iss Skrevet 2. november 2006 #1261 Del Skrevet 2. november 2006 Bra mensen dukket opp og ikke lagde altfor stort krøll i systemet! Nå er det bare "go for it" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. november 2006 #1262 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, der hadde du akkurat skrevet gitt! Da er kroppen din i rute likevel! Det er veldig veldig VELDIG bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1263 Del Skrevet 2. november 2006 iss: Hadde du måttet så hadde du nok klart det . IdaH: Jeg takler veldig godt vinter, synes vinteren er best faktisk , men det hadde ikke gjort noe om det hadde vært litt lysere. Fjellrypa: Først takk for et veldig fint innlegg. Jeg vet at jeg virkelig burde ta en ordentlig evaluering av livet mitt. Finne ut hva jeg virkelig vil, og ikke hele tida tenke på hva jeg burde. Alt har hele tida dreid seg om hva jeg burde gjøre og hva som forventes av meg. Jeg har hele tiden gjort det "riktige" og ikke nødvendigvis det jeg har hatt mest lyst til (bortsett fra utdanning). Det er en veldig lang, vanskelig og krevende prosess og skulle snu om på dette, men jeg vet jeg burde ta den. Akkurat nå føler jeg meg litt desillusjonert og da er det vanskelig. Liljen: Alle tegn var slik som da jeg var gravid, men tanta kom visst. Helt greit det. Yamaha: miiip: Jeg vet jeg må ta tak i det.....men ikke så lett bestandig.... kakao: Du får nyhet å komme tilbake til. Du hadde helt rett i at begge delene faktisk var veldig greit. Etterpå må jeg innom dagboka di og se hvordan det gikk på UL'en i går. Skytte: Så koselig at du er innom . Jeg burde også være flinkere å sende sms Annie: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1264 Del Skrevet 2. november 2006 Epona*2: Tusen takk for det fine innlegget ditt, men gode og fine tanker. Jeg vet jeg er sta , det er min store egenskap og har hjulpet meg til å være der jeg er i dag, men jeg vet det kan gå litt vel langt til tider... Hadde egentlig ikke regna med en normal syklus denne gangen, men det så så lovende ut. Spiller ingen rolle nå . Setter veldig stor pris på at du er innom meg for tida, vet du har nok å tenke på. iss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #1265 Del Skrevet 2. november 2006 Så bra kroppen er i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2006 #1266 Del Skrevet 2. november 2006 for at kroppen er normal igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. november 2006 #1267 Del Skrevet 2. november 2006 godt at kroppen er igang igjen.. selv om det sikkert hadde vært morsommere å være gravid,,så vet du jo i allefall at den virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. november 2006 #1268 Del Skrevet 2. november 2006 Måtte bare innom å litt på deg vennen! Godt å se at kroppen lystrer og vil stabilisere seg,dette kommer til å bli supert etter hvert! Litt til jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 3. november 2006 #1269 Del Skrevet 3. november 2006 så bra at kroppen (til tross for litt rare signaler) ser ut til å være på track igjen! håper du har det bra, Pi@! det er viktig å kjenne at man er glad innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. november 2006 Forfatter #1270 Del Skrevet 3. november 2006 Toblerone, Annie, IdaH, Skytte og Petra P: for kroppen Våkna med dunderhuepine i natt, men fikk heldigvis sove igjen. Var litt vondt da jeg våkna også, men kasta fort i meg en paracet. Fortsatt kvalm. Skjønner ikke hva det her er, men slitsomt er det i allefall. Er litt stiv i nakken, så det kan være grunnen til huevondet, men kvalmen har jeg ingen svar på. Ellers like trøtt og sliten som jeg har vært ei stund, men humøret er bra . Godt å ikke kjenne seg nedenfor når kroppen ellers er så dum. Holdt meg litt unna her di siste dagene helt bevist. Tror jeg trenger å slappe ordentlig av når jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre om dagen. Blir forresten borte i helga . Hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #1271 Del Skrevet 3. november 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. november 2006 #1272 Del Skrevet 3. november 2006 Kos deg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. november 2006 #1273 Del Skrevet 3. november 2006 Høre lurt ut med en tur på hytta. Kos deg/dere, slapp av og tenk på alt mulig annet en graviditet, jobb og lignene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 3. november 2006 #1274 Del Skrevet 3. november 2006 kos dere på hytta da .der må dere måke dere inn tenker jeg.dere får rope hvis trenger hjelp. så kommer jeg med brøytebilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2006 #1275 Del Skrevet 3. november 2006 Hyttetur hoeres midt i blinken ut! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. november 2006 #1276 Del Skrevet 3. november 2006 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. november 2006 #1277 Del Skrevet 3. november 2006 God helg Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. november 2006 #1278 Del Skrevet 3. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. november 2006 #1279 Del Skrevet 4. november 2006 Hyttetur i vinterland høres fantastisk deilig ut! Håper dere storkoser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. november 2006 #1280 Del Skrevet 4. november 2006 Bare innom for å si at jeg er litt missunnelig på den hytteturen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå