Pi@ Skrevet 17. september 2006 Forfatter #761 Del Skrevet 17. september 2006 iss: Jeg vil veldig gjerne at det skal gå bra i allfall kakao: Tror det kan være fint og koselig å ha en slik bok og skrive tanker og hendelser i . Nå må jeg også kanskje få somla meg til å få tatt magebilde, plutselig en dag så er det en bul på den og da blir den nok aldri det samme igjen . Jeg aner ikke om det stemmer at svangerskapene blir lik som sin mor, men det kan jo variere veldig fra svangerskap til svangerskap for samme person, men jeg tror det er noe i det med fødsler. Ikke spurt mamma noen gang om hvordan hun hadde det. Så moro at kakaomannen ble så glad for den overraskende nyheten i magen din . Yamaha: miiip: Ja, det ble virkelig en "storm" med nygravide nå . I allfall jeg, iss og kakao . Lucky: Kanksje du risikerer og bli for babysjuk før tida Nå tror jeg at jeg skal legge meg litt på sofaen, sliten jeg.....har jo tross alt sittet på rompa siden kl 0930 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. september 2006 #762 Del Skrevet 17. september 2006 Det er utrolig koselig med så mange nygravide her inne! Og så er det morsomt at jeg plutselig føler at jeg har kommet ganske langt, for når jeg leser her så slår det meg hvor lenge det er siden jeg hadde det på den måten! Godt at du fikk en kontrakt på plass! Fortsatt god helg! Forresten: hvis du kommer hit i løpet av høsten, hadde det vært veldig hyggelig å sagt hei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. september 2006 Forfatter #763 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg vil veldig gjerne treffe deg Fjellrypa, hvis jeg skal sørover i høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #764 Del Skrevet 17. september 2006 Kommer du fra der Fjellrypa bor, eller noe sånt eller? Det er så hyggelig å lese her inne om dagen, for selv om du sier du er sliten og bekymret så nærmest lyser det stolt gravid av deg Og så blir jeg jo alltid på glad av elgen din da Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. september 2006 #765 Del Skrevet 17. september 2006 Må bare si at jeg var veldig fornøyd med de bøkene du har bestilt! Har gjort ferdig den svangerskapsdagboka idag med bilder av lillegull Nattakos også til denne nygravide snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. september 2006 #766 Del Skrevet 18. september 2006 hei pi@! det går unna i dagboka di om dagen! her er jeg kun borte noen få dager, og så tar det flere timer å komme igjennom dagbøkene godt å høre at det går bra med den gravide-gøyale-Pi@, og ekstra hyggelig at du og iss kan gå gravide sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. september 2006 #767 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg vil veldig gjerne treffe deg Fjellrypa, hvis jeg skal sørover i høst ← Tar du med deg vovvene, eller? Jeg har seriøse hunde-abstinenser om dagen, og holdt på å gå i bakken da svigers lot sine to være på kennel mens de er på besøk har for at det ikke skulle bli for mye bry for gravide meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. september 2006 Forfatter #768 Del Skrevet 18. september 2006 Toblerone: Så koselig skrevet . Jeg er veldig lykkelig gravid til tross for at jeg er bekymra og veldig sliten . Det her er jo det jeg vil mer enn noe annet. Jeg er opprinnelig fra Fjellrypeland. Skytte: Fikk mail i dag om at "på vei" er sendt og snart kommer sikkert di andre også . Petra P: Så koselig at du synes jeg er morsom. Jeg er bare meg sjøl på godt og vondt . Det går virkelig unna i dagboka mi for tida, du har rett i det. Får så mye koselig besøk. Fjellrypa: Kommer uten vovene. For det første så har jeg ikke lyst til å fly med di (så lenge jeg ikke må) og for det andre så er mamma og lillebroren min redd hunder og da blir det litt komers. Så kjedelig at di satte bort hundene da. Hyggelig at de tenker på deg, men jeg kan ikke skjønne at det blir noe ekstra styr. I dag har jeg fått klipt panneluggen min. Var litt vanskelig med leaterman-saksa og klippemaskin . Ble ikke så veldig bra akkurat, men så fant jeg igjen kjøkkensaksa så da ordna det seg . Jeg har sånn helt rett lang pannelugg. Virker som om kvalmen kommer meg og mer. Tror jeg tar tilbake det jeg tidligere har sagt om at det er helt greit . Det er greit å være kvalm når det bare er bittelitt, men ikke når jeg bare sitter og stønner og tror jeg skal kaste opp hvert øyeblikk. Ikke akkurat noe fristende å spise heller, sjølom jeg vet det blir bedre. Har fått mere og mere ømme pupper også. Ikke noe oppblåst lengre, tror ikke jeg har hatt så flat mage på evigheter faktisk . Burde absolutt fått tatt magebilde nå for å få et ordentlig FØR bilde. Nå må jeg ordne meg og komme meg på jobb. Har egentlig lyst til å ikke gjøre noen ting i dag også, men det er ikke mange timene på jobb. I dag MÅ jeg trene. Er ikke spesielt støl lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. september 2006 #769 Del Skrevet 18. september 2006 Skjønner deg godt når det gjelder å ta med hunder på fly. Det er noe styr! Og det er klart det ikke er enkelt når familien ikke er overbegeistret heller. Jeg er bare nysgjerrig, siden jeg har hørt så mye om dem her inne... Gleder meg veldig til vi kanskje skal kjøpe hund til sommeren... Håper kvalmen din holder seg på et håndterlig nivå! Det er neimen ikke godt hvis det blir for mye av det, men det vet jeg heldigvis lite om. Leatherman-hårklipp? Høres ut som litt av et prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. september 2006 #770 Del Skrevet 18. september 2006 Må bare innom og le litt av leatherman - sveis. Godt du fant igjen kjøkkensaksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #771 Del Skrevet 18. september 2006 Leatherman-klipp høres avansert ut Jeg kommer også nesten fra Fjellrypeland, og bor ikke veldig langt unna nå heller egentlig... Og jeg har gått på skole i Fjellrypeland i 3 år. verden er jammen ikke stor Skjønner godt at kvalmen kan bli litt slitsom når den komemr i store prosjoner av gangen. Krysser fingra for at det er veldig kortvarig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. september 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 18. september 2006 Hmmmm det skjer skumle ting med tv'en. Tekstteven skrur seg av og på av seg sjøl Fjellrypa: Så moro at det kanskje blir hundekjøp på dere . Har vært ganske mye kvalm i dag, men også følt meg ganske gravid . Håper virkelig at det ikke blir noe værre enn det er nå. angelou: Toblerone: Så moro at du også er fra området. Kjedelig at jeg ikke ble kjent med noen av dere da jeg bodde sørpå, men det begynner jo å bli noen år siden . Det her var meg i stad ----> Hadde første "jeg holder på å sprekke av sinne" anfall. Hatt det før før mensen og mye mens jeg gikk på piller. Klikka helt fordi jeg hadde bestemt meg for å jogge i dag, men så var jeg supersliten og trøtt og så klikka pulsklokka som nettopp har vært på service og da jeg kom ut så løp hundene for treigt med dekket slik at jeg måtte dra det. Var ikke god å ha med å gjøre da altså . Men jeg fikk meg en mikroskopisk joggetur (liten halvtime) og det gikk faktisk veldig greit. Gikk veldig sakte, men jeg holdt ikke på å dø . Jeg måtte forresten holde på puppene så godt som hele tiden. AUUUU Nå har jeg sendt sambo avgårde til Finnmark på jakt. Han blir borte til søndag. Kanskje derfor jeg var litt hissig også . Var litt ekstra kjedelig å sende han så langt avgårde. Er så dum og tenker på hva jeg skal gjøre hvis jeg mister mens han er borte osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 19. september 2006 #773 Del Skrevet 19. september 2006 Er så koselig å lese om hvordan du har det om dagen Pi@ Håper at kvalmen holder seg i sjakk og at du får en koselig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #774 Del Skrevet 19. september 2006 Håper kvalmen holder seg litt borte i dag da. Eller hva? Sende mannen på jakt ja... Skal det selv til helga jeg, og da blir han borte en hel uke... Innamri dumt med IKM den uka, for jeg vil jo gjerne kunne snakke med han om jeg tester positivt.. emn dette trenger jeg da ikke jabbe om i dagboka di Tror forresten jeg må sende deg en pm jeg... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. september 2006 #775 Del Skrevet 19. september 2006 god morgen, Pi@! var det krangletrollet som dukket opp i går? kommer forresten magetrollet og krangletrollet godt overens? ha en fin-fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. september 2006 #776 Del Skrevet 19. september 2006 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. september 2006 #777 Del Skrevet 19. september 2006 Huff da, krangletrollet som kom fram ja.. Høres ut som en god blanding hormoner + en dæsj med alenefrustrasjon.. Håper du får gjemt unna trollet igjen, og magetrollet får den oppmerksomheten isteden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. september 2006 #778 Del Skrevet 19. september 2006 og kommer din vei! Får satse på at sambo treffer blink, så dere får masse god mat i fryseren! Håper du slipper alt for mye kvalme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. september 2006 #779 Del Skrevet 19. september 2006 Uff, da. Ikke gøy når en bare får lyst til å vræle til alt. Jeg måtte forresten holde på puppene så godt som hele tiden. ←Hihi, sikkert litt av et syn. Lurer på å bruke to sportsbh-er utenpå hverandre ved trening, jeg, hvis de blir ømme framover. Vet ikke om det er et tips? til den gravide Pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. september 2006 #780 Del Skrevet 19. september 2006 Ang kvalmen, har du forresten prøvd ingefærkapsler?? Hørt mange som har hatt erfaring med dem når de gravide! Har selv prøvd det da jeg var syk, og syntes det funka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå