iss Skrevet 30. august 2006 #541 Del Skrevet 30. august 2006 Å er så glad Bare å forsvare den igjen så er du heeeeelt ferdig! Men deilig å være ferdig å skrive ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 30. august 2006 #542 Del Skrevet 30. august 2006 Så herlig det må kjennes ut nå!! Bare småpirk igjen. Synd at du kjenner alle mensensymptomene...! Men vi håper på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. august 2006 #543 Del Skrevet 30. august 2006 Hurra hurra hurra for at du straks er ferdig! Og at konverteringa gikk så bra! (Ingen selvfølgelighet at sånne datating går på første forsøk... ) Enig med tidligere talere at du bør markere og feire når du har levert. Særlig vi som har det med å synes at ting aldri er bra nok og at alle andre kunne gjort ting like bra trenger å si til oss selv at nå har vi vært flinke. Hvis mensen kommer kan du jo ta en flaske vin og en cognac (eller tre)? Masse og kos deg med det siste småpirket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. august 2006 #544 Del Skrevet 30. august 2006 Så bra at du nesten er ferdig. Det er en deilig følelse Syns også som de andre at du skal ta deg tid til en liten feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 #545 Del Skrevet 30. august 2006 Innom med en stor onsdagskveld- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #546 Del Skrevet 30. august 2006 Dere er helt rå på å besøke meg og det er så utrolig koselig . Veldig godt å ta en to min pause for å sjekke dagboka og så ligger det masse hilsener der . Fått tatt en liten runde i dag, for å si "hei" til dere angelou: Jeg har ikke bestemt meg for når jeg skal teste, hvis jeg skal teste. Jeg har noen tester liggende så jeg kan bestemme meg fort og så bare gjøre det. Fjellrypa: Jeg hadde planlagt litt feiring av innleveringa, fordi jeg tenkte jeg skulle til Tromsø, men så må jeg jobbe og derfor levere på mail. Da gikk hele den planlagte feiringa mi i dass . Vet ikke riktig hva jeg skal gjøre. Kanskje lage en god middag? Egentlig er det feiring nok at jeg har fri hele helga og ikke har noe jeg MÅ gjøre. Det blir bare herlig. magolia: Toblerone: Ja, det er viktig og markere slike ting, men jeg er altfor dårlig til det. Tror det blir liknende "feiring" på meg som det ble på deg . Kommer virkelig til å hate å være på jobb på fredag. Petra P: Det er ikke akkurat vanlig å levere så mange mastere i løpet av livet..... iss: Ja, bare en liten forsvaring om en måned eller to og så har jeg en master i boks . Det er ikke værst . kakao: Superherlig. Sitter bare i lykkerus over å ha så lite igjen. Må gjøre en ordentlig gjennomlesning nå, men jeg er så dårlig i engelsk at jeg ikke finner noen skrivefeil uansett miiip: Helt utrolig at jeg fikk til¨å konvertere til pdf. Får bare tro at det går fint med selve oppgava også. Kjørte bare en test nå. Skal prøve å få til litt feiring, og ei flaske rødvin (forbeholdt at mensen kommer) høres helt nydelig ut . Drikke meg litt surrete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #547 Del Skrevet 30. august 2006 Yamaha og Liljen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. august 2006 #548 Del Skrevet 30. august 2006 Hadde jeg vært god i engelsk skulle jeg hjulpet deg, men mine kunnskaper strekker seg nesten kun til i love you *knis* Iallefall gramatiske kunnskaper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. august 2006 Forfatter #549 Del Skrevet 31. august 2006 iss: Mine kunnskaper også egentlig. Rart at jeg har klart å surra sammen en hel master på engelsk, skrevet på en slik innviklet måte at jeg knapt forstår det sjøl . Mistenker at jeg har fått litt hjelp av en dyktig venn og en dyktig veileder Var lysvåken og spinnvill kl 7 i dag. Stått opp nå, men har blitt supertrøtt. Må bare regne med at det her blir en H-dag, men i morra er oppgava inne så . Fått supervondt i skuldrene, av typen klarer nesten ikke røre på dem. Typisk at det skal slå til nå, når jeg straks er ferdig. Trodde jeg skulle slippen unna, men det var vel litt for mye å håpe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. august 2006 #550 Del Skrevet 31. august 2006 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #551 Del Skrevet 31. august 2006 Siste dag med oppgavejobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 31. august 2006 #552 Del Skrevet 31. august 2006 Siste innspurt nå! Så deilig det må være! Håper ikke skuldrene plager deg alt for mye, og at ingenting uventet dukker opp helt på tampen. Kanskje dere kan spandere litt ekstra god middag og en vinflaske eller to på fredag etter jobb? Eller på lørdag, hvis det blir alt for hektisk? Du fortjener en skikkelig markering, ja, og så vidt jeg talte var vi 6-0 for feiring over her. Da må du bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 #553 Del Skrevet 31. august 2006 Hvordan er det med deg?? Lettet over at det endelig er 31 august kan jeg tenke meg. For en dag. Håper tanta holder sei laaangt borte, oppgaven er innlevert og i det hele tatt det blir en aldeles strååålende dag. stor stor torsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. august 2006 #554 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Kjefter på skuldrene til Pi@ og ønsker deg en fin dag! SNART ER DU I MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Takk for praten i går, forresten. Endret 31. august 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. august 2006 #555 Del Skrevet 31. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. august 2006 #556 Del Skrevet 31. august 2006 Snart i måååååååååååål!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. august 2006 #557 Del Skrevet 31. august 2006 Hvordan går det i innspurten på oppgaven? Og ikke noe tegn til tanta? spennende! Lykke til med begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. august 2006 Forfatter #558 Del Skrevet 31. august 2006 pondusa: Toblerone: Fjellrypa: Skuldrene gikk seg til litt utover dagen, men merka di litt på yogaen. Har bestemt meg for at det blir lunsj ute i allefall i morra. Og så lurer jeg på om jeg utsetter den riktig store feiringa til jeg har forsvart oppgava og er HELT ferdig . Liljen: Leverer i morra . Ikke snakk om at noe skal inn før jeg MÅ . miiip: Yuhooooooo iss: Eeyore: Innspurten går bra. Fikk tilbake den siste gjennomlesning fra veilederen min i dag med kommentaren: "dette blir bra". Akkurat de tre orda der betyr så vanvittig mye for meg. Ble bare lykkelig tvers igjennom. Det kom helt uventa og hadde ikke regna med at veilederen skulle si noe slik. Har hørt andre som har lest igjennom si det, men det ble veldig spesielt å få høre det fra en jeg faglig virkelig beundrer. Kjennes litt ut som om angsten for å ikke gjøre det bra på oppgava forsvant litt. Snakka litt med miiip om akkurat det på msn i går. (beklager at jeg var litt sjølsentrert . Håper vi kan ta det igjen snart slik at jeg får hørt litt mer om hvordan du har det). På IKM fronten så skjer det svært lite. Har hatt litt "rett-før-mensen utflod", ellers ingen spotting, ingen ømme pupper og jeg tror faktisk ikke jeg har hatt menssmerter heller. Regner med at mensen kommer rundt lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. august 2006 #559 Del Skrevet 31. august 2006 Dette blir bra ja Litt av en komentar da, begynner å like han veilederen din jeg nå Tenk i morra kveld a...da kan du faktisk bare slappe av og ikke tenke mer på den oppgaven Lykke til snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. august 2006 #560 Del Skrevet 31. august 2006 Skulle bare mangle at vi ikke snakka om oppgava di to dager før innlevering! Og jeg fikk da fortalt litt om Sigurd også?! Veldig bra at veiledern din sa det han gjorde. Jeg er sikker på at han har rett, du er dyktig, så jeg er sikker på at oppgava di er bra. Godt det hjalp litt på selvtilliten. Håper du klarer å si til deg selv at det er bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå