Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Da var joggeturen unnagjort :sjarmor:. Skjønner ikke hvorfor jeg sutrer, det går jo kjempefint når jeg kommer ut, men det går fryktelig sakte da. Egentlig er det helt greit å jogge sakte for det finnes ikke slitsomt, faktisk mer behagelig enn å gå ;). Brukte to treningstoppen i dag og det funka veldig fint. Tok to som sitter veldig tett, kjennes litt stramt og trangt ut og puppene ble klemt helt flate, men det funka :klappe:

iss: Jeg tok en lang joggetur :sjarmor: 1 time og veldig fornøyd med meg sjøl. :klem:

Eeyore: :klem:

Holly H: Kjenner til den følelsen :sjenert:. Ikke noe moro å merke at formen blir mye dårligere bare over natta. :klem:

Nå kan jeg sette meg ned med strikkinga, men kanskje en kjapp dusj først. Kommer sikkert bare til å sovne nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

iss og Yamaha: :klem:

Jeg hadde en litt dum kveld i går etter at jeg hadde lagt meg :tristbla:. Sendte nattamelding til sambo med hilsen fra meg og magetrollet, da slo det meg: tenk om magetrollet ikke lever og så sender jeg hilsen til sambo fra oss begge :overrasket:. Fikk til svar at sambo var veldig glad i oss begge og det ble for mye for meg. Jeg begynte å hyle :grine:. Jeg ble så redd at jeg ikke riktig visste hvor jeg skulle gjøre av meg eller hva jeg skulle gjøre. Ikke noe moro i det hele tatt. Lurer veldig på om jeg skal kontakte JM eller legen min bare for å snakke med noen. Vet ikke riktig hva jeg vil oppnå med det eller om de egentlig kan berolige meg, men det her er slitsomt. Det nytter ikke at dere eller sambo sier at jeg ikke skal bekymre meg og det nytter ikke at alt virker som om det er i orden, JEG BEKYMRER MEG. Jeg er til tider livredd. Jeg hadde regna med at jeg kom til å være litt bekymra, men jeg hadde ikke sett for meg det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt klart at du trenger å få pratet ut om dette med en fagperson. Mye bedre at du får pratet med noen nå enn at du skal gå å bekymre deg langt ut i svangerskapet. Jordmor har helt sikkert god erfaring med sånne ting.

Og så vil jeg gi deg en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at du skal droppe jobb nå, men ring og få en time! Ikke meningen å skremme deg, men synes du fortjener så mye mer en å gå og bekymre deg!!!!

Bryr meg om deg jeg vettu.. Synes ikke du skal gå lenger en nødvendig å ha det sånn :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

uff, nå synes jeg veldig synd på deg. kan forestille meg at det er veldig vanskelig å gå og bekymre seg sånn...

en god :klem: fra prøvedokka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg kan si som gjør dette bedre, men du skal i alle fall får en STOOOOR :klem: og vite at vi tenker på deg og krysser fingre for at alt skal gå bra med deg og magetrollet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du er sprek som jogger! :klappe:

Og enig med de andre i at du bør snakke med noen. Sånn lammende angst er det ikke meningen du skal slite med. Hør med jordmor eller legen din.

Og husk på han du har snakka med før som du sa at du kanskje burde snakke med igjen. Svangerskap er en slitsom tid og man blir litt psykisk utsatt... (Hmmm... veit ikke helt hvordan jeg skal forklare dette.)

Du skal i alle fall få en stor :klem: og jeg krysser alt jeg har for at magetrollet trives og gror!!! Man har jo ingen garanti, men det går jo faktisk bra for de aller aller fleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg kjenner tankene dine så altfor godt. Det er vondt og slitsomt. Det at jeg ikke vet noenting om hvordan knøttet har det, plager meg og jeg tenker på det nesten hele tiden. Jeg synes så absolutt at du burde snakke med legen din eller en jordmor. Kanskje få en henvisning til UL. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk for alle gode ord og all støtten. :klem: Det betyr så utrolig mye for meg.

Jeg har funnet fram telefonnr til jordmora så får vi se om jeg tørr å ringe i morra tidlig :sjenert:

Fikk brev om blodtype i posten i dag. Alt var i orden :). Og så kom "min svangerskapsdagbok" den var kjempefin :). Tenkte jeg skulle sette meg ned med den nå og se om jeg har lyst til å skrive litt i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...