Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He hei du!

Hvordan gikk eksamen ja?!Bare bra tenker jeg,dette kan du vettu!

Jeg er også forkjøla..det er kjipt å være dett i desa men håper vi blir friske og raske fort som fy!

:ler: Hvilket rom endte dere opp med?! Syns du ikke det er litt deilig å bare rote og gå fra bordet uten at du må rydde?! Komme til dekket bord og bare føle seg litt luksuriøs...*ahh* Syns det er litt digg innimellom jeg :sjarmor:

Riktig god helg til deg snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er bare herlige :legrine:. Tusen takk for alle hilsningene og at dere tenker på meg. Mange :klem: til dere alle

Det gikk bra på eksamen, og jeg gjennomførte hele masteren min innenfor målsettinga mi :sjarmor:. Nå kan jeg smykke meg med tittelen "Master of Science". Veldig stolt av det :sjenert:

Vært litt nettlei derfor har jeg ikke vært innom, men jeg er tilbake om ikke så lenge tenker jeg ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med masteren, Pi@ :hoppe::hoppe::hoppe: Du er FLINK, og kan være veldig stolt av deg selv :)

Håper du får en strålende lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fullført master og godt resultat!

:klem:

Håper du gir deg selv tid til å nyte tanken på at du er ferdig og har nådd målene dine. En skikkelig feiring er definitivt på sin plass!

Endret av Fjellrypa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjonene shatika, kakao, LinKri, Yamaha, Annie, Fjellrypa og angelou. :klem:

Jeg er veldig fornøyd og virkelig nyter å være ferdig :sjarmor:. Jeg bare går rundt og tenker: "Yes, jeg er ferdig" :sjarmor: Det er faktisk en mye bedre tanke enn det jeg hadde trodd.

Nå skal jeg gi meg sjøl i allefall ei uke "fri" og så skal jeg begynne å tenke på internasjonal publisering av oppgava. Fint å kunne jobbe med slike ting så lenge jeg ikke har en relevant jobb.

Ellers tror jeg EL er på tur. Det hadde vært helt perfekt for da fungerer kroppen som normalt og jeg får forhåpentligvis mensen til vanlig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått tatt meg en veldig kjapp dagbokrunde og det var veldig koselig :). Skal prøve å få gjort litt yoga før jeg drar på jobb. Ikke trent på nesten 14 dager og kroppen er helt ødelagt. Gått med konstant hodepine i snart ei uke fordi nakken og ryggen er så stiv. Nå begynner jeg å bli frisk så da kan jeg endelig begynne å trene igjen. Jeg må virkelig trene for livet skjønner jeg :sjenert:.

Hatt noen fine dager, har jo vært så opptatt, men i går var jeg litt lei meg fordi jeg ikke har trollet i magen lengre. Vi hadde sex for første gang etter utskrapningen i går og da begynte jeg å tenke på at vi må begynne på prøvinga igjen. Med alt det innebærer av usikkerhet og venting og æsj og bæsj :tristbla:, og i tillegg og så må jeg igjennom den skumle nygravid tida igjen. Tror jeg aller helst vil fortrenge en ny graviditet til jeg er over 8 uker i allefall :sjenert:. For første gang tenkte jeg i går "hvis" tanken. Hvis det ikke hadde gått galt så hadde jeg vært drøye 10 uker på vei og kunne fortalt det om to tre uker. Nok om det!

Nå er det yoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo Master of Sience :vinke:

Grattis med den tittelen! Det høres uuutrolig imoprtant ut :)

:hoppe: litt for at EL er på vei, og at kroppen fungerer igjen.

Opp med humøret Pi@. Nå vet du at du kan bli gravid, så da slipper du å bekymre deg for at det er noe galt med deg eller mannen på det området i alle fall. Så da er det bare å hoppe i det på nytt og ikke se tilbake, men tenke at denne gangen går det mye bedre.

Trøste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra P: Takk :rodme:. Har desverre huepine ennå :frustrert:. Er så fryktelig stiv, får se det ann noen dager til og evt bestille time hos kiropraktoren. Skjønner at jeg ikke har så veldig mye valg i forhold til om jeg skal trene eller ikke.....det MÅ jeg! :klem:

Eeoyre: Hadde vært veldig fint om mine antagelser om EL på vei stemmer, da blir det en helt normal syklus i lengde og så blir det full prøving. Du har helt rett i at jeg ikke trenger å bekymre meg om vi skal bli gravide eller ikke, trenger bare å bekymre meg litt for om jeg skal forbli gravid når det skjer :sjenert:. Prøver å tenke minst mulig på det, men det ligger litt i bakhue. Tenk om jeg blir en sånn som bare mister og mister :forvirret:. :klem:

LinKri: :klem:

Er fryktelig sliten for tida. Orker ikke noe mer enn akkurat det jeg må, dvs gå på jobb. Tror det blir bedre når jeg får kommet litt ordentlig igang med treninga igjen, får litt mer overskudd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...