Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Synes takene har blitt kraftigere etter jordmortimen, men kommer fortsatt med samme frekvens. Viktigste er at det ikke har stoppa opp :tommelsmil:.

iss, kort innpå, Annie, Dallandra Darcy :velkommen: og pondusa: :klem:

Endret av Pi@
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjåjåj, her blir det jo bare mer og mer spennende! Lykke til, snart er dere foreldre :klemmer:

Og jeg som hadde tenkt meg på trening. Kan jo ikke det nå... ;) Har lett lenge etter en unnsyldning til å forbli på sofaen under et pledd med laptopen i fanget...

Skrevet

Klematis: Synes du skal komme deg på trening jeg. Kommer ikke til å ha skjedd så mye spennende i løpet av den tida. En fødsel tar tid :), og plutselig så stopper hele greia ;). :klem:

Toblerone: :jepp::klem:

Skrevet

Ringt jordmora igjen for takene begynner å bli vonde og er under 10min. Siste timen har lengste oppholdet vært på 7min. Nå må jeg begynne å ta tida på hvor lenge de varer.

Begynner å få litt tro på at det blir fødsel etterhvert :sjenert:

Skrevet

Dette må jo bare bli fødsel da :jepp:

Lykke lykke til!!!!

:klemmer:

Skrevet

:duskedame: :juhu: :popcorn:

Så herlig at du endelig er igang Pi@!!! Jeg følger spent med fra sidelinja og heier deg frem!!!!

Håper sladrisen din er klar med mobilen oppladet!!! :jepp:

Masse lykke til nå! Tenk! Snart er lilletrollet her endelig!!! :klemmer:

Skrevet

Ny jordmorskjekk 1730. Nå begynner det å gjøre vondt og riene (nå er det rier!) varer i 30-40sek og maks 7min mellom.

Skrevet

Ååå, nå er trollet snart på vei ut!!! :hoppe:

Skrevet

Da drar vi straks :juhu:. Ikke mere enn 1-2cm, så det er litt tidlig, men jordmora mente det var greit. Så nå skal jeg humpe i sjukebilen i et par timer :reise:

Skrevet
Klematis: Synes du skal komme deg på trening jeg. Kommer ikke til å ha skjedd så mye spennende i løpet av den tida. En fødsel tar tid :), og plutselig så stopper hele greia ;). :klem:

Ser jo ikke ut til at det er noen vei tilbake nå!

Men jeg skal følge oppfordringen din å dra på trening, så regner jeg med at du har Trollet i armene når jeg kommer tilbake :) Stå på, jeg krysser fingre og tær! (hvertfall i tankene, blir ellers litt vanskelig å trene :fnise:)

Skrevet

:juhu: Jeg er klar og tar jobben min veldig seriøst!!

Skrevet

Så flott!!! Da blir det kanskje på datoen din også da!!! :jepp:

:popcorn:

Skrevet

Ikke hørt noe enda, så hun humper nok avgårde i sykebilen!!!!

Skrevet

Så spennende Pi@. Lykke til. Snart er trollet her :hoppe::hoppe: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Skrevet

Da blir nok jeg her resten av kvelden!

Endelig er dagen kommet, og lilletrollet skal snart se mamman og pappan for første gang. :hjerte:

Skrevet

Har fått sms fra pi@. Ikke noe særlig som har skjedd på åpningsfronten, men det hadde hun ikke forventet heller... De får lov til å være på barselhotellet og de er fornøyde med det for da får de være i fred!

:juhu: Snart blir jeg kg tante!! Og skjønningen får en kg-"søster"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...