Pi@ Skrevet 31. august 2006 Forfatter #561 Skrevet 31. august 2006 Lucky: Bra du ikke har imot veilederen min noe mer . Han er nemlig både hyggelig og utrolig dyktig. Ja, tenk i morra etter jobb kan jeg bare slappe av . Hva er egentlig det??? miiip: God du skjønner at jeg er litt opptatt av den oppgava . Det hjalp veldig mye på sjøltilitten . Nå har jeg bare en ting igjen før konverteringa til pdf (har testa litt mer og det funker ) og det er en superdum ting som å få sidetall på rett plass. Jeg får det rett og slett ikke til og jeg begynner å bli fullstendig despo. Sendt melding til alle jeg kjenner som kanskje har greie på slike ting, foreløpig ingen svar
iss Skrevet 31. august 2006 #562 Skrevet 31. august 2006 på riktig sted på siden?? Midten eller kanten mener du? :klø:
Petra Prøvedokke Skrevet 31. august 2006 #563 Skrevet 31. august 2006 lykke til med innspurten, pi@!! i morgen på denne tiden kan du slappe av og nyte livet
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #565 Skrevet 31. august 2006 Sidetall er ikke like lett. Akkurat hva sliter du med? Kan jeg tippe romertall på innledende del og vanlig nummerering på hoveddelen? I så fall er det noe herk som jeg aldri husker hvordan jeg gjør... :klø: Husker bare at jeg var storfornøyd da jeg klarte det på diplomen min
Pi@ Skrevet 31. august 2006 Forfatter #567 Skrevet 31. august 2006 Sintesmileyene funka . Jeg fikk det til
Pi@ Skrevet 31. august 2006 Forfatter #568 Skrevet 31. august 2006 Nå tror jeg faktisk oppgava skal være på plass. Mye slossing med word-redigeringa. Skal lese igjennom og så forsøke og sove litt.
Kakao Skrevet 1. september 2006 #571 Skrevet 1. september 2006 Endelig er dagen her! Pi@ skal levere oppgaven sin! Lykke til i dag! (og ellers at tanta holder seg laaaaaaaangt vekke)
Pi@ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #572 Skrevet 1. september 2006 (endret) NÅ ER MASTEREN LEVERT! Endret 1. september 2006 av Pi@
Liljen Skrevet 1. september 2006 #573 Skrevet 1. september 2006 :hoppe: GRATULERER MED INNLEVERT OPPGAVE :hoppe: Ha ei strååååålende helg. Håper tanta holder sei laaangt borte stor
Liljen Skrevet 1. september 2006 #574 Skrevet 1. september 2006 Skulle ikke du teste i dag, forresten?? ....
Holly Hobbie Skrevet 1. september 2006 #575 Skrevet 1. september 2006 (endret) NÅ ER MASTEREN LEVERT! ← Endelig var du i maal! Gratulerer!! En stoooor bukett med til deg! Naa kan du nyte helgen og slappe av! Endret 1. september 2006 av Holly Hobbie
Gjest Epona Skrevet 1. september 2006 #576 Skrevet 1. september 2006 GRATULERER med innlevert master!!!!
Gjest miiip Skrevet 1. september 2006 #577 Skrevet 1. september 2006 (endret) GRATULERER!!!! Bra det ordna seg med sidetallene, jeg så ikke meldinga di før i dag... Stor applaus for deg!!! :klappe: :klappe: :klappe: Endret 1. september 2006 av miiip
Impala Skrevet 1. september 2006 #578 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer med innlevert master!!! Nå ma du bare slappe av og kose deg
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #579 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer så mye med innlveret M A S T E R ! ! !
Skytte Skrevet 1. september 2006 #580 Skrevet 1. september 2006 GRATULERER SÅ MYE MED INNLEVERINGEN!!!!! Tenk at du er ferdig nå,Pi@!!?? Er det ikke rart?! Jeg er kjempestolt av deg Men også litt lei meg for at jeg ike har heiet og fulgt tett med nå i innspurten..Veldig bra at det er så mange som er innom her,skulle ønske jeg hadde bedre tid..Menmen.. *freser til tanta* Den trenger da ikke komme mer nå! Du har ikke tid til den noe mer! Nå er du jo ferdig med ett gigaprosjekt og da er det bare å hoppe på neste Men på den andre siden så hadde jeg villet tatt meg en gigafest for å feire oppgava,hvis nå mensen absolutt må dukke opp! Håper du får ei alldeles herlig helg sammen med mannen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå