Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

iss: :ler: Tror vi har blitt avhengige av hverandre. Håper du er på msn i kveld slik at vi får skravla litt :sjenert:. :klem:

Epona: giga :klem: tilbake

Yamaha: Jeg har hatt en kjempefin helg :klem:

Eeyore: Bo her inne????? jeg???? :ler: Jeg har faktisk vært sosial med IRL folk i helga og ikke bare dere :). Det der var veldig morsomt sagt :ler:. :klem:

smile: :klem:

Petra P: :klem:

Liljen: Jeg venter tantedritt i månedsskifte hvis alt fungerer som normalt, men det kan visst ta mellom 4-6 uker før den kommer etter en utskrapning. Jeg håper også at det klaffer veldig fort, sånn ca neste syklus feks :sjenert:. Det er snø, sol og minusgrader ute så det her blir en strålende mandag :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en kjempetrivelig og sosial helg. Spiste ute med 10 andre venner på lørdag og jeg drakk ett glass rødvin :sikle:. Kan ikke huske sist. Det var kjempegodt og jeg ble faktisk på en liten snurr etter ett glass :overrasket: (VELDIG lenge siden sist jeg drakk alkohol :ler:).

Nå har det kommet ca 10-15 cm med snø :hoppe: og i går hadde jeg første sparktur med hundene i lysløpa :hoppe:. Det var virkelig 4 stk som kosa seg :sjarmor:. Det var helt fantasktik nydelig. Hundene løp som gale og storkoste seg og det gjorde jeg også. Det er så nydelig i skogen med nysnø, spesielt i mørket når jeg kjører med hodelykt. Sparkteknikken var noe rusten, men jeg holdt meg på med nød og neppe :ler:. Hadde nok ikke gått så bra i gravid tilstand i går :sjenert:. (for di som lurer veldig på sparkopplegget og ikke fulgte med meg i fjor så bruker jeg en spark med breie plastmeier som "slede". Har en bit av et scooterbelte som brems og så har jeg tre hunder foran. Det er kjempemoro og mye billigere enn å kjøpe en riktig hundeslede. Utfordringen i ulendt terreng er at den er mye mindre stabil enn en ordentlig slede, så det er hjerte i halsen ved en del anledninger, men det er bare moro :sjarmor: )

Nå er det jobb om en drøy time :sur:. Ville mye heller vært ute på ski i det fine været, men kanskje i kveld :sjarmor:. Det er meldt minusgrader i allefall til torsdag og håper det fortsetter. I love snø :hjerte:.

Når det gjelder "prøving" (blir i anførselstegn siden jeg bare venter på mensen) så har jeg hatt litt mensmurringer som er helt normalt etter EL, nå venter jeg bare på ømme pupper som burde være her hvert øyeblikk. Bruker å skje ca ei uke etter EL, eneste gangen jeg ikke fikk ømme pupper på det tidspunktet var da jeg testa positivt. Tror jeg er motsatt av alle andre :ler:. Synes det går fint med meg nå, men den uka her er litt kjedelig for hadde alt gått bra så skulle jeg passert 12 uker på fredag :tristbla:. Tenker minst mulig på det, for det er jo ingen vits.

Hadde vist for mange smileyer, så jeg måtte dele opp innlegget mitt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: Der hadde du vært innom mens jeg skrev. Ja, jeg vet at mensen kan være forsinka derfor vil jeg ikke sette noen dato for når jeg tror den kommer. Håper bare ikke det drøyer så mye over 6 uker. Ellers går det som jeg skrev i innlegget over bra med meg. Kunne faktisk snakke helt åpent om MA'en til ei venninne og hennes venninne i helga uten å ha lyst til å grine. Var veldig fint fordi hun ene har vært igjennom akkurat det samme. :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro det må ha vært med spark-slede-tur med 3 hunder. Blir helt misunnelig her jeg sitter og ser ut på en grå regnværsdag. Jeg gleder meg VELDIG til årets første skitur! Håper snøen forter seg til indre Østland, sånn at jeg får tatt meg noen turer før jeg blir helt uformelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå snø er virkeli deilig altså!!! Du er jammen superheldig :tommelsmil: Du får prøve å få deg en skitur i kveld :)

Hørtes kanongøy ut med sparketur med hundene altså!!! :)

Ha en strålende dag på jobben.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes utrolig moro ut med sparketur, men jeg er nå glad det ikke har kommet snø her enda jeg da. Er IKKE tilhenger av måking og ufremkommelige veier :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Det er liksom spesielt stas med den første snøen, blir vel ikke så lenge før dere får snø heller, i allefall for en periode. :klem:

Liljen: Tror det blir soffaen på meg i kveld, trøtt og sliten. :klem:

iss: Veldig koselig med skravling. :klem:

Eeoyre: Nå må du ikke komme med alle bakdelene med snø :frustrert::ler:. Akkurat nå er det bare stas. :klem:

magolia: :Nikke::klem:

Yamaha: :klem:

Trøtt jeg :Gjesp:. Blir nok ikke noe av skiplanene mine, er så lei av å hele tida presse meg. Tror faktisk jeg trenger å ta det litt rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

iss, Charmina, angelou og Petra P: :klem: :klem: :klem: :klem:

ALT var nede i går. Nett, mobil, bankterminaler osv :sur:. Men jeg overlevde :ler:.

I går var jeg mindre sliten :hoppe: og kjenner meg foreløpig bra :). Skal på spinning i dag for første gang her. Har holdt på med det mye før. Blir bra å få en ordentlig kondisjonsøkt, altfor lenge siden sist. Veldig spent på instruktøren, har meldt meg på fram til jul så jeg må bare holde ut :sjenert:. Jeg vet hun er i dunderform, men det er ingen garanti for at hun er en god instruktør og jeg er ganske kresen.....

Foreløpig er det ingen tegn på at mensen skal komme om ca ei uke. Så den blir nok forsinka. Bruker alltid å ha ømme pupper nå og menssmerter. Har ingen av delene for øyeblikket. Hatt litt murringer tidligere, men di har forsvunnet. Jeg har funnet ut, sammen med iss, at jeg uansett hvor mye jeg prøver å la være konstant går og kjenner etter mensensymptomer. Jeg har vært slik i årevis nå, så det er ikke bare å skru av en bryter og la være å kjenne etter. Tror jeg kjenner kroppen min for godt! Tenkt litt på det, og det ER slitsomt. Det surrer rundt i bakhodet mitt 24/7...... :sjenert:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Så godt å lese at det går bra med deg vennen!Og bra det kom snø som du kan boltre deg i sammen med bissevovvene,kan tenke meg de er fornøyde!

Det er jeg også for jeg bare går og gleder meg til jul!!!!!!!

Tenker på deg og krysser alt jeg har for at det snart blir å bo en ny spire i magen din!

Megagiga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ skrev:
Jeg har funnet ut, sammen med iss, at jeg uansett hvor mye jeg prøver å la være konstant går og kjenner etter mensensymptomer. Jeg har vært slik i årevis nå, så det er ikke bare å skru av en bryter og la være å kjenne etter. Tror jeg kjenner kroppen min for godt! Tenkt litt på det, og det ER slitsomt. Det surrer rundt i bakhodet mitt 24/7...... :sjenert:.

Godt å høre at det er flere som har det sånn - selv om jeg prøver såååå hardt å ikke kjenne etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Tenker på deg jeg også. Savner deg litt, men skjønner at du har andre ting å gjøre enn å sose rundt her inne :). :klem:

angelou: Velkommen i klubben.... :klem:

Jeg er veldig flau over meg sjøl i dag. Vært på den første spinningtimen og der var det vikar. Hun som hadde timen i dag er ei veldig stor dame, og jeg ville ikke ha hennes timer fordi jeg var sikker på at di ikke var bra pga størrelsen hennes :rodme:. Hun var knallflink og jeg var dødssliten etter timen. Så hørte jeg at hun som egentlig skal være instruktør er skikkelig dårlig og ikke har noe fart i timene sine sjølom hun er i dunderform. Synes det er så stygt av meg at jeg tenkte slik (og så innrømmer jeg det her i tilllegg... :forvirret: ). Tenkte jeg skulle se om det gikk an å bytte slik at jeg kan gå på timen til hun jeg hadde i dag.

Ellers ingen ting nytt å melde. Må bestille flybillett hjem til jul i dag. Drar den 22. og kommer tilbake den 26. tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...