Lucky? Skrevet 6. september 2006 #661 Del Skrevet 6. september 2006 endelig kommer symptomene du har ventet på. Endelig sier jeg nå, men får ikke håpe den kvalmen blir hos deg så lenge da, må være utrolig slitsomt å være kvalm over veldig lang tid i allefall Men ømme pupper og kvalme er jo helt klart et tegn på at ting er som det skal Så fint korta dine kom til rette da...kjipt å miste de lixom.. Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 6. september 2006 #662 Del Skrevet 6. september 2006 Åååååååååå snauppe luppa mi Du skal bli mamma jo ble helt rørt jeg nå Håper du har det bra altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #663 Del Skrevet 7. september 2006 er det bra med den gravide i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. september 2006 #664 Del Skrevet 7. september 2006 Kvalmen blir du nok fort lei! Min kom i uke 7, tror jeg. Men naa er den nesten helt borte, og det er herlig! Haaper du slipper unna med den aller verste kvalmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2006 #665 Del Skrevet 7. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 8. september 2006 #666 Del Skrevet 8. september 2006 Supert kortholderen kom til rette. Når det gjelder kvalmen, så har du sikkert fått med deg alle triksenen fra før. For meg var det i alle fall kjempeviktig å spise ofte nok, og å ha et eller annet å putte i munnen når jeg ble kvalm. Det hjalp utrolig. Håper du har det bra og at ikke kvalmen eller andre ubehagelige symptomer slår deg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. september 2006 #667 Del Skrevet 8. september 2006 Er fortsatt bare helt hyperbegeistret(enda et nytt ord fra min verden...!) Ha ei riktig så god helg! Håper kvalmen ikke blir for plagsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 8. september 2006 #668 Del Skrevet 8. september 2006 Er overtroisk og hater tallet som antall innlegg er oppi nå, så jeg skynder meg å skrive et for å endre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 8. september 2006 #669 Del Skrevet 8. september 2006 Sånn, da var tallet endret! Kvalme er positivt! Men slitsomt hvis det tar helt av.. Mitt beste råd er å aldri være helt tom i magen, og dessuten hvile mye. Slitenhet, trøtthet og dårlig form kombinert med sult var drepen for meg... Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 8. september 2006 #670 Del Skrevet 8. september 2006 Hmmm, i antall innlegg stod det 667 men i antall svar var det nummeret før. Uansett forsvant tallet.. *puh* *Jada, jeg er litt rar...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. september 2006 #671 Del Skrevet 8. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. september 2006 #672 Del Skrevet 8. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #673 Del Skrevet 8. september 2006 goood helg, pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. september 2006 #674 Del Skrevet 8. september 2006 Håper du får en superdupergravidhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. september 2006 #675 Del Skrevet 8. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. september 2006 #676 Del Skrevet 10. september 2006 Innom og klemser litt på den nygravide Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2006 #677 Del Skrevet 10. september 2006 Hvordan går det Pi@? Har du blitt helt borte fra KG når oppgaven er levert og du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. september 2006 #678 Del Skrevet 10. september 2006 Hun skulle reise bort i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 10. september 2006 #679 Del Skrevet 10. september 2006 håper alt er bra med den gravide Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. september 2006 #680 Del Skrevet 10. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå