Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Trening blir man avhengig av ja når kroppen skranter, det kan jeg skrive under på jeg også. ;)

Husk å ta deg tid til å slappe ordetlig av også da, Pi@. Det trenger du sikkert. Du har tross alt vært igjennom mye i det siste, og da er avslapning kjempe viktig :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lest igjennom di siste sidene i dagboken din, og Pi@, som alle andre sier.. Dette var ufattelig trist :tristbla:

Det er godt å lese du er ved godt mot likevell. Det tror du har mye igjen for.

Jeg er målløs...

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helluuu!!!

Så fabelaktig kul tittel du har nå!!! Jeg vil også være Master of noe :ler: Hadde nok blitt Master of bullshit det sikkert...!!

Det er fint å lese at du er ved godt mot vennen! Man må vel gjennom noen runder med "hvis"tanker,det er vel bare normalt.

Men håper kroppen din er snill og normaliserer seg fort nå!

Så må jeg virkelig håpe du slipper så mye vondter ellers :tristbla: Det er langt fra noe koselig når kroppen er en eneste stor au..*stryke på*

Håper du har en fin dag! Tenker mye på deg selv om jeg ikke får besøkt deg så ofte eller så flinkt til å sende sms...

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Master of science-tittel!!! :klappe:

Og innom med en gooood klem.. Orker ikke skrive så mye akkurat nå, er så sliten.. Men jeg tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Pi@, jeg har prøvd å lete igjennom dagboka di, men den er blitt ganske lang etterhvert. Hvor var det du fant den statistikken med hvor mange % som ble gravide innen så så lang tid?

Hvordan går det ellers i dag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shatika: Tror ikke jeg hadde vært oppegående hvis jeg ikke hadde trent ganske mange ganger i uka :sjenert:. Ikke tenkt så mye på at jeg har vært igjennom veldig mye på kort tid og det kanskje er derfor jeg er sliten.... Jeg lever late dager for tida, så det er ikke synd på meg :). :klem:

Yamaha: Du har sikkert hatt akkurat de samme tankene kan jeg tenke meg. :klem:

Liljen: Det var virkelig ikke slik det skulle gå :tristbla:. Jeg syntes det var for godt til å være sant at JEG av alle skulle bli gravid, og så fort.... Det var virkelig for godt til å være sant! :klem:

Annie: :klem:

Yamaha: I dag har jeg hatt en fin dag :). :klem:

Skytte: Ja, det er en veldig fancy tittel :sjarmor:. Jeg prøver etter beste evne å holde "hvis" tankene unna. Jeg er ikke helt personen som ser for mye bakover, og jeg er ikke personen til å bli bitter. :klem:

smile: :vinke: koselig med nytt besøk. :klem:

Epona: Takk. Skjønner at du har andre ting å tenke på enn kg-venninner for tida ;). Tenker masse på deg. :klem:

Eeoyre: Jeg er ikke helt sikker på om jeg har den statistikken i dagboka :klø:. Klarte heller ikke finne den da jeg googla. Tror jeg husker, men ta det her med en stor klype salt. 25% blir gravide i løpet av 3 måneder, 60% innen 6 måneder, 80% i innen 1. år og 95% innen 2 år. Jeg har vært i det gamet her for lenge tror jeg :sjenert::ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: hunder på stuebordet :overrasket:

*hyle* sånn nå kan jeg skrive :)

Har hatt en veldig fin dag hittil :sjarmor:

-pulings før jeg sto opp :sjarmor:

-fikk jobb-bukse som jeg har ønska meg gratis :sjarmor:

-fikk bytta jobbing slik at jeg kom meg på yoga :sjarmor:

-skal se "greys anatomy" :sjarmor:

I dag tror jeg ikke livet kan bli bedre, i allefall ikke bedre målt i hverdagslykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble den fine dagen min litt ødelagt :tristbla:. Snakka akkurat på telefonen med pappa og han fortalte at ene søskenbarnet mitt på 18år er gravid med termin i MAI :grine:. Kunne ikke hun ha termin i april eller juni eller hvilken som helst annen måned enn mai???? Det er ikke hun som skulle begynne produksjonen, hun er yngst! URETTFERDIG! Jeg har ikke sagt noe til pappa om at vi har mista, vil ikke gjøre det heller tror jeg for han blir så veldig lei seg og så snakker vi ikke om slike ting rett og slett.

Nå begynner straks "greys anatomy" så da kanskje jeg blir i godt humør igjen.

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, søren, er det muuuuuulig????? :overrasket: Uff, dette var jo bra timing.... :sur: Så himla typisk. Skjønner at dette gjorde vondt. :troest:

Men snart så er det du som har en spire i magen igjen, og da går det nok litt bedre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu Tv2 ramla ut hos oss og jeg som hadde gleda meg i hele dag til å se på "greys anatomy". Hadde vært fint om noen kunne gi meg et lite referat :sjenert:

smile, LinKri og kakao :klem: takk for støtta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...