iss Skrevet 20. august 2006 #421 Del Skrevet 20. august 2006 Enda mer spennende frem mot IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. august 2006 Forfatter #422 Del Skrevet 20. august 2006 iss: ikke sett flere griller i huet mitt nå..... Nå gir jeg meg for kvelden, laget tidenes sjukest dårlige setning (værre enn den jeg nettopp laget nå ) og tror det betyr at jeg har skrevet nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. august 2006 #423 Del Skrevet 20. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. august 2006 #424 Del Skrevet 20. august 2006 Pinnekjøtt er nammis da Ikke dum pris for det småbruket da, så sant det ikke kommer så mange bud på det da. Men ikke lett det der, når dere ikke MÅ flytte lixom Spennende med slike smerter da...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. august 2006 #425 Del Skrevet 20. august 2006 Spennende....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #426 Del Skrevet 21. august 2006 iss, Lucky og magolia: Tullhøner . Jeg bruker jo alltid å ha slik vondt i magen, jeg bare synes det kom litt tidlig denne gangen. Men dere er søte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 21. august 2006 #427 Del Skrevet 21. august 2006 ..........jeg er iallefall veldig spent....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #428 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg også magolia.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. august 2006 #429 Del Skrevet 21. august 2006 jeg er også spent !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. august 2006 #430 Del Skrevet 21. august 2006 Og jeg! Innom med en stor og håper at du holder hodet over vannet med jobb og oppgava. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. august 2006 #431 Del Skrevet 21. august 2006 hehe...tullhøner ja...vi er jo spente Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #432 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg sitter og surker. Ordentlig furting, har ingen grunn det bare er slik. Kjenner jeg har et krangletroll i magen, men sambo gidder ikke krangle med meg . Tror jeg er sliten, for jeg vil bare ligge og sparke, slå og skrike på senga..... Sånn trassen 3-åring takter Petra P, miiip og Lucky: . Det er egentlig litt latterlig av meg å ha noen forhåpninger fordi jeg har tidlig murring. Det er jo ikke mulig å merke noen symptomer på en evt graviditet før EL har vært, HALLLLOOOOOO liksom . Vet ikke hvorfor jeg har slike dumme murringer i magen, men plagsomt er det i allefall. Veldig festlig med mensmurring/smerter i 2-3 uker Jeg er vist skikkelig positiv i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 21. august 2006 #433 Del Skrevet 21. august 2006 men sambo gidder ikke krangle med meg . ← Måtte bare le litt av denne. Du er nå søt, lille sinnataggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. august 2006 #434 Del Skrevet 21. august 2006 Må le litt når jeg ser for meg deg trassingen Synd ikke sambo vil krangle da, får krangle litt med hundene da se. Pleier å hisse opp katta mi jeg når jeg er litt sur, og ho klikker jo momentant da. Blir klin gæærn... Murringer kan jo være mye rart det ja, men er jo lov å håpe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #435 Del Skrevet 21. august 2006 Æsj nå begynte jeg å le av innleggene deres, kakao og Lucky . Klarte å være sur og grinete for meg sjøl helt til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. august 2006 #436 Del Skrevet 21. august 2006 Herlig du pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 22. august 2006 #437 Del Skrevet 22. august 2006 oiisann hormonrush på gang???????spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. august 2006 #438 Del Skrevet 22. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. august 2006 #439 Del Skrevet 22. august 2006 Spennende Når er IKM? Kan forresten symptomprofessoren ta en titt i dagboka mi? Jeg tror jeg blir skrullete snart... Ha en fin dag, og god jobbing med oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. august 2006 #440 Del Skrevet 22. august 2006 Innom med en liten tirsdagshilsen, og ønske om en fantastisk dag. Hvordan er det med symptomene dine?? er spent jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå