Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

:sjenert: Er ikke akkurat blottet for sexlyst i svangerskapet jeg nei... :fnise: Det kommer sikkert godt med hvis vi skal benytte oss av det som metode for å få ut knøttet da! :ler:

Så flott at du føler deg i fin form! Herlig!!! Det er nok ikke mange dagene igjen nå...tror fortsatt at jeg holder fast ved den datoen jeg tippet..selv om jeg begynner å tro at det kanskje kan skje før også sånn som du "holder på" :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det høres ut som det kommer til å skje noe snart altså!

Får endre tippinga mi tror jeg :)

Trollet kommer på søndag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det veldig lite :sur:. Kjennes ut som om fødselen er lengre og lengere unna for hver dag :fnise:. På onsdag trodde jeg virkelig at nå skjedde det noe snart pga alle vondtene og kynnerne, men nei da.... Nå har jeg sovet som en stein i to netter og generelt vært i fin form. Tror det blir ei stund til det skjer noe her i gården ;). Eneste "spennende" som har skjedd er at Trollet prøver å presse seg ut, eller det kjennes slik ut i allefall og det er IKKE noe behagelig. Synes hele underetasjen kjennes øm og hoven ut jeg :forvirret:.

Selvfølgelig skal du få være reservesladris Toblerone ;). Gedigen :klem: til dere andre som har vært innom :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ikke ut som den lille driver og presser seg ut her, så det kan jeg ikke klage på. Men når h*n romsterer som værst inni magen, så er det faktisk gangske ubehagelig det også da.

Min tippedato er jo utløpt, men jeg tror fremdeles at du kommer til å føde snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer det noe??

Her må det legges igjen spor minst en gang i timen heretter, ellers starter vi spekulasjoner.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@! Har fulgt med deg her inne en stund nå uten å legge igjen spor etter men, men fant ut det var på tide å si hei. Du virker som en super og sporty jente og kommer nok til å bli en fantastisk mor!

Lykke til med den forestående fødselen, håper det går raskt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sms fra pi@......

der stod det....

at hun ikke rekker innom kg idag.. Skjer ikke noe spennende annet enn mens-smerter visstnok :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Impala er i gang :hoppe: :juhu: og jeg er så spent.

Her skjer det ingen ting! Det kjennes egentlig litt ut som om Trollet skal bli der for bestandig :ler:, har i allefall ingen følelse om nærstående fødsel. Har hatt den følelsen, men ikke nå lengre.

Sitter på hotellrommet i Tromsø nå, og skal snart gå en tur ut for å titte i butikkene :sjarmor:. Håper virkelig at det skjer noe før fredag for da slipper jeg å kjøre sjukebil i mange timer. Nå er jeg jo der sjukehuset er :). Tror jeg kommer til å bli bittelitt skuffa også hvis vi ikke har med Trollet hjem herifra, bilsete står på plass i bilen :sjenert:. Jeg har gått med konstatert litt åpning i ei uke nå!

Stor :klem: til dere som titter innom meg og spesielt til Klematis :). Koselig at du gir deg til kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...