Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er saa trist at du gaar og bekymrer deg saa veldig, Pi@! Haaper at du kan slaa deg til ro med aa se et bankende hjerte i morgen, for som du sier er det veldig stor sjanse for at det gaar bra naar man foerst har bekreftet at det er liv.

Og MA er veldig uvanlig, selv om det kanskje ikke virker saann naar man leser rundt paa Kvinneguiden, saa jeg synes ikke du skal ofre det en tanke en gang.

Av en eller annen grunn var jeg ikke saa redd for SA/MA selv, saa jeg vet jo egentlig ikke hvordan du har det, men foeler veldig med deg og haaper at bekymringene kan bli erstattet av ro og glede snart! For det er jo et lite mirakel som er under utvikling inne i kroppen din! :hjerter_rundt:

Alt godt for morgendagen fra meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Holly Hobie jeg. Syns virkelig det er synd du skal gå å bekymre deg så mye, vennen.. Håper og virkeli at UL skal få deg til å føle deg bedre.

Er sikker på dette går så bra atte. :)

Masse lykke til i morgen

Stor stor stor :klem: til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:hjerte: Vi så hjertet slå i dag :hjerte:

Sov som forventa ikke noe særlig i natt, drømte masse sjuke drømmer og ellers bare lå og vred meg. Hadde en ikke så altfor moro tur til Tromsø. Følte på en sjuk måte at det var 50/50 sjanse for å se et bankende hjerte. Grudde meg noe helt fryktelig. Heldigvis kom vi inn til UL'en litt før. Først måtte jeg svare på noen enkle spørsmål, var så nervøs at jeg nesten ikke klarte snakke og så var det tid for undersøkelse. Livmortappen var normal og livmora hadde riktig størrelse. Slappa litt mer av da, men jeg må innrømme det kom noen tårer :sjenert:. Jeg hadde forberedt meg på at det kunne ta litt tid før han så noe og det gjorde det også, men så sa han at han så et bankende hjerte :hjerte:. Jeg lå veldig dumt til, slik at jeg ikke så det ordentlig, men sambo så det. Etter det så så ha et hulrom til :overrasket: og lurte på om det kunne være to :overrasket:. Vi ble bedt om å vente på at et bedre UL-apparat var ledig slik at vi kunne ta en undersøkelse til. Var veldig mange blanda følelser når vi satt og venta på UL nr 2. Jeg var ikke akkurat klar for tvillinger. Sambo syntes det hele var litt skummel. Etter en liten ventepause var det klart for andre runde, da kom det inn en lege til. Det andre apparatet var mye bedre så da så jeg tydelig at hjertet banka. Det var akkurat slik jeg hadde forestilt meg :hjerter:, og så tror jeg at jeg så hode. Magetrollet var ca 9mm dvs akkurat uke 7, men det er veldig usikkert å måle så tidlig så ingen ting blir flytta. Hulrommet di så ved siden av magetrollet kunne di ikke helt forklare, men det var heldigvis ikke to inni der :). Mulig det er en muskelknute, men det var uansett ingen ting å bekymre seg over. Gjør heldigvis ikke det. Etter at alt var overstått så fikk jeg ny time til UL om 3 uker. Er så veldig veldig glad for det. Virker virkelig som om di tar meg seriøst, og det er en enorm lettelse. Nå vet jeg at magetrollet lever og så vet jeg at jeg får sjekke det igjen om 3 uker. 3 uker er akkurat passe lenge, 4 uker hadde blitt for lenge. I dag er jeg bare lykkelig, men fryktelig sliten.

Fikk også time for den ordinære UL på sjukehuset i dag. Fikk time den 22. des :overrasket:. Synes det var veldig sent fordi da er jeg 20 uker på vei. Tror jeg skal prøve å få den flytta framover.

Ikke greit å prøve å skrive mest mulig på kortes mulig tid :sjenert:, litt kaos :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...