Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Litt kjedelig da når alt tyder på at det skal bli fødsel før termin....også blir det ikke det. Du får trøste deg med at innen to uker nå så har du den lille i armene dine, og etter 5 timers gåtur i dag så har jeg trua på at det skjer noe i løpet av uka.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termindag og ikke noe fødsel i dag heller. Det er egentlig like greit fordi sambo har fått :spy:-sjuken.... Håper virkelig ikke jeg også får det, for da sliter jeg. Kommer garantert til å sette i gang fødselen, men å føde mens man er sjuk vil jeg helst slippe.

Hadde kjempeunderholdning for iss på msn i går. Hadde kraftige regelmessige kynnere noen timer. Nesten så hun ble litt spent/nervøs :fnise:. Jeg tok det litt mere med ro :ler:.

Tror jeg snart gir opp :humpe: som fødselsfremmende tiltak. Før så fikk jeg jo skikkelige "menssmerter" etter ei økt, men nå skjer det overhode ingen ting. Eller det er litt feil, jeg sover veldig godt på natta da :hoho:.

Lucky: Takk :klem:

Havfrua: :). :klem:

La Traviata: Det tror jeg også. Synes nesten det var mer aktivitet for et par uker siden enn nå. Jeg ligger sikkert på lading ennå :fnise::klem:

Eeoyre: Ser ut til at Trollet driter i fullmåne :ler:. :klem:

smile: Ja, det synes jeg :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for termindagen!!! :)

Skjønner så godt tankene dine nå.. Jeg var også så innstilit på å føde før tiden, men de tre "lovlige" ukene kom og de gikk, og termin kom og termin gikk og ingen fødsel i sikte.. Gikk greit da, men etter hvert som dagen gikk ble jeg nesten deprimert. Begynte seriøst å tro at jeg ble dne første i historien som bare aldri fødte! Men plutselig begynte det likevel! Gikk tur i lysløypen om søndagskvelden, i tung snø, og fikk ganske så kraftige kynnere. Og tidlig på morgenen mandagsmorgenen var riene i gang. Gullet kom ikke før 11.48 tirsdagen da, så ting tok tid.. *mimre mimre* Er så stort å tenke tilbake på! Lyst å oppleve det igjen jeg. Og nå er det din tur snart!!! :hoppe:

Hold ut, kjøre Pi@ - du komer til å føde i hvertfall. Trollet blir der ikke for bestandig, det er sikkert! Og unasett er det sikkert ikke kjekt med omganssyke og fødsel, ikke mye hjelp å få av samboeren din da :fnise:

Lykke til når det starter i hvertfall! Tenker på deg!!! *klem*

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epona: God det ikke bare er meg som tenker slik :sjenert:. Jeg trenger virkelig sambo under fødselen så nå er det like greit å vente til han blir frisk igjen :). Det er nemlig han som må ordne opp..... :sjenert::klem:

kaffedama: Takk :klem:

pondusa: Nei, jeg skal knipe igjen til han er frisk :fnise:. :klem:

Hatt vanvittig nedpress i dag. Gikk meg en liten tur i stad og jeg trodde virkelig jeg skulle sprenges, og så har jeg hatt vanvittig mye tyntflytende utflod i dag :eeeh:. Ganske plagsomt. Ellers ikke noe spennende.

I morra skal jeg på jordmorkontroll på poliklinisk på unn. Gruer meg slik til å måle bt :tristbla:. Nå vet jo ikke hun jeg skal til at jeg er så nervøs. Æsj, nå kom jeg nettopp på at jeg har glemt å kjøpe urinprøveglass :sur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint å ta prøven på sykehuset, har måttet gjort det ofte jeg fordi jeg har glemt å ta med... :sjenert:

Følger veldig spent med jeg nå.. :popcorn: slik jeg har gjort hele tiden! Men tror nok at du gjør lurt i å knipe igjen til sambo er frisk! Jeg hadde sett veldig mørkt på å skulle føde uten muligheten til å ha mannen tilstede 100%!! :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :popcorn:

Tyntflydende utflod høres jo ut som Impala da hun trodde vannet gikk :) Så jeg tror du straks er i gang. Litt sent å tippe kanskje, men tror du har trollet i armene fredag morgen :)

Du må uansett ha lykke til og god bedring til mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pondusa: Det kan jeg sikkert gjøre. Det er jo det mest lettvinne :). :klem:

Madden: Det er ikke så veldig fristende å skulle føde når han er sjuk nei..... :klem:

Klematis: Ikke for sent å tippe vet du ;). Trollet er jo fortsatt på innsida. Har du lyst til å tippe kjønn også? Jeg har slutta og tro på tegn om nært forestående fødsel.........har hatt litt for mange av dem synes jeg :fnise::klem:

Kjeda meg noe fryktelig i dag :kjefte:. Ikke så moro å sitte på et hotelrom med en sjuk samboer :forvirret:. Må innrømme at jeg ikke er så veldig tiltaksfull sjøl heller :sjenert:. Hadde tenkt å besøke noen venner av meg mens jeg var her, men jeg har ikke helt ork til å gjøre det akkurat nå......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper gjerne kjønn og, der er jo sjangsen for å få rett ganske god!

*kikker i krystallkula*

Jeg tipper gutt. Nei jente... Nei GUTT! Jepp, det blir en :babygutt:, og han kommer altså fredag morgen :)

Håper uansett du og mannen får slappet av litt frem mot fødselen! Det er (ifølge krystallkula) fare for litt lite søvn fremover... :)

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intet nytt å melde :sur:. Jeg er ei skikkelig tullhøne. Gruer meg veldig til kontrollen kl 11 :sjenert:. Kommer jo til å være over etter 10min regner jeg med. Siden det bare er en vanlig kontroll og den ikke er hos min jordmor, så er det jo sikkert ikke grunn til å gjøre mere enn absolutt det mest nødvendige. Tror det hadde vært mye bedre om jeg hadde sluppet å måle blodtrykket..... Eller jeg vet ikke. Har ingen god følelse bare. Sier det igjen: Tullhøne :ler:.

Sambo er litt bedre i dag, heldigvis, men han har fortsatt feber. Han skal være med meg på kontrollen, ellers hadde jeg i allefall fått sammenbrudd

La Traviata, pondusa*2, Klematis, Havfrua: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...