Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iss: :lol: ikke sett flere griller i huet mitt nå..... :ler::klem:

Nå gir jeg meg for kvelden, laget tidenes sjukest dårlige setning (værre enn den jeg nettopp laget nå :ler:) og tror det betyr at jeg har skrevet nok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnekjøtt er nammis da :sikle:

Ikke dum pris for det småbruket da, så sant det ikke kommer så mange bud på det da. Men ikke lett det der, når dere ikke MÅ flytte lixom :)

Spennende med slike smerter da...hmm...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss, Lucky og magolia: Tullhøner :ler:. Jeg bruker jo alltid å ha slik vondt i magen, jeg bare synes det kom litt tidlig denne gangen. Men dere er søte da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter og surker. Ordentlig furting, har ingen grunn det bare er slik. Kjenner jeg har et krangletroll i magen, men sambo gidder ikke krangle med meg :sur:. Tror jeg er sliten, for jeg vil bare ligge og sparke, slå og skrike på senga..... Sånn trassen 3-åring takter :forvirret:

Petra P, miiip og Lucky: :klem:.

Det er egentlig litt latterlig av meg å ha noen forhåpninger fordi jeg har tidlig murring. Det er jo ikke mulig å merke noen symptomer på en evt graviditet før EL har vært, HALLLLOOOOOO liksom :sprettoy:. Vet ikke hvorfor jeg har slike dumme murringer i magen, men plagsomt er det i allefall. Veldig festlig med mensmurring/smerter i 2-3 uker :ironi:

Jeg er vist skikkelig positiv i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Må le litt når jeg ser for meg deg trassingen :ler: Synd ikke sambo vil krangle da, får krangle litt med hundene da se. Pleier å hisse opp katta mi jeg når jeg er litt sur, og ho klikker jo momentant da. Blir klin gæærn... :ler:

Murringer kan jo være mye rart det ja, men er jo lov å håpe da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj nå begynte jeg å le av innleggene deres, kakao og Lucky :ler::legrine::ler:. Klarte å være sur og grinete for meg sjøl helt til nå :ler::klem::kyss::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Spennende :hoppe:

Når er IKM?

Kan forresten symptomprofessoren ta en titt i dagboka mi? Jeg tror jeg blir skrullete snart... :sjenert:

Ha en fin dag, og god jobbing med oppgaven :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten tirsdagshilsen, og ønske om en fantastisk dag.

Hvordan er det med symptomene dine?? er spent jeg.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...