er faktisk en ganske anderledes måte å bevege seg enn løping/gåing eller noe annet man driver med i sommerhalvåret. Gi deg selv noen turer, så merker du nok forskjell.

Jeg for min del er fortsatt støl på innsiden av lårene etter søndagens lille tur. Blir alltid det i begynnelsen av sesongen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss: :kyss:

Liljen: Jeg har nok ski til både deg og meg og flere andre :sjenert:. Jeg ble ikke ordentlig glad i å gå på ski før jeg ble voksen og kunne kjøpe meg ordentlige ski, da jeg var lita fikk jeg alltid det dårligste og det stinker :frustrert:. Jeg trives faktisk i den jobben jeg har, men klarer ikke å slappe av i den fordi den ikke er relevant i forhold til det jeg er utdanna til.... Vet det ordner seg på sikt, men jeg er ikke verdens mest tålmodige person. :klem:

angelou: :ler::klem:

Fjellrypa: Vet du har helt rett, men det er rart med det. Glemmer jo bestandig at det er i starten av sesongen ;). Jeg er støl i rompa :ler:. Skal være litt støl når det er første turen. :klem:

Jeg har blitt for tynn synes jeg :overrasket:. Raser ned i vekt sjølom jeg spiser ordentlig og regelmessig. Puppa mine er helt borte :redd:. Fått trent litt for lite utholdenhet, men synes ikke det er noe muskler som har blitt borte, det er bare pupper, mage og rompe. Mystisk. Først klager jeg fordi jeg raser opp i vekt og så klager jeg fordi jeg går ned. Håpløs jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er det iallefall ikke skiføre for å si det sånn :ler:

Er noen år siden jeg gikk på ski sist faktisk, og mannen min liker det ikke, så da blir det ikke så mye lenger. Får håpe det sitter en spire i magen snart, så kan man iallefall ta det opp igjen om noen år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til snøen kommer hit også! Gå på tur i skogen med nypreparerte løyper i måneskinn! :hjerter:

Drysser masse babystøv over deg!!!!! Wish you all the best! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste om ski begynte jeg å drømme om pudder! Og de ganske nye supre telemarkskia!!! :hjerter: Langrennsski på fint føre er ikke å forakte heller, altså.

En stor :klem: og håper du fortsatt føler deg bedre. Sender over litt lys også (i morra skal jeg endelig kjøpe den lampa, så da blir det mer å ta av her nede... :ler:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg var en tiendedel så sprek som deg altså!

Og jeg kan love deg at jeg er verdens værste skigåer!Og det er heeelt sant for en gammel kompis av meg er skitrener i India(av alle steder liksom!!!) og han er enig :ler:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som går på ski. Jeg hater det. Kanskje mest fordi jeg ikke kan det. Har aldri kunnet det heller, og sist jeg gikk på ski var jeg fem år gammel så det er kanskje derfor. Samboeren har snakket om rulleski i hele sommer og høst da, så kanskje vi begynner med det til våren. :legrine: Tror det kunne blitt litt av et syn. :ler:

Jeg skjønner ikke at du orker tre hunder. Blir du ikke sliten og lei? For ikke så lenge siden sa min mor at det var en hund som var arbeidet, og at det ikke gjorde så mye hvis man hadde en (eventuelt to) til. Det var helt til vi var på hytta med to hunder det! Rimelig mye mer arbeid ja. Nå er jo vår fortsatt valp så han er jo høyt og lavt og over alt, spesielt når alt er nytt og spennende, men jeg skjønner likevel ikke hvordan du klarer det.

Går det bra med deg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske jeg var en tiendedel så sprek som deg altså!

Og jeg kan love deg at jeg er verdens værste skigåer!Og det er heeelt sant for en gammel kompis av meg er skitrener i India(av alle steder liksom!!!) og han er enig :ler:

:klem:  :klem:  :klem:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det fint lite snø, og det er kanskje like greit for jeg er helt elendig på ski...

du skal se formen kommer seg, vet du. kan ikke forvente topp langrennsform i begynnelsen av november... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å komme inn her å finne masse masse koselige lange innlegg til meg :legrine:. Det er en fin start på dagen :).

Holly H: Kan tenke meg at skigåing blir ekstra spesielt for deg når du bare kan gjøre det når du er hjemme :klem:

Yamaha: Her er vi like begeistra for ski begge to ;), og så har vi tre trekkhunder så vi MÅ nesten like det....Eller kanskje det henger meg sammen på den måten at vi har trekkhunder for vi liker å gå på ski :ler::klem:

Smile: Å nypreppa løyper og måneskinn :hjerter:. Takk for babystøvet. :klem:

miiip: I år kan du kjøre telemark :hoppe:. På meg har det blitt mindre og mindre telemark og mer og mer bortoverski, men det er sjølvalgt. Tar imot alt lys jeg kan få. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte: :hoho::klem:

Bustetroll: Synes ikke jeg er flink som går på ski, jeg bare liker det :). Rulleski synes jeg ser skummelt ut :overrasket:. Tenk å tryne på asfalten :overrasket:. Hundene har blitt en livsstil, men tre er egentlig en for mye. Å ha to går veldig greit, men jeg synes styret kom med den tredje. Hadde det ikke vært for at det var en veldig spesiell hund jeg fikk tilbud om så hadde det aldri blitt tre hunder. Det som er mest vanskelig med tre, i allfall di vi har, er at det er omtrent umulig å ha med alle tre alene på tur. Tror det er spesielt vanskelig med den første valpen man har, etter det så vet man litt bedre hva man skal gjøre. :klem:

Annie: :ler::klem:

Petra P: Det er bare så fryktelig vinterlig her så jeg glemmer at det er i begynnelsen av november. Egentlig burde jeg være overlykkelig fordi det er skiføre og ikke klage over elendig skiform ;). :klem:

Nå er jeg for sen på jobb igjen :ler:. Skulle vært der for 4min siden og jeg er ikke ferdig med å skrive, og så må jeg ut med hundene, flytte en bil og kjøre med den andre. Hva i allverden sitter jeg egentlig her for??? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er morsomt vel :) Å, jeg har lyst på hund igjen jeg også - savner den lille tassen vår så innmari (sikkert fordi jeg er verpesjuk :sjarmor: ). Ha en fin dag på jobb da, kjør forsiktig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg på jobb.......tilslutt :sjarmor:. En dag skal jeg slutte å komme konsekvent 2min forsent når det er noen her og litt mer forsent når jeg er alene :sjenert:. En vakker dag når jeg har fått en seriøs jobb :ler:. Jeg tar jobben mer seriøst enn det høres ut som altså ;). Jeg er bare så treig om morran og ellers ganske surrete :ler:

angelou: Kan ikke tenke meg at jeg skal leve uten hund noen gang, skjønner godt at du savner det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...