shatika Skrevet 8. oktober 2006 #1021 Del Skrevet 8. oktober 2006 Håper du får en strålende søndag, Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. oktober 2006 #1022 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 8. oktober 2006 #1023 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg må si du er en tøff og sterk jente Pi@! Dette takler du utrolig bra! Håper det blir fort klaff for dere etter ventetiden er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #1024 Del Skrevet 8. oktober 2006 miiip: Å være på en surk betyr å være sur og grinete. Ikke på noen snurr . Epona: Takk LinKri: se over . kakao: Jeg synes det hjelper å tenke at redselen min ikke var grunnløs, føler det er lettere å se framover også når jeg tenker slik. Jeg gleder meg faktisk til å bli gravid på nytt og jeg er som vanlig utålmodig . Gutter blir virkelig dødssjuke Charmina: Tusen takk. shatika: du også skytte: Felixa: Jeg har faktisk en god følelse på at vi får det til ganske fort igjen. Jeg føler meg ikke noe tøff og sterk. Jeg gråter litt hver dag, jeg lar bare sorgen gå sin gang, men jeg føler det går greit. Heldigvis opplever jeg ingen altoppslukende sorg eller depresjon. Det er helt grusomt å si, men jeg hadde det mye værre med meg sjøl som gravid . Jeg tror faktisk ikke det blir slik i neste svangerskap og derfor gleder jeg meg til å bli gravid på nytt. Jeg har blitt forkjøla jeg også . Håper virkelig ikke jeg blir like sjuk som sambo, da står eksamen i fare. Klarer ikke gjennomføre den uten stemme og 39 i feber. Håper jeg bare får en vanlig forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. oktober 2006 #1025 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sender over masse friske-vibber!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. oktober 2006 #1026 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ha en fin dag, Pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. oktober 2006 #1027 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bli frisk- til deg! Håper virkelig du ikke får noe febergreier som ødelegger forsvaringa av oppgaven din! Vi får satse på at det er en vanlig forkjølelse som går ekstra fort over! Kan jeg får foreslå litt kakao? Gleder meg til du blir gravid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #1028 Del Skrevet 8. oktober 2006 iss: Takk Kylling: kakao: Jeg håper virkelig at det bare er en vanlig forkjølelse. Nå synes jeg at jeg har gått igjennom nok like før eksamen . Jeg gleder meg også til jeg blir gravid igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1029 Del Skrevet 8. oktober 2006 Får så vondt av deg, det må være tøft! Ta dagene og tiden til hjelp. Krysser fingrene at det klaffer fort igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. oktober 2006 #1030 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva er det jeg leser Dette fortjente du virkelig ikke vennen. Men gla for at du tar det slik du gjør da Får ikke håpe du får en skikkelig influensa nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #1031 Del Skrevet 8. oktober 2006 Epica: Nei, det var virkelig ikke slik det skulle gå . Jeg håper også det klaffer like fort neste gang . Lucky: Livet er urettferdig i blandt, men jeg er ikke ei som blir bitter . Hadde skikkelig furtedag i går, men det har gått over i dag. Jeg var pissur fordi vi må vente med å prøve. Jeg HATER å vente, jeg har venta NOK. Det er ingen ting å gjøre med det, når jeg har venta i årevis på at sambo skulle bli klar for å prøve så klarer jeg vel å vente en måned slik at kroppen kommer seg igjen. Det fine i den tragiske situasjonen vi har havna i er at vi har kommet veldig nær hverandre og har det veldig fint sammen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. oktober 2006 #1032 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dette var ufattelig trist Pi@ Kjenner jeg fikk vondt inni meg når jeg leste de siste sidene, og vet jo hva du har gått gjennom. Men jeg syns du tar det utrolig bra, og det er fint at du ble fikk komme på UL med en gang, og at de fikk ordnet så fort opp i det. Fint å høre at du og sambo har kommet nærmere hverandre. Det er jo ingen ulempe akkurat Fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 8. oktober 2006 #1033 Del Skrevet 8. oktober 2006 Innom og ser hvordan du har det! ER veldig sliten så det blir bare en lynvisitt.. Kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. oktober 2006 #1034 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lykke til med innspurten før oppgave-forsvaringen! Håper formen holder seg grei, så du får gjort det du skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #1035 Del Skrevet 9. oktober 2006 Yamaha: Ja, nå vet jeg hva du har gått igjennom også. Det er en erfaring vi begge kunne vært foruten! Jeg er veldig glad jeg fikk komme på UL med en gang og at jeg fikk utskrapning. For meg kjennes det bedre ut at det ble gjort på den måten, enn at jeg skulle venta på at kroppen ordna opp av seg sjøl. Den ventetida tror jeg jeg hadde slitt veldig med. Vi har alltid vært veldig sammenspleisa og har alltid snakka veldig godt sammen, men nå er det nærmest på et nytt plan. Det er ingen ulempe . Epona: Koselig at du tar deg tid til å stikke innom dagboka mi. Jeg er allerede i "sjekke hele tida om det har skjedd noe"-modus . Det er så spennende Fjellrypa: Tusen takk. Jeg er heldigvis bare tett i nesa foreløpig. Holder det seg slik så går det fint hvis jeg bare knasker litt paracet. Skal på jobb om en time. Det kjennes greit ut. Sjefen vet hva som har skjedd og det er ingen andre der. Vi holder på å se på priser på rom til i morra. Vil ikke spørre om å ligge over hos noen når vi er sjuke begge to og jeg har ikke lyst til å ligge i telt når jeg er så tett. Vil prøve å være mest mulig uthvilt. Eneste problemet er at vi er så knølne (gjerrige) begge to at vi ikke finner noe som er billig nok . Jeg har aldri betalt noe for å sove noen gang tidligere..... . En ganske stor prestasjon i en alder av 25. Sier litt hvor mange "sydenferier" jeg har vært på og hvor mange teltferier . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. oktober 2006 #1036 Del Skrevet 9. oktober 2006 Å nei, hva er det jeg leser? Uff, dette var utrolig dumt Pi@ Men du ser jo ut til å ta det utrolig bra da, du er jammen tøff. Kan ikke annet en å gi deg en trøste , en godbedrings og ønske deg lykke til på eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. oktober 2006 #1037 Del Skrevet 9. oktober 2006 Innom med en stor til Pi@ vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. oktober 2006 #1038 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. oktober 2006 #1039 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har aldri vært innom her før, men nå som jeg først var innom, må jeg si at jeg syns dette var veldig leit! Håper det klaffer fort for dere igjen! Nå må du ikke bli forkjøla da,- en kopp med kokende vann, og en hel pressa sitron oppi, gjør underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. oktober 2006 #1040 Del Skrevet 9. oktober 2006 Pi@ skrev: Det fine i den tragiske situasjonen vi har havna i er at vi har kommet veldig nær hverandre og har det veldig fint sammen . ← Kjenner til det ja Håper formen din bedrer seg raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå