Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Lucky: Bra du ikke har imot veilederen min noe mer :). Han er nemlig både hyggelig og utrolig dyktig. Ja, tenk i morra etter jobb kan jeg bare slappe av :overrasket:. Hva er egentlig det??? :klem:

miiip: God du skjønner at jeg er litt opptatt av den oppgava :). Det hjalp veldig mye på sjøltilitten :).

Nå har jeg bare en ting igjen før konverteringa til pdf (har testa litt mer og det funker :hoppe:) og det er en superdum ting som å få sidetall på rett plass. Jeg får det rett og slett ikke til og jeg begynner å bli fullstendig despo. Sendt melding til alle jeg kjenner som kanskje har greie på slike ting, foreløpig ingen svar :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sidetall er ikke like lett. Akkurat hva sliter du med? Kan jeg tippe romertall på innledende del og vanlig nummerering på hoveddelen? I så fall er det noe herk som jeg aldri husker hvordan jeg gjør... :klø: Husker bare at jeg var storfornøyd da jeg klarte det på diplomen min :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg faktisk oppgava skal være på plass. Mye slossing med word-redigeringa. Skal lese igjennom og så forsøke og sove litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ ER MASTEREN LEVERT!

Endelig var du i maal! Gratulerer!!

En stoooor bukett med :dagens-rose: til deg! Naa kan du nyte helgen og slappe av!

Endret av Holly Hobbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER!!!!

Bra det ordna seg med sidetallene, jeg så ikke meldinga di før i dag... :sjenert:

Stor applaus for deg!!!

:klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE MED INNLEVERINGEN!!!!!

Tenk at du er ferdig nå,Pi@!!?? Er det ikke rart?! Jeg er kjempestolt av deg :klappe:

Men også litt lei meg for at jeg ike har heiet og fulgt tett med nå i innspurten..Veldig bra at det er så mange som er innom her,skulle ønske jeg hadde bedre tid..Menmen..

*freser til tanta* Den trenger da ikke komme mer nå! Du har ikke tid til den noe mer! Nå er du jo ferdig med ett gigaprosjekt og da er det bare å hoppe på neste :) Men på den andre siden så hadde jeg villet tatt meg en gigafest for å feire oppgava,hvis nå mensen absolutt må dukke opp!

Håper du får ei alldeles herlig helg sammen med mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...