Lucky? Skrevet 13. august 2006 #361 Del Skrevet 13. august 2006 ikke noe moro at du skal ha det sånn da Sånn telefonkrangling er det værste som finnes altså. Får håpe dere finner ut av det i kveld når han kommer hjem. Det ordner seg nok skal du se vennen Skal nok se at sambo er klar for prøving når han kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 13. august 2006 #362 Del Skrevet 13. august 2006 Stakkars Pi@! Trist å høre at det ble sånn krangling over telefonen. Håper det ordner seg når han kommer hjem. Uff, det er trasig når de skal begynne å tvile på prøvinga. Jeg vet ikke om det er noe tips i dette, men tenkte jeg skulle si det, allikevel. Jeg har hørt om gutter som har lyst til å få barn, men de har ikke så lyst til å "være med å lage dem". Altså, de vil jo selvsagt ha sex, men ikke drive å tenke på at "nå håper jeg vi får til en baby" når de har sex. De vil ha sex uten å tenke på sånt akkurat da. Men samtidig, så skal man jo være sammen om dette, så det må jo gå an å snakke om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. august 2006 #363 Del Skrevet 13. august 2006 Neimenn vennen da.... Huff,dette var ikke godt å lese...Må virkelig håpe at dere fikk ordnet opp og at du har det bedre nå.Det er forferdelig vondt å tenke sånn... Skal sende deg masse gode tanker og positiv energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 13. august 2006 #364 Del Skrevet 13. august 2006 Håper dere fikk snakket ordentlig ut når han kom hjem i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2006 #365 Del Skrevet 14. august 2006 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. august 2006 #366 Del Skrevet 14. august 2006 Huff, så vondt å lese at du sliter. Jeg håper at dere har fått dere en ordentlig prat, og at ting ble litt lettere og klarere da. Vi hadde en ganske lignende situasjon om et helt annet tema i går, men da var rollene byttet om. Det var jeg som var litt negativ om noe som var viktig for ham, og så fikk jeg liksom aldri noe tilbakemelding på det jeg sa. Veldig frustrerende, og derfor prøvde jeg å forklare bedre hvorfor jeg mente det jeg ment, og for hver gang jeg gjentok det følte han at jeg ble mer negativ. Mens jeg bare prøvde å gjøre meg (og mine veldig fornuftige og vesentlige synspunkter ) forstått. Frustrerende greie! Heldigvis var vi på samme sted, sånn at det ble litt lettere å bryte diskusjonen og diskutere det som "egentlig" var problemet bak. Mye lettere når man ser hverandre og kan lese kroppsspråk og sånt. Godt å lese at det går framover med oppgaven, i alle fall! Flink er du! Forresten Kakao: Det med interessen i baby-laging tror jeg varierer. Ørnen syntes i alle fall at det var helt topp å tenke på at det kanskje ble en baby ut av sengeaktiviteten, og var minst like ivrig på å time i forhold til EL som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. august 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 14. august 2006 Innom litt raskt fordi jeg er litt opptatt i dag . Det var vist jeg som syntes det var mest skummelt med babylaginga i går . Vi har fått snakka litt om det som skjedde og alt er bra nå . fått sove i natt også, ganske bra i allefall. Svarer dere alle senere. Tusen takk for støtten og di gode ordene. Det betyr mye for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. august 2006 #368 Del Skrevet 14. august 2006 Så bra at dere har fått snakket sammen og ordnet opp. Verden ser så mye lysere ut med en gang!!! Håper du ikke må gjennom altfor mange pp'er nå da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. august 2006 #369 Del Skrevet 14. august 2006 Bra at det ordna seg. Og så synes jeg det er en bra ting å øve seg på å si rett ut hva man trenger at kjæresten sier eller gjør. Ingen (i alle fall få) er tankelesere. Jeg er ganske flink til å si hva jeg trenger, og allikevel bli glad når mannen gjør/sier det. Jeg vet jo at han mener det, selv om han ikke kommer på seg selv akkurat da at det er det jeg har behov for. og krysser fingre for vellykka prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 14. august 2006 #370 Del Skrevet 14. august 2006 Godt det er bra mellom dere igjen, slik er ikke noe gøy....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 15. august 2006 #371 Del Skrevet 15. august 2006 Huffda Pi@ Ikke noe gøy med sånn krangling da. Men godt at dere har fått pratet om det og at det har ordnet seg. Håper ting ser lysere ut nå og at du klarer å slappe av og nyte dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. august 2006 #372 Del Skrevet 15. august 2006 Kjære Pi@ Så bra du har fått snakket litt med han iallefall. Det er bedre enn ingenting, og ting blir litt lettere med en gang. Det ordner sei for dere, det er jeg sikker på Ha en strååålende tirsdag. Håper du har søvet kjempegodt i natt og bare spretter ut av sengen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. august 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 15. august 2006 Liljen: Jeg har heldigvis klart å få sove nå di to siste nettene. Det går veldig fint når sambo er ved siden av meg i senga , problemet kommer når jeg er alene. Det er da tankene kommer . Jeg har rett og slett ikke tenkt på at jeg kan ta noe for å få sove. Jeg har ikke lyst til å prøve det før jeg virkelig MÅ, jeg er ikke så glad i piller . Tusen takk for all støtte iss*2: Jeg har ikke prøvd å skrive brev med "dumme" tanker i. Jeg har bare skrevet brev for å fortelle alle di gode og fine tankene. Synes det er litt vanskelig å få sagt alle di fine tingene med ord, så da er brev en bra ting. Takk for støtten Lucky: Takk Kakao: Sambo tvilte aldri på prøvinga, det var vist bare oppi hue mitt , men han synes det er skumelt og det er veldig lov. Virker som om sambo takler sexen veldig bra, jeg synes nesten det er mer forstyrrende å tenke på......Jeg som har drømt om det her i årevis.... Skytte: Bustetroll: Yamaha: Fjellrypa: Tusen takk for fint svar. Godt det ikke bare er oss som har det på den måten. Da vet du i allefall hvordan det er. miiip: Jeg tror det er veldig viktig å nærmest avtale hvordan man skal kommunisere. Nytter ikke hvor mye man snakker sammen hvis all snakking går forbi hverandre. magolia: shatika: Vi fikk snakka litt mer om saken i går og nå føler jeg det er helt oppklart . Jeg fikk spurt litt om hva sambo er redd for og hva han syntes var skummelt. Han syntes alt det nye og ukjente var skremmende med å få barn. Det å gå inn i en situasjon som han ikke helt hadde kontroll over og ikke viste helt hvordan kom til å bli. Det er veldig forståelig, og handler ingen ting om at han ikke vil ha barn, eller ikke vil binde seg til meg og langt mindre handler det om at han ikke vil være sammen med meg. Jeg er veldig slik som kaster meg rett ut i nye situasjoner uten å tenke så mye og heller takler ting når di kommer, sambo er den rake motsetning. Det skal tenkes og analyseres og forberedes og planlegges. Det er litt å bli gal av av og til for min del....men det er han jeg vil ha. Vi hadde en veldig fin kveld i går med kinaresturant besøk og litt mer babylaging . Nå kjennes det ut som om det er nok for et par dager. Jeg er ikke vant til så mye på så kort tid.....lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. august 2006 Forfatter #374 Del Skrevet 15. august 2006 Der hadde du vært innom mens jeg skrev Liljen . Vi har fått snakka ut nå og alt er bare helt strålende. Jeg spratt nesten opp av senga i dag . Trøttheta og slitenheta henger fortsatt litt i kroppen, men det hjelper med et par netter med søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. august 2006 #375 Del Skrevet 15. august 2006 Så bra at alt er godt igjen, og at produksjonen er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 15. august 2006 #376 Del Skrevet 15. august 2006 Så deilig med kinamat og babylaging!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. august 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 15. august 2006 Eeyore og magolia: Vært og sett på jobbeplanen framover. Jeg kommer til å bli SLITEN fram mot innlevering, det er helt sikkert. Jeg skulle jo egentlig ha levert i dag. Vært planlagt siden mai eller noe at jeg skal jobbe fra i morra og ut uka (til og med lørdag), så det MÅ bare gå. Etter det skal jeg jobbe ca 6 timer om dagen fram mot innleveringa 1. sep. Det gruer jeg meg veldig til. Superstressa ved tanken, men det er også bare slik det MÅ bli. Jeg kan ikke forvente å få fri fra jobben noe mer nå, sjølom planene for innlevering ble endra. Det er jo min egen feil at jeg er så for*** treg og ikke får gjort noe før jeg er helt nødt til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. august 2006 #378 Del Skrevet 15. august 2006 Ja er rart når man begynner på prøving, får nok sex på kort tid, så man ikke har lyst på mer når el er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. august 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 15. august 2006 iss: Tror jeg hadde noen altfor rosa og opphøyde tanker om hvordan det skulle bli å begynne å prøve.... Ja, ja. Det går seg forhåpentligvis til. Hadde jo aldri trodd at det var jeg som skulle komme til å tro at det var sært å ha sex for å lage baby. Det er ikke det at jeg ikke vil eller har noen tanker den veien i det hele tatt. Det er bare rart å liksom MÅ ha sex og ikke gjøre det når jeg har lyst, og så tror jeg at jeg tenker litt for mye på baby og litt for lite på det som skjer . Blir liksom ikke akkurat tent av å tenke på en baby.............Får tro det enten går seg til eller at det klaffer fort . Det er komplett umulig å finne noe EL-slim av div årsaker . Enten så har jeg hatt det (var litt antydning, men mye mindre enn ellers), ikke merka det, eller så har det ikke kommet ennå. På dag 10 i dag, så rent statistisk så skulle det være i dag +/- 1 dag. Kjedelig hvis jeg skulle ha en EL-fri syklus denne måneden. Typisk at noe som skjer et par ganger i året inntreffer nå når vi nettopp har begynt prøvinga. Det er bare å vente på di ømme puppene. De to forrige gangene jeg ikke merka EL-slim så fikk jeg ikke ømme pupper før mensen, så hvis det blir slik denne gangen så trenger jeg ikke ha noen forhåpninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. august 2006 #380 Del Skrevet 15. august 2006 hei Pi@ nå har jeg kommet meg hjem fra ferie. litt mye å gjøre på jobb, men jeg fikk såvidt med meg litt krangling, men at ting er bra igjen nå! det er flott å høre! ha en fin-fin dag med babylaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå