Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Godt det ikke bare er min kropp som tuller. Veldig fint å høre hvordan kroppen din fungerte Xavia, jeg aner jo ikke, vet bare hvordan det bruker å være. Vet jeg er altfor opphengt i syklusene mine, men det er bare slik. Det er uansett ikke lenge til jeg kan teste og da finner jeg det ut ;). Må le litt av meg sjøl, jeg var nemlig oppe og tissa i natt, sikkert tenkt så mye på det at kroppen ubevist gjorde det :ler:. Innbilt svangerskap :ler:. :klem:

Jeg er så utrolig trøtt, men jeg MÅ bli ferdig med badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kort innpå: :klem:

Kylling*2: Jeg er ganske så sikker på at jeg hadde EL ca 14 dager etter utskrapningen, jeg hadde i allefall alle symptomer på det. Hatt ett par sykluser tidligere hvor jeg tror jeg ikke har hatt EL og da har det ikke skjedd noe. Hadde både kanintendenser :sjenert: og tydelig EL-slim. Jeg prøver i grunnen bare å desperat lete etter løsninger på hvorfor kroppen oppfører seg som den gjør :ler:. Takk for innleggene, di var veldig oppklarende. :klem:

shatika: Hatt en veldig fin dag på fjellet :). :klem:

Yamaha: Jeg blir helt tullerusk at dette jeg :ler::klem:

I dag skal jeg prøve å la være å skrive om syklusen min :sjenert:.

Vært på fjellet i dag og kjørt spark med hundene. Vi har kjøpt oss ei pittelita hytte som vi har ordne litt på :hoppe:, det blir kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Takk for snuppeskryt!!

Skulle til å si hei på msn i stad, men så hengte den J%&¤# maskina seg opp! Skal bli deilig å hente den nye på onsdag! ;)

Håper vi skravles igjen snart :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Pi@vennen!

hvordan er det med deg i dag? -og ikke minst; hvordan er det med kroppen? oppfører den seg fortsatt litt merkelig?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :lol::ler:

LinKri: Jeg håper også at vi kan snakkes snart, det er så koselig :klem:

Petra P: Jeg plages med tullekroppen, ellers har jeg det fint :klem:

Jeg har fått vondt i hoftene igjen. Jeg må gå som en geisha med bittesmå museskritt og beina godt samla :sur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått vondt i hoftene igjen. Jeg må gå som en geisha med bittesmå museskritt og beina godt samla :sur:.

Stygt å le når folk har vondt, men dette bildet så jeg virkelig levende for meg! :ler: :ler: :ler:

Gratulerer med vitnemålet, Master Pi@! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le litt jeg også oppi tragedien, for det er veldig komisk. Tusen takk for gratulasjonen, det er noe eget når jeg står med papiret i hånda :). Veldig stolt. Koselig at du tok deg tid til å stikke innom meg, Epona :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yamaha og Fjellrypa: Takk :klem:

Dag 26 etter utskrapnina i dag, nettopp tatt en negativ graviditetstest. Er egentlig altfor tidlig (siden den knapt var positiv sist gang på dag 30), men jeg bare måtte (etter diskusjon med iss). Nå har jeg om ikke annet bekrefta at jeg ikke har hcg igjen fra graviditeten, men jeg skjønner ikke noe mer for det. Bare nødt til å skrape sammen all tålmodighet jeg klarer å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spurt Malama om råd ang tulle kroppen. Hun kom med en mulighet som jeg ikke visste om. Kroppen kan komme med alle tegn på EL, men klarer ikke å slippe noe egg. Kanskje det er det som har skjedd :klø: ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...