Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Uff da vennen ikke tenk så mye på SA og MA da, skal se det går så bra for dere så :klem:

Gutter er vel generelt veldig positive for de er ikke her inne på kg å leser om alt mulig som kan skje :ler:

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg signerer di andre jeg. Det går nok helt fint, skal du se. Forsøk å slappe litt av og nyt dagene som nygravid :)

Ha en strålende mandag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epona: Tusen tusen takk for det fine innlegget ditt. Blir helt slik :grine: jeg. Du har helt rett, jeg kan ikke gjøre noe annet enn å vente. :klem:

Toblerone: Ja, veldig kloke ord fra Epona. :klem:

Fjellrypa: Jeg kommer nok ikke til å klare å si noe annet enn "hvis" en lang stund framover, og jeg synes ikke det er noe galt i det. Jeg leser ikke noen ting, eneste jeg har sett på er noen "uke for uke" oversikter. Problemet er jo at jeg har lest så utrolig mye fra før :sjenert:. :klem:

Petra P: Jeg skjønner det veldig godt at du er misunnerlig. Det hadde jeg også vært hvis noen av dere andre hadde testa positivt. Det er lov! :klem:

Lukcy: :ler: jeg tror også at gutter er mindre bekymra fordi di ikke vet alt vi vet :ler:. Jeg likte veldig godt den oversikten jeg klipte inn i stad, den sier at det er stor sannsynlighet for at det går bra :). :klem:

Minimi: Jeg skal bestille legetime i morra. Har jobba ekstra lenge i dag, og så hadde jeg ikke lyst til å ringe fra jobb. Blir spennende å se når jeg skal til legen. :klem:

Liljen: Jeg prøver, men jeg er verdens flinkeste til å bekymre meg :forvirret::klem:

Mrs. Potter: Takk :klem:

Xavia: Formen er bra bortsett fra at jeg er fryktelig trøtt og sliten, og så tror jeg hormontrollet begynner å komme innover meg :sjenert:. Merker jeg har en liten tendens til å ha lyst til å krangle litt.... :klem:

Rognebær: :ler: Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har full forståelse for at du bekymrer deg - men prøve å nyte det også, da!

er krangletrollet i magen tilbake? :ler:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt naturlig å tenke "hvis" i starten. Men som du sier selv, når du ser på statistikken så går det jo bra absolutt flest ganger! Så det er lov å glede seg allikevel!

:klem: og lykke til!!!!

Veldig koselig å snakke med deg i går, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra P: Ja, jeg tror krangletrollet er tilbake :sjenert:. Håper det ikke vokser seg så altfor stort :forvirret::klem:

Epona: :kyss:

angelou: Du har helt rett :). :klem:

miiip: Klart jeg gleder meg, men jeg bruker alltid å holde litt tilbake i situasjoner der ting ikke er helt sikkert. Veldig koselig å snakke i går :). :klem:

Ringte og bestilte legetime i dag tidlig. Fikk den 14. Sa hva det gjaldt, men jeg fikk fortsatt den timen. Greit for meg å få den så tidlig, men da går det sikkert veldig lang tid fra første timen til 2. timen. Glemte helt å spørre om jeg fikk timen hos fastlegen min, hadde vært rart med noe annet, men jeg får ringe i morra og forsikre meg om det. Jeg har nemlig vært hos en lege på samme legesenteret og dårligere behandlig skal man lete lenge etter :frustrert:. Fastlegen min er veldig grei, så jeg tror nok jeg kommer til å ta halvparten av kontrollene hos henne (eller det har jeg ikke tenkt så mye på egentlig :))

Ellers så skal jeg på yoga i dag og stå foran og gjøre øvelsene. Hun som har kurset er sjuk så hun spurte om jeg kunne hjelpe henne. Synes det var veldig morsomt at hun spurte så da måtte jeg bare si ja, sjølom jeg egentlig hadde sagt jeg skulle samle inn poster fra o-løpet i helga i kveld. Samler inn postene i morra formiddag før jobb i stedet. Tror ikke jeg få noe bedre tid jeg :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alt står bra til med den nygravide? Kjekt å få legetime tidlig da. Hvor langt vil du være på vei ved legetimen?

Lykke til på yoga og med o-post-innhenting.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toblerone: Da vil jeg være akkurat 6 uker i følge terminkalkulatoren på babyverden (eller hvor jeg henta den fra)

Gikk bra og være utstillingsdukke på poweryogaen :). Ble superfokusert på å gjøre alt riktig. Mista ikke balansen eller noe.

Klart å ikke bekymre meg noe særlig i dag :). Det kommer nok til å gå veldig opp og ned. Jeg skulle bare ønske at jeg hadde noen tydelige symptomer (blitt kvalm f.eks :sjenert: det er sikkert bare noe jeg sier nå......:ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

pass på krangletrollet, da... tror det er innom hos meg innimellom også, altså... jeg merket det i dag morges... :sjenert:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg fått ringt til legekontoret og forsikra meg om at jeg fikk timen hos fastlegen min, og det gjorde jeg :). Jeg er så dum når det gjelder den telefonringinga, jeg blir så nervøs :forvirret:. På jobben går det helt fint å ringe, for da gjør jeg det på veiene av noen andre enn meg sjøl.

Lucky: Ikke akkurat instruktør. Hun yogadama forklarte alt og så sto jeg bare foran klassa og gjorde øvelsene. Jeg var ikke nervøs engang sjølom jeg sto foran nesten 20 stk :). Jeg synes poweryoga er en fin alternativ treningsmetode, men det tar litt tid før man kommer ordentlig inn i det. :klem:

Petra P: :ler::klem:

Jeg hadde så veldig mye som jeg ville skrive, men så ser jeg at jeg begynner å få dårlig tid. Må hente inn de o-postene før jeg skal på jobb kl 1315.

Jeg er helt spinnvill om natta. Klarer ikke ligge rolig. Jeg er ikke våken, men jeg sover ikke ordentlig heller. Stakkars sambo som også blir veldig forstyrra av dette. Håper det roer seg etterhvert. I natt har jeg ikke vært oppe på do i natt, det må være første gang på i allefall et par uker. Nesten så jeg ble litt nervøs :klaske:.

I går kom jeg til å tenke på "ømme pupper" hypotesen jeg satte fram, og jeg kan si nå at den ikke stemte helt på meg. For jeg hadde jo ikke ømme pupper før IKM. Det var jo faktisk en av tingene som var veldig merkelig. Jeg har alltid ømme pupper før mensen. Har vært litt bekymra for mine manglende ømme pupper, men nå er det visst virkelig på vei. Brystknoppene har vært ømme noen dager nå, men har ikke merka så mye ellers. I gårkveld begynte det derimot og i dag har jeg fått ordentlig puppespreng. Synes det er veldig greit jeg så har jeg det å gå etter som symptom. Må kjøpe meg i allefall en ny bh i morra. Har bare noen push-up greier som egentlig er litt små. Merker faktisk at puppene har blitt litt større allerede (slik det pleier å være før mensen) i allefall den ene puppen har blitt større :sprettoy:. Jeg har litt forskjell, håper bare ikke at det blir så veldig mye mer forskjell på dem. Ble mye puppeprat nå :ler:

Ellers så spurte jeg sambo i går om han syntes at jeg snakke litt vel mye om graviditeten og han sa at jeg i grunnen ikke snakka om annet :sjenert:. Men det var greit, han skjønte det, og jeg skjønner at han ikke synes det er like spennende som meg. Så da er alt i orden.

I helga skal vi faktisk på tur :hoppe: vil ikke si eller tenke på hvor lenge siden det er sist det skjedde. Rypejakta begynner på søndag. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke har lyst til å jakte i år. Tenkt på det flere år faktisk. Jeg kan jo alltids ombestemme meg hvis jeg skulle angre.

Tror jeg fikk med meg hovedlinjene, sjølom det ble fryktelig rotete :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: GRATULERER VENNEN!!!!!!!!!!!! :legrine:

Har du visst dette i så mange dager og ikke sendt meg en sms???!!!

Og Iss har heller ikke sladra?? HALLO!!!!!!!

Nå må jeg virkelig hoppe og danse med rumpa i været her!! Sondre våknet akkurat og hilser så utrolig masse!!

Du er gravid!!!!!!!!!! Tenk på det!!!! Det gikk jo bare på 1-2-3!!!

Jeg tror ikke jeg skjønner det helt jeg :ler:

Ååååå...det er så mange tanker nå i starten! En helt splitterny opplevelse for dere! Det er så deilig og skummelt at man kan bli sprø!

Deres lille kjærlighetsbarn :legrine: Du nå nyte hver dag vennen og prøv å ikke bekymre deg! Du må snuse inn hver dag,hver tanke og følelse for det er bare akkurat nå du er gravid for første gang! Tenk på det! Blir dyp jeg nå...!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyttevennen: :legrine: Jeg vet jeg skulla ha sendt deg en melding, men det her er så stort å nytt for meg at jeg måtte skjønne det litt bedre sjøl først. I dag bare nyter jeg og er lykkelig :hjerter_rundt::klem: & :kyss:

Jeg har blitt kvalm :grine: Synes det kom litt tidlig, men det er et godt tegn da :). Var ute i skogen og henta di postene, følte meg skikkelig uvell og småkvalm. En gang begynte jeg faktisk å bryte meg også :tristbla:. Magen kjennes fortsatt litt snudd på hue, men jeg føler meg litt bedre.

Jeg fant helt uventa og plutselig igjen kortholderen min med alle korta i (visa, førerkort osv) i ene treningsbuksa mi. Den har vært borte i over tre uker nå. Greit å slippe å kjøre rundt uten førerkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg har også fått legetime 14. september, og vil då vere 6+4 dagar. Så då ligg me ganske likt i løypa, spennande!! I motsetning til deg er eg ikkje så begeistra for fastlegen min. Eg synest liksom ho alltid vil ha meg fortast mulig ut gjen. Max 15 min er det ein får, og venterommet er fullt av folk. Eg skjønner jo at det er travelt når ein har masse pasientar, men mange treng jo litt tid når dei skal til legen. Og spesielt eg som er gravid for første gang... Satsar på jordmor til svangerskapskontrollane.

Det blir gøy å følge svangerskapet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...