Pi@ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #721 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg fikk til å lage en slik tickerlink . Bare synd tickeren ikke ble så veldig fin . Yamaha og Lucky: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. september 2006 #722 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg fikk ikke opp noe ticker jeg. Det stod bare "No page to test !" på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #723 Del Skrevet 13. september 2006 Hmmm det fikk jeg også. Lurer på hva som har skjedd, det funka i stad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. september 2006 #724 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Nedtellingsticker?? Du må være supermedlem for å beholde den, de kommer bare til å fjerne den hos deg nå Endret 13. september 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #725 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg kan linke til den. Den synes ikke direkte på signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #726 Del Skrevet 13. september 2006 Sånn nå skal den fungere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. september 2006 #727 Del Skrevet 14. september 2006 Nå så jeg den ja! Var da søt den Og gratulerer med 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #728 Del Skrevet 14. september 2006 Yamaha: Takk 6 uker i dag altså . Synes det på en måte har gått veldig fort siden jeg testa og på en annen side synes jeg at jeg har vært gravid en evighet . Nå er jeg altså halvveis til di magiske 12 ukene. Skal til legen om 15 min ca. Prøver å tvinge i meg litt mat, har i dag . Gruer meg litt til legetimen, men det gjør jeg alltid, og så er jeg veldig spent på den nye kontrakta. Ikke sovet så godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. september 2006 #729 Del Skrevet 14. september 2006 Lykke til hos legen idag! Går så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. september 2006 #730 Del Skrevet 14. september 2006 Lykke til hos legen ja. Det går bra det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. september 2006 #731 Del Skrevet 14. september 2006 Lykke til hos legen! Og grattis med 6 uker! Bare 34 igjen nå! Vi er ganske speilvendte denne uken vi - jeg er nemlig 34 uker og har 6 igjen.. Og da betyr det at vi teller ned til omtrent samme dato - regner nemlilg med du lengter litt til 12 uker, og det er jo 6 uker til! Så min termin og din 12+0 kommer omtrent samtidig! Det må være et bra tegn! Og så er jo kvalmen din et bra tegn da! Selv om det er ubehagelig... Jeg sov med frukt ved sengen, og spiste druer før jeg stod opp. en og en, sånn prøvende for å se om de ble værende i magen Spiste i løpet av natten også. Tom mage var = kvalme for meg. Og desverre er det tilbake igjen for min del nå, men ikke på helt samme måten... Nei, nå babler jeg i dagboken din Pi@, det var ikke meningen. Ville bare innom og se hvordan det går med deg og magetrollet, og ønske en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. september 2006 #732 Del Skrevet 14. september 2006 Innom og hopper litt for seks uker Lykke til hos legen, håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 14. september 2006 #733 Del Skrevet 14. september 2006 Lykke til hos legen i dag Og grattis med 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #734 Del Skrevet 14. september 2006 Innom en lyntur. Svarer dere senere i dag . Alt gikk bra på første kontrollen. Tok blodprøve, sjekka urin, veide meg, fylte ut hundre sjemaer og tok GU. Hun kjente litt forstørra livmor . Veldig glad i dag, for nå er det på en måte offesielt at jeg er gravid, sjølom ingen av de nærmest vet om det. Det er ikke bare innbilt svangerskap Blør litt etter GU'en, men det var visst helt normalt siden livmortappen har veldig lett for å begynne å blø når jeg er gravid. Lå der og så masse blod på pinnene hun stakk inni, det var ikke noe moro. Spurte om det med en gang, så nå er jeg ikke bekymra for det i det hele tatt. Fikk tatt celleprøve (derfor blodet) og det skulle jeg gjort uansett nå. Greit å få det overstått. Nå må jeg løpe tilbake på jobb. Måtte ordne en referanse i oppgava mi. Den trykkes i dag el. morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 14. september 2006 #735 Del Skrevet 14. september 2006 Så bar at alt gikk bar hos legen ha en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #736 Del Skrevet 14. september 2006 Så fint det gikk bra hos legen. Og så søt ticker. Fint du fikk det til tilslutt. Grattis med 6 uker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. september 2006 #737 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg visste du ikke hadde innbilt svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. september 2006 #738 Del Skrevet 14. september 2006 Så moro at du liksom er ordentlig gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #739 Del Skrevet 14. september 2006 iss*2: Okey, du hadde rett jeg lider ikke av innbilt svangerskap . Yamaha: Epona: i min dagbok er det lov til å bable så mye du orker. Så moro at vi kan telle ned sammen . Tenk at det bare er 6 uker til terminen din . Det høres veldig kort ut. Det høres lengre ut at det er 6 uker til jeg når 12 uker angelou: shatika: Minimi: Ja, det var helt topp Toblerone: Takk. Jeg er ikke helt fornøyd med tickeren sjøl, men den holder da orden på dagene Eeyore: Det er godt å få graviditeten ordnetlig bekrefta . Sitter og ser på helsekortet mitt . Skal på yoga om en time. Har ikke klart å glede meg til di siste timene fordi jeg er så sliten. Det er bra når jeg kommer dit, og bra etterpå, men fryktelig tungt å komme seg avgårde. Fikk snakka litt med sjefen i dag om den nye kontrakta. Ikke skrevet under noe ennå, men det blir 80%. Det kjennes faktisk helt greit ut. Jeg og sambo satt og regna litt på det i går og vi klarer oss økonomisk mens jeg er i permisjon. Han kommer til å jobbe mer når han bytter jobb nå, og dermed tjene mer. Det er tross alt for en begrensa periode, og senere er det jeg som kommer til å tjene mest . Tror jeg trenger en periode med litt mindre jobbing, og spesielt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. september 2006 #740 Del Skrevet 14. september 2006 Så bra at legetimen gikk bra Ha det fint på yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå