Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Jeg synes absolutt du skal ringe jordmor. Hun har sikkert vært borti slike situasjoner mange ganger før, og har sikkert både fakta og oppmuntrende ord til deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, jeg tror ikke jeg har noen beroligende ord annet enn aa si som de andre at du burde snakke med jordmor. Forhaapentligvis er det "bare" hormonene dine som spiller deg et puss. Man blir fortere ute av lage naar man er gravid. Men de verste hormonsvingningene gaar over etter foerste trimester, ettersom det jeg har skjoent. Uansett skal du ikke ha det saa ille, saa soek hjelp! Lille magetrollet vil jo ikke at mammaen sin skal ha det vondt! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg grua meg grønn til å ringe og så er hun ikke der. Ikke tilbake før 8. okt. Jeg er for sen for å be om telefontime hos legen min i dag, så da får jeg gjøre det på mandag :sur:. To dager til sambo kommer hjem og da blir alt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det typisk? :troest:

håper det er litt bedre med deg i dag, pi@! :enig_anim:

du vet det at mest sannsynlig så går dette kjempebra! -og nå er det straks helg og greier!

god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Endelig tilbake på nett... og nå må jeg gi deg en STOOOR klem. Jeg kan forstå hvordan du har det. Graviditetshormoner kan jammen spille en et STORT puss.. Det vet jeg alt om! Håper du får snakket med noen snart. Er vondt å gå slik :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hormonene er litt snillere med deg i dag, Pi@. Det tar på kreftene å gå sånn å begymre seg. Ellers vet du jo veldig godt at det er stor sjanse for at alt er bra, men jeg kan bare gjenta det likeve...

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt ikke jordmora var på jobb da :sur:

Grattis med ny bok da, så på iss sin svangerskapsbok. Den var jo skikkelig nydelig. Gleder meg til jeg kan ha en sånn og fylle inn i etterhvert ;)

Regner med at jeg er på msn i kveld, så da kan vi jo skravle litt der om du har lyst :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så herlige :legrine:. Det har vært en ganske bra dag i dag bekymringsmessig fordi jeg har vært så fryktelig kvalm og uvell..... Det er virkelig noen hormoner som herjer i kroppen min! Ellers er jeg veldig sliten, men det er ikke så rart siden jeg har sovet så dårlig i det siste. Var så fryktelig rastløs da jeg kom hjem fra jobb så jeg bestemte meg for å dra på shopping i den nærmeste byen en liten times kjøring herifra. Prøvde litt klær, men det er ingen klesbutikker jeg liker der og så synes jeg det er for lite farger i høst :sur:. Endte opp med å kjøpe noen magetrollklær :sjenert:. Skulle virkelig ikke gjøre det, men så hang de i butikken og skrek "kjøp meg". Følte meg helt lykkelig da jeg kjørte hjem igjen. Første tingene til trollet er kjøpt :hoppe:. Kjøpte en hvit bukse med brune bamsehuer på og en lue med likt mønster, og så kjøpte jeg en body med turkise og hvite striper (alt på lindex) alt i str 56. Det ligger ved siden av meg på bordet og det er så nydelig :legrine:. Fant fram en bitteliten babyjakke jeg strikka for lenge siden, nå mangler det bare sokker og så har magetrollet sitt første antrekk.

Toblerone: :klem:

Petra P: Litt bedre i dag :klem:

Mrs N: Nei det er virkelig ikke greit det her. Ikke akkurat slik jeg så for meg det skulle være å gå gravid :sjenert:. :klem:

miiip: Nå jobber jeg hver dag ja, men ikke fulle dager heldigvis :). :klem:

LinKri: Så fint å ha deg tilbake. Jeg håper virkelig ikke at det blir noe værre enn det er nå.... det der vet du alt om :klem:

Fjellrypa: Jeg tror jeg tåler gravidhormoner veldig dårlig :ler:. Jeg vet jo at det mest sannsynlig går bra, men det er stor forskjell på å vite og forstå :sjenert:. :klem:

Yamaha: Fryktelig dumt, men det er jo typisk. :klem:

Lucky: Jeg har to nye bøker :sjarmor:. Både "på vei" og "min svangerskapsdagbok". Jeg sitter benka foran dataen jeg nå, men ser ikke det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei og god morgen, vennen :)

Åå så koseli med magetrollklær :) Hørtes helt nyydelige ut gjorde di.

Hvordan er formen din i dag??

Kos deg masse med sambo, og ha en stråålende søndag.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...