pondusa Skrevet 25. august 2006 #481 Del Skrevet 25. august 2006 STOR for å oppmuntre kjære Pi@`n vår. Du er kjempeflink til å jobbe med oppgaven, tenk på at det snart er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. august 2006 #482 Del Skrevet 25. august 2006 Du er så flink!!! Dyktig! God! Super! Stå på jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. august 2006 #483 Del Skrevet 26. august 2006 Puppene har nok forsvunnet for ikke å forstyrre deg med oppgaven. Lykke til med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. august 2006 #484 Del Skrevet 26. august 2006 uff godt det gikk bra med hunden din da Blir så sinna på den veilederen din jeg....hva var det å skrive da...litt oppstramming?? Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. august 2006 #485 Del Skrevet 26. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. august 2006 Forfatter #486 Del Skrevet 26. august 2006 Rognebær: Så koselig. Pondusa: Takk. iss: Takk :klem Eeyore: Ømme pupper funnet (litt ømme i allefall) Lucky: ikke sinna på veilederen min. Jeg plages slik med menssmerter om dagen. Skikkelig irriterende. Ikke sånn "jeg holder på å dø vondt", men vondt nok til at det plager meg siden det har pågått i ei ukes tid og skal fortsette ei uke til . Puppene har blitt litt ømme, men ikke slik di pleier. Mere tunge på en måte. Ingen forhåpninger, men irriterende å være slik plaget når jeg uansett får mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 26. august 2006 #487 Del Skrevet 26. august 2006 Syns det høres ut som om du har noen spennende symptomer jeg Blir spennende å følge med den neste uka... HÅÅÅÅÅÅPER du får positiv test om ei ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. august 2006 #488 Del Skrevet 26. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #489 Del Skrevet 27. august 2006 Dette her kan bli veldig spennende, pi@ Tenk om ei uke vet vi begge resultatet om det ble positivt eller ikke.. Syns symptomene dine virker veldig lovende jeg.. Du er ikke vond i korsryggen og vell?? Krysser fingrene for deg, iallefall. stor stor søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. august 2006 Forfatter #490 Del Skrevet 27. august 2006 shatika: Ja, det her er mer spennende enn det jeg liker . Vil virkelig ikke få for høye forhåpninger. pondusa: Liljen: Ja, tenkt på det om ei lita uke vet vi det. Hadde virkelig vært noe å levert masteren og testa positivt på en og samme dag , sjølom det kanskje hadde blitt i meste laget å takle . Jeg aner ikke hvorfor jeg har så vondt i magen, men en ting er sikkert: Kommer mensen nå, så har jeg virkelig begynt å få menssmerter fra H****. Skal bli meg bra moro å ha menssmerter i drøye 2 uker i strekk hver syklus. Jeg har ingen vondter i korsryggen, bare di menssmertene som foresten holdt meg våken i natt Så sitter jeg her da. Sto opp tidlig fordi jeg skulle jobbe med oppgava.....men det blir ikke noe master av å sitte her . Skal løpe o-løp i dag , men det kommer til å bli fryktelig tungt. Har ikke jogga eller trent kondisjon på ei uke nå, og det merkes på kroppen. Jeg er nødt til å kartlegge alle referansene som mangler for i morra (eller i kveld) drar jeg til Tromsø. Blir siste turen før oppgava er inne. Litt stressa for at jeg ikke klarer å huske på alt. Må snakke litt mer med adm. ang levering av master via mail også. Synes det er kjempeskummelt, men det må bare bli slik. NÅ er det jobbings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #491 Del Skrevet 27. august 2006 Å, det er så gøy med o-løp.. Det dreiv jeg og med ei stund. Veldig kjekt, å angrer litt på at jeg sluttet. Tar meg en løpetur av og til i terrenget. Syns det er såå spennende her, Pi@. Når tester du?? På IKM dagen, eller før?? Jeg er utrolig humørsyk.. Veien mellom å ligge å vri sei i latter til strigråting er veldig kort.. Helt merkeli.. stor stor lykketilpåoløpetklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. august 2006 #492 Del Skrevet 27. august 2006 Lykke til med oppgaveskriving og o-løp i dag Takk for nok en koselig prat i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. august 2006 #493 Del Skrevet 27. august 2006 Heia! Heia! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 27. august 2006 #494 Del Skrevet 27. august 2006 Innom for å si at jeg tenker på deg! Håper det går bra disse siste dagene!! Og enn om du hadde fått positiv test denne gangen, det hadde jo vært helt supert!! Oppgava levert inn OG positiv test. Blir veldig spennende å høre hvordan det går når det blir IKM! Dagene kan være utrolig lange når en venter på sånt, men nå er det jo bare 4 dager igjen!! Lykke til med oppgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 27. august 2006 #495 Del Skrevet 27. august 2006 jeg er spent jeg også !! Lykke til i innspurten av oppgaveskrivingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2006 #496 Del Skrevet 28. august 2006 4 laaange dager til IKM, skal vi satse på to blå begge to torsdags morgen eller - DET hadde vært noe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. august 2006 Forfatter #497 Del Skrevet 28. august 2006 Liljen: Det er aldri for sent å begynne igjen med orientering . Både løp, trening og turorientering. Det er jo amatørklasse . Det er jo en veldig fin familieidrett hvor barn kan være med veldig tidlig. Jeg har virkelig tro på deg denne pp'en. Jeg kommer nok ikke til å teste før fredag tenker jeg, hvis mensen ikke har kommet. Lucky: Takk. PS: Veilederen min sa i dag at det var veldig lite som gjennsto . miiip: kakao: Det går over all forventning det her. Jeg kjenner meg temmelig rolig. Det hadde vært helt sjukt med en slik dobbellykke. Nesten så det hadde blitt for mye av det godt . Jeg synes dagene fram mot IKM kan gå i supersneglefart, fordi IKM betyr at jeg straks skal levere oppgava . magolia: Takk angelou: Lange dager fram mot IKM er helt topp siden IKM er dagen før innleveringa av masteren. Hadde vært moro med positiv test, sjølom jeg ikke tror det hadde klaffa. Jeg kommer nok ikke til å teste før fredag. I dag må jeg få unna alle ting jeg skal ordne på oppgava i Tromsø. Dvs at jeg må ha alle referansene i boks i dag. Blir nok hardjobbing, men håper jeg rekker en bitteliten shoppingtur. Jeg er klessjuk, finner ingen ting spennende i skapet Jeg vant forresten klassa mi på o-løpet i går , men er ikke fornøyd med løpet pga to bom. Ene bommen var helt latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. august 2006 #498 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg vant forresten klassa mi på o-løpet i går , men er ikke fornøyd med løpet pga to bom. Ene bommen var helt latterlig ← Du er ikke ørlite granne perfeksjonistsik, vel?? Gratulerer med klasseseieren! Godt det føles bra med oppgaven. Håper du har en effektiv Tromsø-dag ispedd litt supereffektiv shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. august 2006 #499 Del Skrevet 28. august 2006 Gratulerer med seier, syns du var flink jeg Hvordan står det ellers til?? symptomer?? Ha en strålende mandag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. august 2006 #500 Del Skrevet 28. august 2006 flink pi@ som vinner o-løp!! -og det virker som om det går veien med oppgaven også!? ha en fin-fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå