Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

hei pi@. det er veldig godt å se at du ser ut til å klare deg veldig bra til tross for det triste som skjedde. synes du takler dette veldig bra, jeg!

håper formen er bedre i dag, og at det klaffer fort igjen!

god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eeyore: :tristbla: ja, det er veldig trist, men takk for oppmuntringene. :klem:

Mrs N: Takk :klem:

Yamaha: :klem:

Burpen: Koselig med nytt besøk, og velkommen igjen :). Er faktisk bedre av forkjølelsen i dag :). :klem:

LinKri: :):klem:

Petra P: Jeg håper også det klaffer for igjen. :klem:

magolia: Jeg føler meg ikke noe spesielt sterk :sjenert:, men jeg har desverre vært igjennom litt for mye tidligere......og det gir styrke. :klem:

Begynner å få litt eksamensnerver nå. Det er en stor dag i morra. Jeg er i grunnen mest spent og nervøs i forhold til hvordan det har gått karaktermessig :sjenert:. Typisk meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fikk plutselig en rar foelelse i sted. Tenkte med meg selv at naa har jeg tatt hele dagbokrunden, men at det var noen jeg hadde glemt....ogsaa kom jeg paa at det var din og at jeg ikke hadde sett dagboken din inne hos de andre! Og saa fant jeg den og leste den triste nyheten. :tristbla: Kjempeleit at magetrollet ikke fikk leve. Oensker deg lykke, lykke til med proevingen og haaper og tror det skal gaa kjempebra neste gang! :troest:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...