Gjest miiip Skrevet 2. september 2006 #601 Del Skrevet 2. september 2006 HURRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER nok en gang!!!! Nå blei jeg så glad at jeg fikk helt tårer i øynene!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grine2: :grine2: :grine2: :hoppe: :hoppe: Åååååå, så bra!!!!!!!!! JABBADABBADUUUUUUUUUUUUU!!!! Kommer sterkere tilbake, mannen står naken i stuedøra og gjør øyebrynsbevegelser til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. september 2006 #602 Del Skrevet 2. september 2006 Gratulerer enda mer!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Dette er jo bare en absolutt topp helg for deg!!! Så utrolig fantasktis. Bedre timing kunne det jo ikke ha vært. Dette er absolutt fortjent! Tenk du er gravid Pi@! Kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. september 2006 #603 Del Skrevet 2. september 2006 Hva kunne egentlig passet bedre nå da vennen?? Gratulerer så utrolig mye! Nå ble jeg så glad Kan tenke meg du har hatt en litt merkelig dag i dag kanskje....tenk for en følelese Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. september 2006 #604 Del Skrevet 2. september 2006 GRATULERER SØTE GODE HERLIGE PI@SNUPPA!!!!!! TENK DU ER GRAVID!!!!!!!!!!!!! Grattis!! Dette var flotte nyheter!!! Master i boks og positiv test!!! Synes du må komme en tur hjem i løpet av vinteren nå ja! Så vi kan ta en ny nygravid kaffemokka sammen, denne gang med deg som nygravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. september 2006 #605 Del Skrevet 2. september 2006 for positiv test! Gratulerer masse med spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. september 2006 #606 Del Skrevet 2. september 2006 Hurra, nå ble jeg glad altså Masse gratulerer med postitiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. september 2006 #607 Del Skrevet 2. september 2006 Måtte bare innom å for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. september 2006 #608 Del Skrevet 2. september 2006 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Måtte bare innom og hoppe litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. september 2006 #609 Del Skrevet 2. september 2006 Hvordan går det med den nygravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. september 2006 #610 Del Skrevet 2. september 2006 Trodde jeg hadde vært innom å gratulert deg tidligere i dag jeg og så ser jeg at det har jeg ikke... Gratulerer så masse med graviditeten Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 3. september 2006 #611 Del Skrevet 3. september 2006 Velkommen til graviditetsdagbøkene! Ha en nyyyydelig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. september 2006 #612 Del Skrevet 3. september 2006 Gratulerer så masse, med både det ene og det andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. september 2006 #613 Del Skrevet 3. september 2006 Neimenn hva er det ser Du er jo gravid jo vennen min FOR EN FANTASTISK nyhet Gratulerer så masse skjønne Piamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. september 2006 #614 Del Skrevet 3. september 2006 :klappe: :klappe: :hoppe: :hoppe: Måtte bare juble litt mer. Håper du har hatt en super helg. Gleder meg til å høre hva samboern sa og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. september 2006 #615 Del Skrevet 3. september 2006 Signerer miiip!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. september 2006 Forfatter #616 Del Skrevet 3. september 2006 Toblerone, iss*4, Liljen, Mrs N, miiip*2, Eeyore, Lucky*2, Epona*2, MissS, Yamaha, Shatika*2, Anerikke og Charmina. Tusen takk for alle di koselige gratulasjonene . Det var ikke akkurat det største sjakktrekket å få en positiv test 45 min før jeg skulle løpe o-løp i går. Hadde virkelig "hue under armen og armen i bind", og glemte sisteposten og ble diska . Gikk mye bedre i dag da vi løp stafett, men jeg er i urdårlig form om dagen. Ikke snakk om at jeg klarer det jeg til vansligvis klarer. Puster og peser som en hvalross og tror virkelig jeg skal dø. I tillegg så blir jeg supersliten etterpå og trøtt.... Men alt det her er helt greit . Jeg kommer sterkere tilbake til neste år . Sambo ble veldig glad, men ikke så overraska som meg. Han var helt sikker på at det hadde klaffa (evig optimist). Han har sagt klart og tydelig i fra om at han skal være med på fødselsen og at han skal stå i feil ende med hansker på seg . Vi så litt på nett i går og leste litt om uke 4 og litt framover. Så på noen fine bilder. Jeg får bare tårer i øynene jeg . Så så vi på litt bøker på bokkilden. Jeg har lyst på den Gro Nylander boka og så vil sambo ha den hakkespettboka for førstegangsfedre. Han ble så fornøyd da han fant en bok som var til pappaen. Han syntes det var for mange bøker til mammaer . Akkurat nå så synes jeg all den lange ventetida på å få sambo klar var verdt det . Vet jo at han hadde blitt glad uansett, men nå er han glad for første stund. Det var bare en ting han syntes var litt kjedelig og det var at vi ikke fikk prøvd mer enn en gang på ordentlig, for det var visstnok veldig bra . Helt utrolig at det skulle klaffe så godt som med en gang. Jeg tror ikke helt på det ennå. Jeg har igjen en test som jeg tenkte jeg skulle ta litt senere i dag eller i morra tidlig. Jeg har ingen blødinger så det er sikkert riktig. Jeg har av og til veldig vondt i magen, slik jeg har hatt nå i over to uker, men jeg har nesten ikke ømme pupper. Synes det er veldig rart siden jeg alltid bruker å få superømme pupper før mensen. Ellers er jeg trøtt og vanvittig sliten. Tenkte jeg skulle legge meg litt på senga nå etter at jeg har dusja. Ble litt dårlig søvn i natt, litt mye å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. september 2006 #617 Del Skrevet 3. september 2006 GRATULERER VENNEN!!!!! Fikk da nesten tårer i øynene her... Du som har venta så lenge! Er så gla på dine vegne! :klem: Kan jeg bli KG-tante kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. september 2006 #618 Del Skrevet 3. september 2006 Gratulerer masse, masse med positiv test! Så hyggelig at du flytter inn til gravidbøkene! Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #619 Del Skrevet 3. september 2006 JEG ER GRAVID ← Så herlig!! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. september 2006 #620 Del Skrevet 3. september 2006 Det er så herlig å lese her nå Pi@ Håper du får et fantastisk svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå