Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med 300 innlegg :hoppe:

Kjedelig dag du har hatt, men det er da bare sånne dager innimellom :klem:

Og så bra at kroppen din fungerer :hoppe:

Tror ikke jeg hadde EL før jeg fikk igjen mensen jeg. Men denne PP fikk jeg iallefall positiv EL-test, i tillegg til litt blødning (og det har jeg aldri hatt). Man skal visst være ekstra fruktbar da :sjarmor:

Jeg har også tenkt litt på om jeg vil ha tidlig UL eller ikke når jeg blir gravid igjen, men har ikke bestemt meg. Får se an hvordan reaksjonen er når jeg blir gravid igjen, hva slags tanker som dukker opp o.l. Hvis jeg får masse symptomer så er det jo ingen vits, men hvis det blir lite symptomer igjen så vet jeg nesten ikke jeg. Tiden vil vise hva som skjer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 3000 innlegg :)

Håper du føler deg bedre i dag jeg også. Du fortjener en opptur nå.

Hva skal du drive helga med da??

Ha en strålende fredag, og riktig god helg.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så masse koselig besøk :legrine:

Annie: Dagen ble bedre etterhvert. Bra yogatime i allefall ;). :klem:

Eeoyre: Jeg har lest masse om graviditet etter MA/SA. Noen sier at det er for å annslå terminen, men det er få. De fleste sier man bør vente en måned fordi hinnene inni livmora bør fornye seg. Det høres egentlig litt logisk ut. Jeg har lest at det er litt større sjanse for at det skal gå galt igjen hvis man blir gravid rett etter en abort uten mensen imellom. Og til slutt står det noen steder at det er bare å kjøre på. Nå er det uansett ikke lenge til mensen kommer, så jeg får vel klare meg :sjenert:, litt greit å følge rådet fra alle legene jeg møtte på sjukehuset og fastlegen min. Håper bare det klaffer fort når vi begynner å prøve igjen.... :klem:

Holly: Av og til så skal liksom alt bare gå galt, men i dag har ting gått som normalt :). :klem:

Yamaha: Så bra at kroppen din er i orden igjen :hoppe:. Blir spennende å se hvordan det går med deg. Jeg kommer også til å se hvordan jeg reagerer når jeg blir gravid igjen om jeg vil ha tidlig UL eller ikke. :klem:

kakao: :klem:

iss*2: HURRA. Godt å ha deg tilbake. :klem:

Petra P: I dag har alt gått så mye bedre :klem:

Liljen: Jeg er helt enig at jeg trenger en liten opptur :sjenert::klem:

Felixa: Takk. Håper alt går bra med deg og di to små i magen din :klem:

miiip: :klem:

magolia: :klem:

Ikke skjedd så mye spennende i dag egentlig. Skal på bytur til Tromsø i morra til søndag. Skal være med sambo på noen greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Innom med en god mandagmorgen- :klem:

Når venter du tantebesøk?? Krysser uansett alt jeg har for at det klaffer for dere raskt. *krysse krysse krysse*

Håper du får en strålende mandag, vennen.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er de tlenge siden jeg har vært innom deg. Hvordan står det egentlig til? Ser du venter på mensen. Du er sikkert klar over at kroppen kan være litt i "ulage" etter det du har vært gjennom. Det er ikke alle som får igjen regelmessig mens sånn med en gang. Noen ganger må man vente litt ekstra....

Håper ikke det gjelder deg da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...