Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Det med liten skrift; Jeg hadde nok tenkt det samme..... :sjenert:

Prøv å få bytte du, det var jo kjempebra at du likte timene så godt :):)

Håper formen din kommer sei, du må ta vare på deg selv vettdu.

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, nå fikk jeg akutt lyst til å gå på spinning! :hoppe:

Men hvordan gjøre det med baby i hus? Medlemsskap på SATS (med barnepass) eller kjøpe ergometersykkel? :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så sprek du Pi@... Har lett for å infinne meg i sofaen med en god bok istedenfor jeg da... Men tenkte jeg skulle begynne å svømme da (for i nærheten her har de svømmebaseng med rensesytem og ferskvann, så slipper man å lukte klor i 2 dager etterpå...)

Torsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er vel alle litt forutintatte noen ganger. det må vi bare leve med. da er det jo bra at vi innimellom innser at vi tok feil! det får vi se på som en meget positiv ting!

håper du har det supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Spinning er kjempe gøy. Drev mye med det før. Nå, når jeg tenker etter kjenner jeg hvor mye jeg savner det.

Håper du har det bra Pi@.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så sprek Pi@!

Klarer ikke å trene enda jeg. Blir svimmel av bare å reise meg for å gå på do, tror spinning ville fått meg til å gå i bakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god klem tli deg på denne dagen... :kose: Takk for hilsen fra deg i dagboken min :blomst:

Håper du har det bra! :smilorange:

Ellers må jeg le litt av det med liten skrift! :ler: Helt lovlig å tenke sånn! Kunne tenkt det samme jeg også, det skal jeg love deg. Men når det kommer til kondisjon er det ikke størrelsen det kommer an på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så mange som har vært innom meg :legrine: jeg blir så glad :).

Liljen: Godt det ikke bare er meg. Det var veldig morsomt at hun var så flink :). Tror jeg føler meg litt bedre nå, eller så er det bare fordi jeg har klart å senke tempoet. Tror faktisk det hjelper å få trent, men jeg er avhengig av mange timer søvn om natta. :klem:

miiip: Jeg ville heller kjøpt meg spinningsykkel enn ergometersykkel. Synes jeg får så mye bedre sittestilling på en spinningsykkel og generelt bedre tråkk og bedre trening. Ingen dum ide det, bare det blir brukt ;). Tror det er trivelig å trene på sats også. Veldig sosialt og di har jo som du sier barnepass. *savner treningssenter*. :klem:

Eeoyre: Takk :rodme:. Du kan trøste deg med at jeg ikke gjør noe annet på fritida. Jeg har ikke tid til å lese bok feks. eller rydde og vaske :sjenert::plystre:. Høres bra ut med en sånn svømmehall. Jeg synes det er moro å svømme, sjølom jeg ikke eier teknikk, men jeg blir så sinnsykt tørr i huden og så klør det av kloren. :klem:

angelou: Tusen takk og :klem: tilbake

Petra P: Jeg hadde veldig godt av akkurat den episoden :sjenert:.Veldig stygt av meg å dømme på den måten, men nå har jeg lært. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bustetroll: Spinning er kjempegøy, men det er lenge siden jeg holdt på med det sist. Merker jeg blir kjempeivrig og kjempesliten :). Jeg har det bra og jeg håper du også har det, sjølom du er opptatt og har vært sjuk. :klem:

Mrs N: Så koselig at du er innom :). Huff det hørtes veldig slitsomt ut, men du har jo ett gull i magen du kan trøste deg med :). :klem:

Epona*2: Tusen takk, setter veldig stor pris på at du er innom. Hadde helt glemt at det er DEN dagen i dag, dagen jeg skulle pasert 12 uker. Det kjennes veldig greit ut nå, men jeg syntes det var litt tungt å tenke på før i uka. Nå er jeg bare spent på dine veiene :hoppe:. Kan ikke se for meg deg som noen grå mus ;). :klem:

LinKri: :klem:

iss: :klem:

Nå må jeg nesten løpe (kjøre) på yoga, får skrive litt mer etterpå.

Måtte dele opp, for mange smileyer igjen..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epona: Det er helt greit :). Tusen takk for den koselig msn praten ;). :klem:

Kroppen oppfører seg ikke slik den skal gjøre :sur: og det irriterer meg :sur:. Hadde virkelig tro på at jeg skulle få en normal syklus siden EL-slimet kom til ca riktig tid, men neida!!!! Ser virkelig ikke slik ut :frustrert:. Jeg får ikke ømme pupper og ingen ømme pupper ingen mens. Og sånn er det med den saken! Insett at det her kan ta lang tid før den kommer tilbake, eller så har kroppen klikka fullstendig. På en måte er det litt greit å kjenne kroppen såpass for da trenger jeg ikke gå helt i spinn over at mensen blir forsinka og ikke kommer rundt tirsdag som jeg hadde håpet. ÆSJ :frustrert:

Vært på en kjempebra yogatime i dag, kjempesliten i arma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ skrev:
Jeg er veldig flau over meg sjøl i dag. Vært på den første spinningtimen og der var det vikar. Hun som hadde timen i dag er ei veldig stor dame, og jeg ville ikke ha hennes timer fordi jeg var sikker på at di ikke var bra pga størrelsen hennes  :rodme:. Hun var knallflink og jeg var dødssliten etter timen. Så hørte jeg at hun som egentlig skal være instruktør er skikkelig dårlig og ikke har noe fart i timene sine sjølom hun er i dunderform. Synes det er så stygt av meg at jeg tenkte slik (og så innrømmer jeg det her i tilllegg...  :forvirret: ). Tenkte jeg skulle se om det gikk an å bytte slik at jeg kan gå på timen til hun jeg hadde i dag.

:fy_fy:

...og litt :ler: Slike instruktører er som regel faktisk knallflinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille venn!! Skjønner godt du leter etter ømme pupper. Har du spurt sambo din om han har tatt dem og ikke levert dem tilbake da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må knise litt da, Pi@....

Jeg hadde nok tenkt litt i samme baner selv. :flau:

Gikk endel på spinning da vi bodde i Bodø, skulle egentlig vært flinkere å komme meg ut her også. Bare slikt tiltak å ordne barnevakter etc...

God torsdags :klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...