Pi@ Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3261 Del Skrevet 23. august 2007 Slimproppen må være en stor kladd for det har kommet mere . Virkelig satt dere på pinebenken jeg nå , det er bare å roe ned . smile: Jeg er helt rolig angående det som skjer nå. Fint å vite at det kan ta så lang tid også. Epona: Det er helt enormt det som er i ferd med å skje. Ikke rart at jeg sliter med å sovne på kvelden . Impala: Kanskje vi kommer til å synkronføde . Det hadde vært perfekt La Traviata: . Da har jeg fått begge variantene. Trollet kommer nok når h*n vil skjønner jeg . Madden: Holly: Jeg håper også at jeg får en grei fødsel, iallefall at jeg slipper keisersnitt..... angelou: søt du er . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3262 Del Skrevet 23. august 2007 Der hadde du også vært innom Susan . Jeg har lest så mange steder at det kan ta lang tid før slimproppen går til det skjer noe, derfor er jeg ikke noe mere spent nå enn før det skjedde . Jeg håper selvfølgelig at det skjer noe om ikke så lenge da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 23. august 2007 #3263 Del Skrevet 23. august 2007 Mer slimpropp?? *hyper* Hvis du fikk igjen noen rester fra mønsterstoffet på mei-taien (nok til en ny meitai-front), så kjøper jeg gjerne av det altså. mannen ble nemlig nesten overivrig da han så mønsteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. august 2007 #3264 Del Skrevet 23. august 2007 Er det mulig å få se bildet av MT'en? Ble så nysjerrig jeg nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 23. august 2007 #3265 Del Skrevet 23. august 2007 Lykke til med nært forestående!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. august 2007 #3266 Del Skrevet 23. august 2007 Spennende med slimpropp da! Hos meg gikk den på tirsdag tror jeg, og det kom mer hver dag frem til lørdag når vannet gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. august 2007 #3267 Del Skrevet 23. august 2007 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 23. august 2007 #3268 Del Skrevet 23. august 2007 Det skjer ingenting før den 26. og da kommer gutten til verden. Var det jeg tippet vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. august 2007 #3269 Del Skrevet 24. august 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3270 Del Skrevet 24. august 2007 I går gjorde jeg en kjempeinsats for fødsel. Jeg gikk tur slik at jeg ble ordentlig svett, tok en lang varm dusj og så pula vi. Det gav supre resultater..........................jeg sov godt i natt . Jeg kjenner meg i veldig fin form nå . Sambo kommenterte det også før vi gikk og la oss i går. Så det er bra . Må innrømme at jeg til tider er fryktelig utålmodig . Jeg er bare glad for hver dag som går for da er det en dag mindre til Trollet kommer. Toblerone: Jeg har en del igjen, men har noen planer.... Veldig godt mulig at det blir igjen etter det også . Madden: . kaffedama: Takk Mrs N: Det har kommet mer hos meg i dag også, så det høres lovende ut . pondusa: Kort innpå: Wadjet: Takk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. august 2007 #3271 Del Skrevet 24. august 2007 Du sa pule Skal ikke stå på innsatsen med andre ord, hvor får du sexlysten fra da? Kan godt få litt jeg for trollet som kommer snart, jeg har jo tippa mandag, håper jeg får rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 24. august 2007 #3272 Del Skrevet 24. august 2007 Flinke dere er. Sexlyst ja.....hva er det for noe??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 24. august 2007 #3273 Del Skrevet 24. august 2007 Er du her enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 24. august 2007 #3274 Del Skrevet 24. august 2007 Husk på meg om det blir noen rester da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3275 Del Skrevet 24. august 2007 angelou: . Tror den sexlysta er en kombinasjon av oppspart lyst gjennom hele svangerskapet og et sterkt ønske om å få ut Trollet snart . Jeg overrasker meg sjøl litt i grunnen..........og sambo . Havfrua: Bare vent om noen dager så kommer den . kaffedama: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3276 Del Skrevet 24. august 2007 Toblerone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 24. august 2007 #3277 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Menne du - er ikke sladrisen din opptatt med bryllup i dag/morgen da? Kan godt overta sladringen om det plutselig skjer noe jeg altså Fikk nemlig plutselig for meg at du har slik rett-før-fødsel-energi Endret 24. august 2007 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. august 2007 #3278 Del Skrevet 24. august 2007 Åja, er i bryllup idag jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. august 2007 #3279 Del Skrevet 24. august 2007 Så bra at du har sovet godt og er i fin form Sexlysten har ikke vært særlig stor hos meg i svangerskapet, så jeg regner med at den kommer tilbake for fullt etterpå. Var ikke noe problem før jeg ble gravid iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. august 2007 #3280 Del Skrevet 24. august 2007 Skal si du har gjort ditt da for at trollet skal komme. Vi peisa på vi også men det hjalp ikke i det hele tatt her i gården.... Lykke til om det skulle skje noe plutselig. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå