Gjest Madden Skrevet 24. august 2007 #3281 Del Skrevet 24. august 2007 Er ikke akkurat blottet for sexlyst i svangerskapet jeg nei... Det kommer sikkert godt med hvis vi skal benytte oss av det som metode for å få ut knøttet da! Så flott at du føler deg i fin form! Herlig!!! Det er nok ikke mange dagene igjen nå...tror fortsatt at jeg holder fast ved den datoen jeg tippet..selv om jeg begynner å tro at det kanskje kan skje før også sånn som du "holder på" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. august 2007 #3282 Del Skrevet 24. august 2007 Åh, det høres ut som det kommer til å skje noe snart altså! Får endre tippinga mi tror jeg Trollet kommer på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3283 Del Skrevet 25. august 2007 Her skjer det veldig lite . Kjennes ut som om fødselen er lengre og lengere unna for hver dag . På onsdag trodde jeg virkelig at nå skjedde det noe snart pga alle vondtene og kynnerne, men nei da.... Nå har jeg sovet som en stein i to netter og generelt vært i fin form. Tror det blir ei stund til det skjer noe her i gården . Eneste "spennende" som har skjedd er at Trollet prøver å presse seg ut, eller det kjennes slik ut i allefall og det er IKKE noe behagelig. Synes hele underetasjen kjennes øm og hoven ut jeg . Selvfølgelig skal du få være reservesladris Toblerone . Gedigen til dere andre som har vært innom :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. august 2007 #3284 Del Skrevet 25. august 2007 Kjennes ikke ut som den lille driver og presser seg ut her, så det kan jeg ikke klage på. Men når h*n romsterer som værst inni magen, så er det faktisk gangske ubehagelig det også da. Min tippedato er jo utløpt, men jeg tror fremdeles at du kommer til å føde snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. august 2007 #3285 Del Skrevet 25. august 2007 Hjemme igjen, og kan igjen følge deg i innspurten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. august 2007 #3286 Del Skrevet 25. august 2007 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 25. august 2007 #3287 Del Skrevet 25. august 2007 Sitter og venter jeg også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 25. august 2007 #3288 Del Skrevet 25. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. august 2007 #3289 Del Skrevet 25. august 2007 Skjer det noe?? Her må det legges igjen spor minst en gang i timen heretter, ellers starter vi spekulasjoner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 25. august 2007 #3290 Del Skrevet 25. august 2007 Hei Pi@! Har fulgt med deg her inne en stund nå uten å legge igjen spor etter men, men fant ut det var på tide å si hei. Du virker som en super og sporty jente og kommer nok til å bli en fantastisk mor! Lykke til med den forestående fødselen, håper det går raskt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. august 2007 #3291 Del Skrevet 26. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. august 2007 #3292 Del Skrevet 26. august 2007 Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. august 2007 #3293 Del Skrevet 26. august 2007 Har fått sms fra pi@...... der stod det.... at hun ikke rekker innom kg idag.. Skjer ikke noe spennende annet enn mens-smerter visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. august 2007 #3294 Del Skrevet 26. august 2007 De lar vente på seg våre små skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. august 2007 #3295 Del Skrevet 26. august 2007 Du får hilse og ønske henne god søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 26. august 2007 #3296 Del Skrevet 26. august 2007 Kan ikke dra bort i dag, som jeg har tippet att hun får en gutt. Med mindre du har dratt til sykehuset da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 27. august 2007 #3297 Del Skrevet 27. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3298 Del Skrevet 27. august 2007 Impala er i gang :juhu: og jeg er så spent. Her skjer det ingen ting! Det kjennes egentlig litt ut som om Trollet skal bli der for bestandig , har i allefall ingen følelse om nærstående fødsel. Har hatt den følelsen, men ikke nå lengre. Sitter på hotellrommet i Tromsø nå, og skal snart gå en tur ut for å titte i butikkene . Håper virkelig at det skjer noe før fredag for da slipper jeg å kjøre sjukebil i mange timer. Nå er jeg jo der sjukehuset er . Tror jeg kommer til å bli bittelitt skuffa også hvis vi ikke har med Trollet hjem herifra, bilsete står på plass i bilen . Jeg har gått med konstatert litt åpning i ei uke nå! Stor til dere som titter innom meg og spesielt til Klematis . Koselig at du gir deg til kjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. august 2007 #3299 Del Skrevet 27. august 2007 Er du her enda? Du får ut og finne deg en trampoline å turne litt på. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. august 2007 #3300 Del Skrevet 27. august 2007 Håper virkelig for din del at du føder før fredag ja Du får ta ibruk alle mulige kjerringråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå