shatika Skrevet 16. oktober 2006 #1081 Del Skrevet 16. oktober 2006 Trening blir man avhengig av ja når kroppen skranter, det kan jeg skrive under på jeg også. Husk å ta deg tid til å slappe ordetlig av også da, Pi@. Det trenger du sikkert. Du har tross alt vært igjennom mye i det siste, og da er avslapning kjempe viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. oktober 2006 #1082 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg skjønner akkurat hvordan du har det angående de tankene Men jeg lover deg at det går over igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. oktober 2006 #1083 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nå har jeg lest igjennom di siste sidene i dagboken din, og Pi@, som alle andre sier.. Dette var ufattelig trist Det er godt å lese du er ved godt mot likevell. Det tror du har mye igjen for. Jeg er målløs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. oktober 2006 #1084 Del Skrevet 16. oktober 2006 Imponerende at du er ved så godt mot! Kjempebra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. oktober 2006 #1085 Del Skrevet 17. oktober 2006 håper du har en litt bedre dag i dag, Pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. oktober 2006 #1086 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan står det til idag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. oktober 2006 #1087 Del Skrevet 17. oktober 2006 Helluuu!!! Så fabelaktig kul tittel du har nå!!! Jeg vil også være Master of noe Hadde nok blitt Master of bullshit det sikkert...!! Det er fint å lese at du er ved godt mot vennen! Man må vel gjennom noen runder med "hvis"tanker,det er vel bare normalt. Men håper kroppen din er snill og normaliserer seg fort nå! Så må jeg virkelig håpe du slipper så mye vondter ellers Det er langt fra noe koselig når kroppen er en eneste stor au..*stryke på* Håper du har en fin dag! Tenker mye på deg selv om jeg ikke får besøkt deg så ofte eller så flinkt til å sende sms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. oktober 2006 #1088 Del Skrevet 17. oktober 2006 Huhei! Her har jeg ikke vært før!!! Gratulerer med masteren!!! Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 17. oktober 2006 #1089 Del Skrevet 17. oktober 2006 Grattis med Master of science-tittel!!! Og innom med en gooood klem.. Orker ikke skrive så mye akkurat nå, er så sliten.. Men jeg tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. oktober 2006 #1090 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du Pi@, jeg har prøvd å lete igjennom dagboka di, men den er blitt ganske lang etterhvert. Hvor var det du fant den statistikken med hvor mange % som ble gravide innen så så lang tid? Hvordan går det ellers i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1091 Del Skrevet 17. oktober 2006 Shatika: Tror ikke jeg hadde vært oppegående hvis jeg ikke hadde trent ganske mange ganger i uka . Ikke tenkt så mye på at jeg har vært igjennom veldig mye på kort tid og det kanskje er derfor jeg er sliten.... Jeg lever late dager for tida, så det er ikke synd på meg . Yamaha: Du har sikkert hatt akkurat de samme tankene kan jeg tenke meg. Liljen: Det var virkelig ikke slik det skulle gå . Jeg syntes det var for godt til å være sant at JEG av alle skulle bli gravid, og så fort.... Det var virkelig for godt til å være sant! Annie: Yamaha: I dag har jeg hatt en fin dag . Skytte: Ja, det er en veldig fancy tittel . Jeg prøver etter beste evne å holde "hvis" tankene unna. Jeg er ikke helt personen som ser for mye bakover, og jeg er ikke personen til å bli bitter. smile: koselig med nytt besøk. Epona: Takk. Skjønner at du har andre ting å tenke på enn kg-venninner for tida . Tenker masse på deg. Eeoyre: Jeg er ikke helt sikker på om jeg har den statistikken i dagboka :klø:. Klarte heller ikke finne den da jeg googla. Tror jeg husker, men ta det her med en stor klype salt. 25% blir gravide i løpet av 3 måneder, 60% innen 6 måneder, 80% i innen 1. år og 95% innen 2 år. Jeg har vært i det gamet her for lenge tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1092 Del Skrevet 17. oktober 2006 hunder på stuebordet *hyle* sånn nå kan jeg skrive Har hatt en veldig fin dag hittil -pulings før jeg sto opp -fikk jobb-bukse som jeg har ønska meg gratis -fikk bytta jobbing slik at jeg kom meg på yoga -skal se "greys anatomy" I dag tror jeg ikke livet kan bli bedre, i allefall ikke bedre målt i hverdagslykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1093 Del Skrevet 17. oktober 2006 Glemte å skrive på fornøydlista mi at det var hvitt ute da jeg våkna i dag og at det har snødd i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. oktober 2006 #1094 Del Skrevet 17. oktober 2006 Glemte å skrive på fornøydlista mi at det var hvitt ute da jeg våkna i dag og at det har snødd i hele dag ← Er det sant???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1095 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det sant???? ← Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1096 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Nå ble den fine dagen min litt ødelagt . Snakka akkurat på telefonen med pappa og han fortalte at ene søskenbarnet mitt på 18år er gravid med termin i MAI . Kunne ikke hun ha termin i april eller juni eller hvilken som helst annen måned enn mai???? Det er ikke hun som skulle begynne produksjonen, hun er yngst! URETTFERDIG! Jeg har ikke sagt noe til pappa om at vi har mista, vil ikke gjøre det heller tror jeg for han blir så veldig lei seg og så snakker vi ikke om slike ting rett og slett. Nå begynner straks "greys anatomy" så da kanskje jeg blir i godt humør igjen. Endret 17. oktober 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. oktober 2006 #1097 Del Skrevet 17. oktober 2006 Huff- :klem: :klem: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. oktober 2006 #1098 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 17. oktober 2006 #1099 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nei, søren, er det muuuuuulig????? Uff, dette var jo bra timing.... Så himla typisk. Skjønner at dette gjorde vondt. Men snart så er det du som har en spire i magen igjen, og da går det nok litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1100 Del Skrevet 17. oktober 2006 Buhu Tv2 ramla ut hos oss og jeg som hadde gleda meg i hele dag til å se på "greys anatomy". Hadde vært fint om noen kunne gi meg et lite referat smile, LinKri og kakao takk for støtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå