Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så mange koselige hilsener på så kort tid :hoppe::legrine:

Petra P: Hehe Jeg slapper av så mye jeg kan, men jeg må jo bli ferdig også ;). Regner med at jeg kommer til å være sliten i en periode etter at jeg har levert, men det er nesten bare slik det må bli når jeg ikke klarer å gjøre ting ferdig før jeg absolutt MÅ :ler::klem:

miiip: Takk :klem:

Yamaha: Jeg tror det kommer til å hjelpe veldig på med noen timer mindre på jobb. Merka det godt i dag. :klem:

Liljen: Sjølom jeg har vært veldig sliten di siste dagene og ganske så nedkjørt så føler jeg allikevel at jeg har kontroll. Jeg klarer å innrømme for meg sjøl at jeg er sliten og at det her blir hardt. Jeg vet også at jeg kommer til å bli sliten en stund etter at oppgava er levert. Jeg forventer ikke at jeg kommer til å bli superletta når den er inne, må nok ha litt tid på å fordøye alt. :klem:

iss: Så koselig da, synd jeg ikke var tilstede :sur:. :klem:

LinKri: :legrine: så koselig å se deg. Så i dagboka di at alt sto bra til :). Skjønner at det er slitsomt med flytting oppi alt, men snart kan dere bare kose dere. :klem:

Eeyora: Jepp det er veldig viktig å ta vare på psyken. Jeg føler meg ganske godt rusta til den perioden jeg er oppe i nå, etter depresjonen jeg hadde etter jul. :klem:

angelou: :klem:

Nå har jeg vært på yoga, det var supergodt. Fikk virkelig løst opp i kroppen, men jeg ble skikkelig kvalm og uvell i kroppen etter timen :sur:. Har lest at det kan skje, men jeg tror jeg skal spørre instruktøren om hva det kan være neste gang.

Jeg etterlyser foresten et par ømme pupper str 70B, hvis det er noen som har sett dem er det bare å sende meg en PM eller noe :ler:. Veldig rart det der. Jeg bruker alltid å få ømme pupper, ofte skikkelig ømme pupper. Kan huske en gang de ikke ble det og da hadde jeg ikke EL-slim heller. Det er jeg bra sikker på at jeg hadde denne gangen. Merkelig :klø:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innspurten av oppgaven :) Snart er du i mål og kan slappe av litt mer :)

Må le av etterlysningen din.. men spennende da.. nærmer seg jo IKM for deg nå. Krysser fingrene jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noen ømme pupper :sjenert:

Så fint at sjefen din har gitt deg lit redusert arbeidstid da, det trenger du virkelig. Får så dårlig samvittighet av å lese i dagboka di jeg asså. Klarer meg vel med to økter trening i uka....skulle gjerne vært så flink at jeg hadde fått til en gang jeg da :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende nå som det nærmer seg IKM! :enig:

Og oppgaven er snart inne, også! Vet ikke hvordan du føler det, men jeg følte at jeg ikke pustet den siste måneden på masteren min. Det var så vannvittig deilig å levere inn, husker jeg. Det første jeg gjorde var å dra hjem og legge meg på sofaen og bare stirre i taket en halvtime og kjenne hvordan oppgaven bare rant ut av hjernen. Eh...merkelig beskrivelse kanskje, men det føltes litt sånn. :ler: Det var sabla godt å begynne å puste igjen.

Får du litt ferie etterpå, eller? Mulig du har skrevet det, men.. :sjenert: Du fortjener i alle fall ferie! Det er sikkert og visst. Kjempeflink er du!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett de puppene! :ler: De melkeproduserende bombene her er nok litt større... :sjenert: Det skulle forresten tatt seg ut om dine pupper plutselig dukka opp på østlandet! :hoho: (Ehum, kanskje jeg er trøtt?! En smule dårlig humor her...)

Bra at yogaen var bra! Kanskje jeg skal begynne på yoga igjen jeg også? :klø: Gravidyogaen var jo helt super...

Håper du får sove kjempegodt i natt! Jeg skal ta kvelden nå, jeg... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, jeg har heller ikke sett puppene dine :ler:

du er så festlig - får meg alltid i godt humør!!!

hurra for Pi@ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shatika: Takk, jeg trenger noen lykkeønskninger nå fram mot innleveringa :). Det skal bli så utrolig godt å bli ferdig. Sjølom jeg ikke har noen tro på at det skal ha klaffet så raskt, så synes jeg det er litt spennende fram mot IKM. :klem:

Lucky: Når du får dårlig samvittighet fordi jeg trener så kan du bare tenke på alt det du gjør som jeg ikke gjør. Du er superdyktig hjemme hos deg sjøl og på det nye huset. Grunnen til at jeg kan trene er fordi jeg ikke gjør mer husarbeid enn strengt tatt nødvendig, av og til ikke det engang :sjenert::ler:. Det er ingen som får gjort alt :). :klem:

kakao: Sjølom jeg skriver at jeg er sliten og stressa osv, så trodde jeg faktisk at jeg kom til å bli ennå værre. Så alt i alt så synes jeg det går over all forventning :). Jeg lurer veldig på hvordan jeg kommer til å reagere etter at oppgava er inne, om jeg klarer å slå meg til ro med resultatet, om jeg klarer å legge vekk oppgava, om jeg klarer å være fornøyd, om jeg klarer å slappe av osv. Jeg vil ikke tenke for mye på konkrete ting jeg skal gjøre etter at jeg er ferdig eller tenke noe rundt hvordan jeg kommer til å reagere, fordi det blir aldri slik jeg har tenkt. Ofte reagerer jeg helt ulogisk og anderledes enn det som er normalt. Kanskje blir jeg bare tom og lei meg når oppgava er inne?? Jeg vet ikke, blir spennende å se. Jeg vet at på sikt kommer det til å bli utrolig godt å være ferdig. Blir ingen ferie eller avslapping desverre, bare jobbing :forvirret:. :klem:

miiip: :hoho: Hadde jeg vært deg så hadde jeg definitivt begynt på yoga, men så er jeg helfrelst og uten stemmerett egentlig :ler:. :klem:

iss: :klem: tilbake

Sommerberta: Takk og :klem: tilbake.

Petra P: Takk :). Koselig å høre at du liker meg, jeg er bare sånn jeg er. Både på godt og vondt ;). :klem:

I dag da jeg skulle ta inn hundene så mista jeg den hunden som jeg absolutt IKKE må miste. Hun kom seg ut av halsbåndet og stakk :sur:. Vi begynte å lete, men det er helt håpløst å gjette seg til hvor hun kan være. så vi gav det litt tid (for å slite henne ut, umulig å få tak i hvis hun ikke vil) og så kontakta vi polititet i tilfelle de fikk inn noen meldinger. Etter ca 1 1/2 time så fikk vi beskjed om at hun var observert i sentrum av der vi bor (superskummelt fordi det går en stor vei igjennom). Jeg løp ned mot sentrum og traff på hunden med en gang på andre sida av veien. Hun hadde nok løpt tulling hele tida for da var hun supersliten og kom med en gang og smiska og lå på ryggen og slika meg i ansiktet :ler:. Det endte godt i allefall, men en irriterende ting å bruke tida på i tillegg til at det er kjempeskummelt. Det er virkelig favoritthunden min og hadde det skjedd noe med henne vet jeg rett og slett ikke om jeg hadde klart å fått ferdig oppgava...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyyton med bikkjer på avveie! Godt det gikk bra, men det er klart det er slitsomt! Huff!

Godt å høre at det går framover med oppgaven din. Lykke, lykke til med skrivingen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. Skummelt med hunden.. Har skjønt at du lever ett annet hunde-liv en det jeg anser som et normalt -hundeliv :ler: Hvis du skjønner hva jeg mener!

Håper å få litt msn tid snart, men sånn er det når det blir hektisk *tørke svette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett puppene jeg.. :klø: rart hvor di kan ha tatt veien.. Savner forresten ett par i 75c også... :ler:

Åååhh så skummelt med hunden. Vet virkelig alt om det der altså. Fy så redd en blir. Veldig godt det gikk bra. Tipper hunden sover søtt nå :)

Jeg foreslår at når du har levert oppgava tar vi champisselskap (champagnebrus er selvsagt lov ) Så feirer vi litt her i dagboka di :Nikke: hva syns du?? :)

Ha en strålende fredag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Ja, det er kjemepkjedelig med hunder på avveie. Siden vi har 3 stk så skjer det jo av og til (di to andre holder seg bare i nabolaget da) og sjølom vi ikke mister hver enkelt hund så mange ganker i løpet av ett år så må jo alt ganges med 3 :ler:. Takk for lykkeønskningene :klem:

iss: :ler: jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg håper også å få litt mer msn-tid når jeg er ferdig, sjølom jeg skal jobbe. Nå hørtes det ut som om jeg ikke jobber når jeg jobber med oppgava :ler:. :klem:

Liljen: :ler: Kjemperart, finner fortsatt ikke de ømme puppene. Jeg var faktisk helt rolig i dag, men jeg trodde hun hadde løpt til skogs :sjenert:. Hadde jeg visst litt før at hun surra rundt i sentrum og jeg ikke hadde fått tak i henne med en gang, hadde det nok blitt et stk særdeles hysterisk Pi@... eller kanskje ikke jeg bruker å være rolig når det står på og få reaksjonen senere. Champisselskap høres veldig bra ut :hoppe:. :klem:

Nå har jeg lett absolutt over alt, men jeg finner ikke igjen kortholderen min med visakort og forerekort osv :sur:. Det har vært borte siden lørdag. Veldig økonomisk, men ikke akkurat så festlig :frustrert:. Må lete litt mer på jobben, har liksom på følelsen at jeg har lagt det igjen der. Iallefall der jeg husker jeg hadde det sist.

En annen ting som jeg blir ordentlig oppgitt over er banken jeg bruker. En lokal sparebank fra der jeg er opprinnelig fra. Masse styr og lort og jeg får aldri det jeg skal ha osv. Nå er det slik at visakortet mitt går ut den 1. sep og jeg har ikke fått noe nytt :kjempesinna:. De sender ut automatisk, men det var masse styr sist også. Jeg skal spare det til over helga, men da.... :sinna:. Så fort jeg får tid nå så skal jeg bytte bank, for det her gidder jeg ikke lengre. Kommer til å sende et formelt klagebrev også, for det her er for dårlig. Greit at banken kan gjøre feil av og til, men det er IKKE greit når det ikke finnes vilje til å rette opp feilen som har blitt gjort. Flere ganger har jeg blandt annet måttet betale for å få kviteringer jeg MÅ ha fordi di ikke har klart å sende det til meg. Skal ikke være slik at jeg må dekke ting økonomisk når banken gjør feil :frustrert:. Egentlig bra det kommer mer dritt til den allererde lange lista, for nå blir det snart krig :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Petra P og miiip: :klem:

Følgende setning avslutta mailen fra veileder i dag: "Det

kommer seg, men endel oppstramminger kreves enda. Stå på!" Så da vet dere hva jeg har å gjøre........ Jeg er litt fraværende i andre sine dagbøker for tida, men jeg regner med at dere skjønner hvorfor. Det er så utrolig koselig at dere besøker meg og kommer med oppmuntringer :), jeg kommer sterkere tilbake ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...