Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lucky: Bra du ikke har imot veilederen min noe mer :). Han er nemlig både hyggelig og utrolig dyktig. Ja, tenk i morra etter jobb kan jeg bare slappe av :overrasket:. Hva er egentlig det??? :klem:

miiip: God du skjønner at jeg er litt opptatt av den oppgava :). Det hjalp veldig mye på sjøltilitten :).

Nå har jeg bare en ting igjen før konverteringa til pdf (har testa litt mer og det funker :hoppe:) og det er en superdum ting som å få sidetall på rett plass. Jeg får det rett og slett ikke til og jeg begynner å bli fullstendig despo. Sendt melding til alle jeg kjenner som kanskje har greie på slike ting, foreløpig ingen svar :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på riktig sted på siden?? Midten eller kanten mener du? :klø:

Skrevet

lykke til med innspurten, pi@!!

i morgen på denne tiden kan du slappe av og nyte livet :klem:

Skrevet

Sidetall er ikke like lett. Akkurat hva sliter du med? Kan jeg tippe romertall på innledende del og vanlig nummerering på hoveddelen? I så fall er det noe herk som jeg aldri husker hvordan jeg gjør... :klø: Husker bare at jeg var storfornøyd da jeg klarte det på diplomen min :sjarmor:

:klem:

Skrevet

Nå tror jeg faktisk oppgava skal være på plass. Mye slossing med word-redigeringa. Skal lese igjennom og så forsøke og sove litt.

Skrevet

Endelig er dagen her! Pi@ skal levere oppgaven sin! :hoppe::hoppe::hoppe:

Lykke til i dag! :klem:

(og ellers at tanta holder seg laaaaaaaangt vekke) :)

Skrevet (endret)

NÅ ER MASTEREN LEVERT!

Endret av Pi@
Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

GRATULERER MED INNLEVERT OPPGAVE

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ha ei strååååålende helg. Håper tanta holder sei laaangt borte :)

stor :klem:

Skrevet (endret)

NÅ ER MASTEREN LEVERT!

Endelig var du i maal! Gratulerer!!

En stoooor bukett med :dagens-rose: til deg! Naa kan du nyte helgen og slappe av!

Endret av Holly Hobbie
Skrevet (endret)

GRATULERER!!!!

Bra det ordna seg med sidetallene, jeg så ikke meldinga di før i dag... :sjenert:

Stor applaus for deg!!!

:klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe:

Endret av miiip
Skrevet

Gratulerer med innlevert master!!!

:hoppe::blomst::hoppe:

Nå ma du bare slappe av og kose deg :klem:

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE MED INNLEVERINGEN!!!!!

Tenk at du er ferdig nå,Pi@!!?? Er det ikke rart?! Jeg er kjempestolt av deg :klappe:

Men også litt lei meg for at jeg ike har heiet og fulgt tett med nå i innspurten..Veldig bra at det er så mange som er innom her,skulle ønske jeg hadde bedre tid..Menmen..

*freser til tanta* Den trenger da ikke komme mer nå! Du har ikke tid til den noe mer! Nå er du jo ferdig med ett gigaprosjekt og da er det bare å hoppe på neste :) Men på den andre siden så hadde jeg villet tatt meg en gigafest for å feire oppgava,hvis nå mensen absolutt må dukke opp!

Håper du får ei alldeles herlig helg sammen med mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...