Pi@ Skrevet 22. august 2006 Forfatter #441 Del Skrevet 22. august 2006 iss: Jeg er bare meg sjøl . Gullet: Ikke noe hormonrush, bare utrolig sliten og stressa for tida. Er altfor mye med jobbing og innspurt på masteren, men jeg må bare prøve å holde ut til 1.sep. magolia: Eeyore: Jeg har IKM på samme dag som deg. Står forresten i signaturen min Liljen: Ingen uvanlige symptomer . Fikk tilbakemelding på oppgava mi av veileder i dag. Ikke så veldig oppløftende, så nå er det bare å brette opp arma og jobbe som F. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke å bli ferdig egentlig.... (trodde det begynte å bli ganske bra, men hva vet jeg......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. august 2006 #442 Del Skrevet 22. august 2006 Bare innom med en innspurts- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. august 2006 Forfatter #443 Del Skrevet 22. august 2006 Takk Holly Huff nå får jeg litt sånn panikkfølelse for at det skal gå skikkelig dårlig med oppgava. Jeg har virkelig jobba og det hadde vært sååååå surt hvis jeg hadde fått en dårlig karakter. Synes veilederen min skriver for mange forslag til hvordan jeg skal formulere meg og jeg er redd for at det vil påvirke sluttkarakteren. Selvfølgelig trenger jeg ikke godta endringene, men det høres jo selvfølgelig mye bedre ut enn det jeg skrev sjøl først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. august 2006 #444 Del Skrevet 22. august 2006 Synes veilederen din virker litt slem. Du må jo bruke ditt språk for at det skal bli din oppgave... Sier det sikker bare for at du ikke skal ta for lett for det nå på slutten, og heller gi litt ekstra. Dette kommer til å gå strålende til meg selv siden jeg ikke så i signaturen din. God ide forresten å legge IKM der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. august 2006 #445 Del Skrevet 22. august 2006 Godt jeg kan bidra til å få deg på bedre humør da Dumme veilederen din da, må vel bare ha noe å komme med vel Får håpe du får gjort det slik at du blir fornøyd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 22. august 2006 #446 Del Skrevet 22. august 2006 Innom for å oppdatere meg litt på hvordan du har det om dagen.. Jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempe bra med oppgava di jeg. Stol på deg selv og det du mener blir bra så skal du se at det kommer til å gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. august 2006 Forfatter #447 Del Skrevet 22. august 2006 Eeoyre: Veilederen min er IKKE slem. Han er vanvittig dyktig og jeg er veldig taknemlig for all hjelp, men jeg er redd for at jeg får for mye hjelp av han.... Der problemet ligger. Synes alltid det er litt kjedelig å få masse rettinger på tilbakemeldingene, så jeg blir litt nedenfor. Men det blir mye bedre da . Tror han gjør det for at jeg skal bli ferdig . Lucky: Takk for at du er en slik humørspreder . Egentlig burde jeg ikke være lei meg over å få masse hjelp og gode råd. Det er supernyttig at han kommer med tilbakemeldinger som er mer røde enn svarte. Hadde vært værre hvis han ikke hadde rettet på noe... Fornøyd regner jeg aldri med å bli... det viktigste er i grunnen å FÅ INN den oppgava nå. shatika: Jeg er nødt til å diskutere med andre for å finne ut hva som er bra, klarer nok ikke finne ut det sjøl . Mye av det jeg holder på med som rett og slett går litt over hue på meg . Hvis en høyt profilert professor sier jeg skal gjøre det på en måte, så gjør jeg det på den måten......sånn er det med den saken . Litt bedre humør nå egentlig. Fikk sett litt nøye igjennom tilbakemeldingene og det var ikke så ille som først antatt . Noen forslag til omformuleringer (tas veldig gjerne imot med stor takk) og ting som gjør alt litt mer klart i oppgava. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. august 2006 #448 Del Skrevet 22. august 2006 Heia snuppi!! Nei,nei ikke få panikk!! Dette kommer til å gå bra vettu!! Du er så flink og dyktig så det må du ikke tvile på! Jeg heier på deg og tenker på deg selv om jeg ikke kommer meg innom her så ofte lengre...Men sånn er det bare... Håper du får ei riktig så god natt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. august 2006 #449 Del Skrevet 23. august 2006 Dette kommer til å gå helt fint, og du kommer til å få god karakter. Det er naturlig med litt panikk når innlevering nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #450 Del Skrevet 23. august 2006 "krangletroll i magen" -en flott måte å si det på! det trollet stikker innom magen min innimellom også!! jeg er helt sikker på at du fikser denne oppgaveskrivingen kjempebra - ingen grunn til negative tanker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. august 2006 #451 Del Skrevet 23. august 2006 Pi@ er tøff Pi@ er modig Pi@ er dyktig Pi@ kan sine fagting Pi@ kan sine andre ting Pi@ er reflektert Pi@ er støttende pi@ er søt pi@ er snill Pi@ skal levere bra oppgave Pi@ er effektiv Pi@ er arbeidsom Pi@ har alt som skal til for å få et resultat hun kan bli fornøyd med Pi@ er super Pi@ skal dessuten snart bli gravid! For det har jeg bestemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. august 2006 #452 Del Skrevet 23. august 2006 Pi@ er tøff Pi@ er modig Pi@ er dyktig Pi@ kan sine fagting Pi@ kan sine andre ting Pi@ er reflektert Pi@ er støttende pi@ er søt pi@ er snill Pi@ skal levere bra oppgave Pi@ er effektiv Pi@ er arbeidsom Pi@ har alt som skal til for å få et resultat hun kan bli fornøyd med Pi@ er super Pi@ skal dessuten snart bli gravid! For det har jeg bestemt! ← Så koselig skrevet Epona Skriver under på denne jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #453 Del Skrevet 24. august 2006 Signerer jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. august 2006 Forfatter #454 Del Skrevet 24. august 2006 Skytte-vennen: Takk. Jeg prøver virkelig å unngå panikk og det går sånn ca bra i allefall av og til. Yamaha: Takk. Ja, det er jo egentlig helt naturlig å ha mange tanker i hue rett før innlevering av en master. Det her blir kanskje noe av det største jeg gjør (i studie/jobbsammenheng). Petra P: Rart det der med det krangletrollet. Skjønner ikke hvordan det kommer seg inn i magen . Epona: Tusen millioner takk Epona. Det der var bare helt nydelig . Jeg ble så utrolig glad for det du skrev Lycky og Liljen: Takk :klem: I går var jeg supersliten. Fikk ikke sove noe særlig på natta og alt var egentlig bare tungt og vanskelig. Orka rett og slett ikke skrive noe her inne, men jeg fikk lest Epona sitt innlegg og det varma . Snakka med sjefen i går og jeg har fått redusert jobbinga mi litt med noen timer om dagen og det kommer til å hjelpe godt på, ettersom det blir mer jobbing med oppgava enn jeg trodde. Snille snille sjefen min, kunne alle sjefer vært som han . I natt fikk jeg sove ordentlig, heldigvis, så jeg kjenner meg mye mer utvilt. I ettermiddag skal jeg på yoga , trenger virkelig litt bevegelse på kroppen. Den oppfører seg temmelig bra, men jeg er litt stiv. Jeg må bare regne med at det ikke blir noe særlig trening på meg fram mot innleveringa. Jeg dør ikke om jeg ikke får trengt mer enn et par økter i uka.....det bare kjennes slik ut , og så må jeg regne med noen timer hos knekkeren . Nå skal jeg stikke på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. august 2006 #455 Del Skrevet 24. august 2006 du må ta deg tid til å slappe av og tenke på deg selv innimellom slagene, da! må ikke slite deg helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. august 2006 #456 Del Skrevet 24. august 2006 for sjefen din og for deg som jobber så bra med oppgaven! Jeg og skriver under på Epona sitt innlegg. Fint sagt! og en til til deg. Snart ferdig nå! GO GIRL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. august 2006 #457 Del Skrevet 24. august 2006 Så bra at du fikk redusert jobbinga. Det blir godt det tenker jeg, ikke så mye å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #458 Del Skrevet 24. august 2006 Ja, du må tenke på deg selv, så du ikke blir fullstendig utkjørt. Snille sjefen din Ha en strålende torsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. august 2006 #459 Del Skrevet 24. august 2006 Ble visst stående her ett par timer jeg! Du er god du pi@min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. august 2006 #460 Del Skrevet 24. august 2006 Bare innom og gir deg en Kommer sterkere tilbake da du minst venter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå