Toblerone Skrevet 3. september 2007 #3421 Del Skrevet 3. september 2007 Ikke fødsel i dag?? :dåne: Det håper jeg virkelig ikke stemmer altså! Blir spennende å høre fremdriften nå *heier mer på Pi@* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. september 2007 #3422 Del Skrevet 3. september 2007 Stakkars Pi@, føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. september 2007 #3423 Del Skrevet 3. september 2007 Huff! Jeg vet hvordan du har det!!! En laaaang fødsel er slitsomt men ufattelig deilig etterpå! LYKKE TIL!!! -må du hilse og si iss! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. september 2007 #3424 Del Skrevet 3. september 2007 Tenker på deg Pi@! Jeg hadde også lang fødsel og vet hvordan det er. Heldigvis gikk klokka magisk raskere under fødsel for meg så håper du føler det på samme måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. september 2007 #3425 Del Skrevet 3. september 2007 Føder du i morra tipper jeg riktig, for første gang!!! Men for din del håper jeg det skjer noe før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 3. september 2007 #3426 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) *setter fram modnings til den fødende* Endret 3. september 2007 av Dallandra Darcy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. september 2007 #3427 Del Skrevet 3. september 2007 Ikke hørt noe mer.... Utålmodig? Jeg?? Kan jo ikke mase heller da, hun sender jo sms når hun vil.... Kom ut da Trollet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. september 2007 #3428 Del Skrevet 3. september 2007 Må bare takke deg Pi@ for at du fikk med på trening i går! Men i dag er jeg så stiv at jeg ikke kommer meg noen vei, så nå er det bare å føde Lykke til og stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. september 2007 #3429 Del Skrevet 3. september 2007 Innom å heier litt! Får håpe du slipper å vente så veldig mye lengre nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2007 #3430 Del Skrevet 3. september 2007 Nå må du snart komme ut trollet!!!! Lykke til kjære Pi@!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. september 2007 #3431 Del Skrevet 3. september 2007 Stakkars pi@ vår..... holder på fortsatt. Hadde fortsatt 3 cm ved siste sjekk. 38 timer etter at det starta. Hatt det tungt idag. holdt på å psyke helt for det har vært så vondt og ingen fremgang. Rundt 1830 forandret riene karakter så nå er jeg på topp igjen. Kommer til å ta i mot noe å sove på. Ikke sovet noe ennå. Drøyer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. september 2007 #3432 Del Skrevet 3. september 2007 HOLD UT VENNEN!!!!!!! Snart,snart er du mamma.... Sender deg en power sms jeg! KLEM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. september 2007 #3433 Del Skrevet 3. september 2007 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. september 2007 #3434 Del Skrevet 3. september 2007 Masse ((((((((((vibber)))))))))) for at kroppen din skal sette fart nå. Håper det skjer i natt da, kanskje etter en velfortjent hvil noen timer. Masse stå-på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. september 2007 #3435 Del Skrevet 3. september 2007 Håper du får sovet litt og samlet krefter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. september 2007 #3436 Del Skrevet 3. september 2007 Håper du får et par timers søvn, og så er du klar til siste innspurt! Det var sånn jeg "overlevde"... Er utrolig hvor mye et par timers søvn gjør etter så lang tid med smerter! Sender masse fødevibber, og håper at jeg finner gode nyheter her inne når jeg kommer på jobb i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. september 2007 #3437 Del Skrevet 3. september 2007 Stakkars deg!!!! Men søvn hjelper masse!!! Noen få timer gjør underverker! OG ta imot all hjelp du kan få. (men dette leser jo ikke du før senere.... jaja-tenker på deg iallefall) I morra er nok trollet her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. september 2007 #3438 Del Skrevet 3. september 2007 Nå er det natta her, men jeg håper å kunne lese om et lite troll utenfor magen i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2007 #3439 Del Skrevet 4. september 2007 Håper du har et lite troll i armene nå, og at fødselen gikk fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. september 2007 #3440 Del Skrevet 4. september 2007 Håper ting har satt fart i løpet av natta og at du har trollet i armene dine nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå