Pi@ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #781 Del Skrevet 19. september 2006 I dag kom "på vei" i postkassa . Skal lese litt i den før "greys anatomy". Shatika: . Toblerone: Moro med slike sammentreff . Ikke bare bare å sende mannen avgåered på jakt i testetiden, skjønner deg godt. Petra P: Tror magetrollet og krangletrollet rotta seg sammen mot meg i går. Tror di har blitt uvenner nå fordi krangletrollet har ikke vist seg i dag angelou: iss*2: Jeg tror det rett og slett ble litt mye i går. Tåler ikke slike mye som vanlig, men synes jeg er veldig flink til å tilpasse aktiviteten og la meg sjøl få lov til å slappe av. Har ikke vært kvalm i dag , bare bittelitt i dagtidlig. Ikke prøvd ingefærkapsler, er det samme nytten å drikke ingefærte? Jeg får prøve ut det hvis det blir værre. Takk for tipset . miiip: kakao: Jeg vurderer også å ha på meg to treningstopper neste gang. Var helt håpløst og vondt. Har prøvd det før når jeg har hatt mensenpupper og det funker litt, men jeg synes ikke det blir helt bra. Stakkars di som har store pupper . Det var nok litt av et syn der jeg kom løpende . Vært yogautstillingsdukke i dag også . Blir kjedelig å slutte med poweryoga om noen uker, merker virkelig framgang nå. Kan jo fortsette med gravidyoga, men det blir nok ikke helt det samme. I allfall ikke så slitsomt. Funnet ut at siste yogatimen er den dagen jeg er 12 uker. Jeg kan i allefall ikke holde på noe lengre enn det. Får håpe jeg klarer det så lenge. Tror jeg prioriterer boklesing framfor runde i dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #782 Del Skrevet 19. september 2006 mmmmmmmmmmm skummelt å åpne boka Er det standard meg og hoppe rett til "hva kan gå galt kapitelet" eller....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. september 2006 #783 Del Skrevet 19. september 2006 usj som den kvalmen plager deg da, men godt det har vært litt bedre i dag da Må se å få ut fingeren med magebilde nå da Kos deg masse med med den nye boka Nettet mitt er litt på tur om dagen, men kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 19. september 2006 #784 Del Skrevet 19. september 2006 Den boka "på vei" har jeg lest også. Utrolig bra bok etter min mening Håper du får en koselig kveld og at kvalmen holder seg borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #785 Del Skrevet 19. september 2006 Synes kanskje du kan hoppe rett over "hva kan gå galt" kapittelet jeg... Går det galt så er det ikke noe du får gjort med det likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #786 Del Skrevet 19. september 2006 Tror jeg nærmest må ha vært dehydrert fordi nå har jeg snart drukket 1 1/2 farris bris . Fikk et akkurt behov for det i stad. Fått lest fram til andre trimester i boka, og ble ikke skremt av det som kan gå galt. Visste alt det som sto der fra før. Ellers virker boka fin . Spesielt morsomt med de små bildene i rett størrelse i starten. Magetrollet er bitteliten. Litt morsomt å lese at pulsen går litt opp fordi det har jeg merka. Tok en sånn test som er på pulsklokka mi og jeg var i mye dårligere form enn før. Den tar utgangspunkt i hvilepuls så nå vet jeg hvorfor den gikk så dårlig. Fikk sett "Greys anatomy" også. Kan ikke skjønne hvorfor det er nødvendig å lage slike triste episoder . Lucky: hmm magebilde ja. Burde vel kanskje, men nå er sambo borte til søndag og så er jeg på et dumt vis opphengt i å ta bildet på en rund dag f.eks. uke 7. Litt sær kanskje . Nesten så jeg er litt bekymra i dag fordi jeg nesten ikke har vært kvalm og litt mindre ømme pupper. Typisk meg . shatika: Foreløpig så er jeg enig med deg . Toblerone: Pi@krisemaksinera kan nok ikke hoppe over et slikt viktig kapittel. Kom ikke fram noe jeg ikke visste fra før uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. september 2006 #787 Del Skrevet 20. september 2006 Hei Pi@ Håper du har det bra. Ikke bekymre deg sånn for varierende symptomer, det er helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. september 2006 #788 Del Skrevet 20. september 2006 Godt å lese at det går bra med deg!! -sambo kaller meg hormonella og det er vel greit å ha hormonene å skylde på når man er ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. september 2006 #789 Del Skrevet 20. september 2006 Tror magetrollet og krangletrollet rotta seg sammen mot meg i går. Tror di har blitt uvenner nå fordi krangletrollet har ikke vist seg i dag ← tror nok at krangletrollet blir borte etterhvert som magetrollet vokser. du har vel neppe plass til to troll i magen!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. september 2006 #790 Del Skrevet 20. september 2006 Pi@: Går pulsen opp? Hva med blodtrykket? Sto det noe annet spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. september 2006 Forfatter #791 Del Skrevet 20. september 2006 Yamaha: Jeg vet jo egentlig at symptomene varierer, men jeg liker å ha alle sammen samtidig . Jo flere symptomer jo mere gravid. I går kjente jeg meg faktisk så lite gravid at jeg tror det gikk en hel time på jobb uten at jeg tenkte på det. Da jeg oppdaga at jeg ikke hadde tenkt på magetrollet så syntes jeg faktisk at det var litt godt . magolia: Hormonella . Petra P: Håper virkelig ikke jeg har plass til to troll. Det holder med ett . Mrs N: Pulsen stiger og blodtrykket synker. Sjølom blodmengden øker, så synker trykket fordi blodårene utvider seg. Ellers var det ikke noe revlusjonerende nytt, men så har jeg bare lest fram til uke 9. Har lyst til å spare til jeg kommer litt lengre. Moro å ha noe nytt å lese på framover. Hmmm vi bor rett ved et gamlehjem og nå så jeg nettopp en av pleierne i vinduet stå og tenne seg en røyk inne . Jeg gjorde et lite eksperiment i gårkveld . Da jeg var hos legen så kjente hun inni meg med en finger eller to og så sa hun at livmora var litt forstørra, jeg måtte nesten prøve det samme sjøl . Jeg ante jo ikke hva jeg skulle kjenne etter, så jeg merka ingen ting anderledes i grunnen. Er det noen som vet hva hun kjente etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 20. september 2006 #792 Del Skrevet 20. september 2006 Både at pulsen gikk opp og blodtrykket ned merket jeg ganske godt i begynnelsen. Blodtrykket slo vel ut først hos meg, jeg ble svimmel hvis jeg reiste meg for fort og sånt. Det har gått helt over nå. Pulsen kom mer gradvis og var/er mest merbar når jeg trener. Trenger lengre oppvarming for å komme ordentlig i gang og har ikke sjans på samme tempo som i "gamle dager" lenger. Livmor-kjenning har jeg dessverre ingen erfaring i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. september 2006 Forfatter #793 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Fjellrypa: Jeg har ikke merka noe spesielt til blodtrykket. Jeg har alltid blitt litt svimmel av og til når jeg har reist meg for fort opp, så det er ikke noe anderledes nå. Jeg har merka at hvilepulsen har gått opp, jeg har hatt veldig lav hvilepuls (litt under 60) og lav makspuls. Blir spennende å se hvordan det blir nå (kommer jo ikke til å prøve makspulsen da). Merker også at ting går saktere , men så har jeg jo vært så sliten også. Det var aller værst i starten synes jeg, da trodde jeg at jeg skulle dø når jeg rørte på meg, nå tror jeg at jeg har blitt litt mer vant til å ta det roligere . Endret 20. september 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. september 2006 #794 Del Skrevet 20. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #795 Del Skrevet 20. september 2006 *gleder meg til å forhåpentligvis bli gravid etterhvert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. september 2006 #796 Del Skrevet 20. september 2006 Du har ikke et melketroll også på lur?! Sitter her og nesten sovner til duren av brystpumpa så det hadde vært fint å bare hatt et troll som kunne trylla den frem litt fortere...! Håper du slipper å være så fryktelig kvalm..det er så blæh.. Så må du kose deg med boka mens mannen er borte! Ikke lov å tenke negative tanker vettu! Og vis det er noe har du nr mitt! Jeg har blitt en racer på selvkomponerte nattasanger f.eks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. september 2006 Forfatter #797 Del Skrevet 20. september 2006 Petra P & Toblerone: Skytte: Foreløpig ikke noe mjølketroll . Jeg prøver å tenke minst mulig negativt, men av og til så dukker det bare opp dumme tanker . Koselig at du tar deg tid til å stikke innom Jeg tror sintetrollet/krangletrollet har sammenheng med jogging . Jeg hadde bestemt meg for å jogge i dag og merker at jeg blir i skikkelig dårlig humør av å tenke på det. Egentlig er det bare å skifte og tvinge seg ut, slik at jeg blir ferdig med det. Vil bare ligge på soffaen jeg , kjenner meg litt sliten . Vet jo at det blir helt greit bare jeg kommer meg ut. Blææææææ Svigermor kjøpte superfint lilla garn til meg i dag . Det skal bli babyteppe tenkte jeg, men det vet ikke hun noe om. Har et par andre prosjekter jeg må gjøre ferdig først. Jeg begynte å strikke babyklær forrige vinter, så jeg må bli ferdig den jakka og buksa først før jeg begynner på teppet. Det er så kjedelig å vente, synes det går altfor tregt , mye mer spennende å begynne på nye ting og ikke holde på med gamle. Dessuten blir jeg ikke helt fornøyd med jakka. Er ei slik jakke som stikkes i ett stykke fram og tilbake. Synes passformen virker veldig dårlig, men fargen blir turkis og fin . Buksa tror jeg blir bra, men den er i str 1år tror jeg så det blir lenge til den kan brukes. Kanskje en god unnskyldning for å begynne på babyteppet i stedet . Jeg må uansett passe meg for ikke å strikke for mye nå. Får så vondt i fingra . Jeg vil strikke ikke jogge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. september 2006 #798 Del Skrevet 20. september 2006 Da synes jeg at du tar en lett og kort joggetur og setter deg ned med strikketøyet etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. september 2006 #799 Del Skrevet 20. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. september 2006 #800 Del Skrevet 20. september 2006 Det med pulsen merket jeg skikkelig godt i begynnelsen. Foelte meg som en nittiaaring da jeg gikk paa fjelltur! Haaper du har en koselig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå