Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Eeoyre: Det er veldig uvirkelig i starten. Hjalp sikkert på når du fikk se spiren. Nå er det, med dagen i dag, 12 1/2 arbeidsdag til permisjonen :). :klem:

Fjellrypa: :klem:

Gleder meg til å komme til kiropraktoren i dag. Håper virkelig at han klarer å løse litt opp i ryggen min, for det er ikke noe moro å sitte for tida. Glemte selvfølgelig pute til ryggen i dag også :sur:. Har merka litt stikkinger/ømhet i symfysen siden helga. Ikke noe sånn voldsomme greier, og er vel bare slik jeg må regne med framover. Det skal jo løse seg opp.

Mulig sambo har bestemt seg for forlover. En god venn av oss begge, så jeg synes det var et bra valg. Ikke spurt vedkommende ennå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til det med hikking ja :ler:

Jeg har også stikninger i symfysen, så det er vel bare sånn det skal være. Plager meg ikke så mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala: Regner med at kroppen kommer til å være litt kranglete og vond fram mot fødselen nå, men så heldig jeg har vært så skal jeg ikke klage. Plager ikke meg så mye heller. :klem:

Eeoyre: Vet ikke riktig om knekkern klarte å fikse så mye på meg. Må nesten vente til i morra og se. Kunne ikke gjøre så veldig mye siden det er så kort til terminen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du begynner å merke stikkinger i symfysen skal du være forsiktig med gå-turer og bæring. Det er en del av bekkenløsningen og det blir ikke noe bedre å trigge det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg høygravid :overrasket::hoppe:

Eeoyre: Glemte å svare på det ang dato. Nei, vi har ikke bestemt dato ennå. :klem:

smile: Bære har jeg slutta med for ei stund sida :). Begrenser seg veldig sjøl for tida når det gjelder gåing/annen bevegelse fordi jeg orker rett og slett ikke så mye :sjenert:. Jeg er sliten når jeg kommer hjem fra jobb og det kjennes fryktelig tungt ut å feks gå. I tillegg så får jeg vondt/øm i magen. Så jeg lover å ikke trigge bekkenet for mye, vil ikke ha noe tull nå når det har gått så fint hele tida. Heldigvis så har jeg ikke noe vondt ved bevegelse ennå. Er i grunnen bare så vidt jeg kjenner det. :klem:

Kort innpå: :klem:

iss: :redd: synes det er en eller to gjester som konstant camper i dagboka mi jeg :overrasket::klem:

I går hadde vi 2*besøk og det ble litt sent, men nå er det heldigvis fredag. Utrolig hvor fort denna arbeidsuka har gått (bare dagen i dag blir grei :sjenert: ). To arbeidsuker igjen og så permisjon :hoppe:. Gleder meg så veldig til det. Ville ikke hatt permisjon/fri nå for da tror jeg dagene hadde gått saktere. Det jeg egentlig gleder meg til er at det skal være kortest mulig tid til Trollet kommer. Må nok bare innrømme at jeg er litt utålmodig, eller sagt på en annen måte så vil jeg bare at dagene og ukene skal gå fortest mulig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Tenk det da!!! Høygravid!!! :tommel:

Dagene går med andre ord raskt unna her også!

Har sikkert veldig mye å si at du er i arbeid..for å gå hjemme må være utrooooolig kjedelig i lengden!! :ler:

Det blir nok godt å få permisjon lell...for som du sier så er alt mer slitsomt nå, og det kommer vel til å være slik frem til fødselen! Det er da du får kose deg med redebyggingsaktiviteter!! :)

Håper du får en fin fredag!! (eller hva det nå var for slags dag...Madden er i feriemodus!! :ler: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Trollet er på tur nedover i bekkenet for nå er det press på blæra nesten konstant :forvirret:, på en sånn måte at jeg må kniiiiiiiiipe ikke bare når jeg reiser meg opp eller står/går, men også når jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden: Det er helt utrolig at nå er jeg faktisk høygravid :legrine:. Er så fryktelig glad jeg kan jobbe, var mer enn nok de to månedene jeg tilbragte på sofaen i starten av svangerskapet :sprettoy:. Nå regner jeg med at det bare går nedover med form og energi fram mot fødselen, men føler at jeg har klart å innse det nå :sjenert:. Heldigvis har jeg bare litt sånne rolige og koselige redebyggerting igjen som å vaske klær og annet og re opp senga ordentlig osv. Vasking og rydding og andre tunge aktiviteter holder sambo på med nå :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Smart!! Må si jeg gleder meg til den biten jeg altså...må bare sette igang å handle litt først!!! :ler:

Har hørt rykter om sånn intens bakertrang og andre rare fenomener..så jeg må si at jeg gleder meg stort til å få oppleve innspurten jeg også! Følger jo nøye med på hva som skjer her..så jeg er jo litt forberedt!! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli ekstremt overraska hvis det plutselig dukker opp en enorm baketrang hos meg :ler:, men på en annen side så har jeg faktisk fått et litt større behov for å vanske å rydde :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm - lurer på om jeg får et større behov for å vske og rydde, for det hadde ikke gjort noe :ler:

Ha ei fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som høygravid du også :hoppe:

Blæra mi har mini også funnet ja. Kjenner når h*n rører på seg og bare sveiper borti :ler:

Går oftere på do nå enn tidligere ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: Når jeg har fått det så kan definitivt alle få det behovet.... :ler:. :klem:

Impala: Her er det tissetur for HVER gang jeg reiser meg opp :sprettoy:. Ikke rart jeg har blitt superlat i det siste :ler:. :klem:

35 uker i dag :hoppe:, og Trollet har definitivt bevega seg ned i bekkenet :juhu: (eller så har h*n krympa :ler:). Siden torsdag så har jeg plutselig hatt masse plass til ribbeina mine :tommel: og jeg slipper å holde Trollet nede mens jeg sitter :tommel:. Det er superbehagelig, men bakdelen er at jeg må tisse absolutt hele tida :sur:. I morra skal vi til jordmora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for at du er høygravid!

Lykke til hos jordmor imorgen. Hun kan sikker si noe om h*n har begynt å feste seg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeroyre: Ja, det kan hun helt sikkert si. Om ikke hodet er festa ennå, så tror jeg ikke det er lenge til siden Trollet har sunket slik ned. :klem:

Jeg plages med ryggen for tida :tristbla:. Veldig øm og stiv i musklaturen. Må nok bare regne med at det blir slik framover. Hjalp desverre ingen ting med den knekketimen :sur:. Vondt å sitte hele dagen, men SKAL holde ut fordi jeg ikke gidder å gå hjemme så lenge :sjenert:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...