Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #961 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å neeeei! Så ufattelig trist.' Tenker på deg og sender gode tanker i din retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 4. oktober 2006 #962 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å nei!!! Stakkars, vennen! Dette var kjempetrist å høre! :cry: Jeg har ikke ord akkurat nå... Dette var bare forferdelig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. oktober 2006 #963 Del Skrevet 4. oktober 2006 :grine: :grine: Gråter en skvett og tenker på deg.. det var ikke sånn det skulle gå... :grine: :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #964 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nei og nei! Dette var ufattelig trist å lese Pi@. Jeg vet noe av de følelsene du har nå, det er ikke godt. Håper du får samboeren din hjem før fredag, eller at du i det minste har noen andre som kan støtte deg og trøste deg fram til han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2006 #965 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så leit dette var. Ord blir fattige i en sånn stund, Kan forsøke med og vil gi deg en Håper mannen din kommer hjem før fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. oktober 2006 #966 Del Skrevet 4. oktober 2006 Heldigvis har hun samboeren sin sammen med seg nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2006 #967 Del Skrevet 4. oktober 2006 SÅ bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. oktober 2006 #968 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tenker sånn på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. oktober 2006 #969 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. oktober 2006 #970 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å NEEEEI!!! :grine: Blir så lei meg på dine vegne... Du hadde virkelig fortjent å bli gravid, også skjer dette Tenker på deg!!! TUSEN til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. oktober 2006 #971 Del Skrevet 4. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. oktober 2006 #972 Del Skrevet 4. oktober 2006 Dette var ufattelig trist å lese Pi@ Veit at dette er forferdelig å gå igjennom. Tenker på deg. Sender deg mange gode trøsteklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2006 #973 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det var ikke slik det skulle gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. oktober 2006 #974 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei Pi@. Har lest litt i dagboka di nå, og tårene triller. Du har min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. oktober 2006 #975 Del Skrevet 5. oktober 2006 det var ikke noe hyggelig å høre nå ble jeg lei meg håper det går greit med deg, Pi@mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. oktober 2006 #976 Del Skrevet 5. oktober 2006 Leste hva som hadde skjedd i boka til iss, og ville bare innom med en ! Det er fryktelig når sånt skjer, og vi håper alle at det ikke skjer med oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. oktober 2006 #977 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vennen min... Er så ufattelig trist,dette har du ikke fortjent. Håper dere klarer å støtte og trøste hverandre og jobbe dere gjennom dette... Mange,mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 5. oktober 2006 #978 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jammen godt at du fikk sambo hjem, i alle fall, og slipper å være alene. Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. oktober 2006 #979 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dette var kjempedumt Pi@! Ser du er innom nå og håper du finner litt trøst i meldingene fra alle som bryr seg om deg her! Tenker masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 5. oktober 2006 #980 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå