Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I'm back :sjarmor: og har faktisk litt overskudd :hoppe:.

Tror virkelig at jeg trengte litt timeout. Godt å ikke gjøre noen ting og bare være alene med hundene. Nå som vi har fått oss den hytta kan det gjenta seg så ofte jeg gidder ;). Utrolig hvor avslappende det er å ikke ha tilgang til nett og tv. Bare høre på radioen og lese dårlig husmorporr (lånt av svigermor :ler:). Holder alltid på å le meg ihjel av di dårlige historiene og så må jeg alltid ta en liten feministanalyse av boka :ler:. Fikk meg ett par skiturer med hundene. Gikk greit å ha alle tre alene, i allefall så lenge jeg ikke møter andre :sjenert:. Ikke bare bare å holde igjen hvis di bestemmer seg for noe.

Klart å holde hue helt tomt for tunge tanker i helga. Utrolig deilig, kan ikke huske sist jeg klarte å legge meg alene uten at alle mulige teite tanker dukker opp. Slappa bare helt av og mimra litt om gode minner fra "gamledager", lot bare være å tenke framover. Har kjent meg virkelig lykkelig i helga :) og helt avlsappa.

På tur ned igjen hadde jeg en totalt udramatisk tur i grøfta :ler:. Møtte brøytebilen og veien er så smal at jeg måtte legge meg helt ut på kanten, da bilen hadde passert skulle jeg kjøre videre og skle med ene framhjulet ut av veien. Heldigvis var det en bil bak meg som stoppa og henta hjelp. Har en svær 4-hjulstrekker, men jeg klarte ikke å komme meg opp på veien igjen fordi kanten var så høy. Kom meg bare bakover og kunne ikke akkurat kjøre i evigheter i grøfta :ler:. Heldigvis kom det en annen 4-hjulstrekker og dro meg opp. Hadde nok klart det sjøl også, men det hadde tatt MYE lengre tid. Godt bilen er så høy, hadde det vært en vanlig personbil hadde understellet skrapa nedi og sikkert blitt ødelagt. Men dumme brøytebilen da :frustrert:, sjølom det var veldig komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: Takk :klem:

Annie: Jeg har virkelig kosa meg :klem:

Eeoyore: Jeg klarte faktisk å koble helt ut :hoppe: og jeg tror det hjalp. Kjennes i allfall slik ut nå. :klem:

Kort innpå: Har 4-hjulstrekker så jeg kom meg til hytta :sjarmor: (men spørs hvor lenge det varer). :klem:

Holly: :klem:

LinKri: :klem:

Shatika: :klem:

pondusa: :klem:

Fjellrypa: Veldig fint og bare kan ta på seg skia og komme seg ut :klem:

Eeoyre: :sjarmor::klem:

Bustetroll: :klem:

Sitter fortsatt fullt påkledd og venter på at det skal bli varmt i stua. Fyrer for harde livet :ler:. Tror virkelig jeg trenger en dusj. Har bodd i di samme klærne siden fredag :sjenert:. Fine meg å være alene, da trenger jeg ikke vaske meg :hoho: eller skifte klær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med alenehelg på hytta!!!! Veldig glad for å høre at du har kost deg. :Nikke:

Veit at det er vanskelig å ta tak i vanskelige ting og få gjort noe med dem, men det blir mye bedre etterpå, så jeg håper du hopper i det allikevel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin helg :)

Og så bra at du fikk mensen, da fungerer kroppen din, og det er bare å satse for fullt igjen :sjarmor:

Han en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å, alene på hyttetur med hundene hørtes jo bare sååå deilig ut!

så bra at du fikk klarnet hodet og ikke hadde dumme tanker!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bustetroll: :klem:

Smile: :klem:

Yamaha: Godt kroppen slutta med å være helt på bærtur og at det ble en syklus av normal lengde. Nå er det bare å kjøre på som..... :ler:. Neste helg er satt av :sjarmor::klem:

Petra P: Det var virkelig deilig. :klem:

Fellrypa: Egentlig litt mye med 3 voffer foran, to holder egentlig, men det gikk fint. Det er 3mil til hytta så det er ikke langt i det hele tatt. Nå som det ikke er så mye snø kan vi kjøre helt inntil også. Litt senere på vinteren må vi gå 100m :):klem:

Tror jeg har klart å helle i meg en kopp kaffe med sur mjølk :ler:. Smakte ikke rart, men det er sånne hvite prikker i den :kvalm: jeg overlever sikkert.

Skal ringe på en jobb i dag som er her i kommunen. Egentlig bare tull å søke fordi jeg ikke har den kompetansen di er ute etter i det hele tatt, men jeg kan da ringe om ikke annet. Skal forresten snart ut i lønnsforhandlinger, sjefen nevnte det på fredag. Jeg har sagt at jeg driver å søker på relevante jobber og jeg tror han er litt desperat for å miste meg. Han skulle diskutere lønn og kurs med meg for neste år. Det han ikke trenger å vite er at jeg kommer til å ta en hvilken som helst relevant jobb jeg kan få.... :sjenert:. Hadde vært bra med litt mer lønn, for jeg er ikke akkurat overbetalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Litt senere på vinteren må vi gå 100m :)

Da skjønner jeg jo at det blir litt vanskligere!

:ler:

Lykke til med jobb-ringing! Det er aldri bortkastet å vise at man finnes og er interessert! Plutselig dukker det opp noe annet, eller de får ikke den søkeren de vil ha eller noe forandrer seg. Helt sikkert bra at de vet at du finnes!

Og så får du forhandle lønn og kurs så godt som overhode mulig i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg jo at det blir litt vanskligere!

:ler:

Vi har to scootere da, så det ordner seg :hoho:

Ikke noe annet å gjøre i grunnen, men heldigvis har jeg klart å få et større tidsperspektiv på det å få en relevant jobb slik at jeg ikke føler meg like stressa som tidligere over at jeg går i en slik stilling som jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er den jobben du har da? Er jo veldig kjekt å ha noe inntekt mens man søker. Da er det ikke fullt så mye stress, selv om jeg skjønner at du vil ha noe relevant. Hva er det du har mest lyst til da?

Mandags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...