Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe: endelig kommer symptomene du har ventet på. Endelig sier jeg nå, men får ikke håpe den kvalmen blir hos deg så lenge da, må være utrolig slitsomt å være kvalm over veldig lang tid i allefall :tristbla:

Men ømme pupper og kvalme er jo helt klart et tegn på at ting er som det skal ;)

Så fint korta dine kom til rette da...kjipt å miste de lixom..

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååååå snauppe luppa mi

Du skal bli mamma jo :grine: ble helt rørt jeg nå :grine:

Håper du har det bra altså

:klem:

Skrevet

er det bra med den gravide i dag?

Skrevet

Kvalmen blir du nok fort lei! ;) Min kom i uke 7, tror jeg. Men naa er den nesten helt borte, og det er herlig!

Haaper du slipper unna med den aller verste kvalmen.

Skrevet

Supert kortholderen kom til rette.

Når det gjelder kvalmen, så har du sikkert fått med deg alle triksenen fra før. For meg var det i alle fall kjempeviktig å spise ofte nok, og å ha et eller annet å putte i munnen når jeg ble kvalm. Det hjalp utrolig.

Håper du har det bra og at ikke kvalmen eller andre ubehagelige symptomer slår deg ut!

Skrevet

:legrine: Er fortsatt bare helt hyperbegeistret(enda et nytt ord fra min verden...!)

Ha ei riktig så god helg! Håper kvalmen ikke blir for plagsom!

Skrevet

Er overtroisk og hater tallet som antall innlegg er oppi nå, så jeg skynder meg å skrive et for å endre det...

Skrevet

Sånn, da var tallet endret! :ler:

Kvalme er positivt! Men slitsomt hvis det tar helt av..

Mitt beste råd er å aldri være helt tom i magen, og dessuten hvile mye. Slitenhet, trøtthet og dårlig form kombinert med sult var drepen for meg...

Ha en god helg!

:kose:

Skrevet

Hmmm, i antall innlegg stod det 667 men i antall svar var det nummeret før. Uansett forsvant tallet.. *puh*

*Jada, jeg er litt rar...*

Skrevet

:vinke:

Hvordan går det Pi@? Har du blitt helt borte fra KG når oppgaven er levert og du er gravid?

Skrevet

håper alt er bra med den gravide Pi@ :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...