Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Ikke langt på deg på andre steder enn mage??? :klø:

Da tipper jeg defintivt :babygutt: . Jeg trodde ikke på dette selv men jeg ser at det stemte med meg (med det motsatte) og de jeg snakket med på føden stemte det også med. Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Impala*2: Hadde egentlig ikke tenkt meg tippeliste ennå jeg heller, men så ble det bare slik siden det med kjønn kom opp :). Tror jeg åpner for datotipping når jeg går ut i permisjon eller noe :). Nå håper jeg noen tipper jente snart :ler:. :klem:

smile: :babygutt: er notert. Morsom teori det der. Ene venninna mi hadde definitivt jentemage og det var nettopp det som kom ut :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babygutt: : angelou, Impala, Felixa, smile og Toblerone.

:babyjente: :

Var på fjorden og kjørte båt i gårkveld. De andre kjørte vannski, jeg sto over jeg :sjenert::ler:. Kom litt sent hjem og supertrøtt i dag. Selvfølgelig skulle Trollet styre som værst i natt, faktisk lenge siden sist h*n har holdt meg våken. Ble plutselig bekymra for at h*n har snudd seg, så nå venter jeg bare på å kjenne noen bein. Magen er liksom så anderledes i dag, synes ikke ting er på rett plass inni der :forvirret:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir så spennende å se hva vi får, og ikke minst når siden det bare er to dager mellom terminene våre :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala: Det blir kjempespennende :hoppe:. Håper vi får ganske likt. Kjedelig hvis du skulle finne på å få to uker før termin og jeg to uker etter :sprettoy:. :klem:

angelou: :klem:

Ganske så sikker på at Trollet ligger slik h*n pleier nå. Kjennes litt slik ut i allfall :). Gleder meg til hodet har festa seg, føler jeg kan puste litt mer ut da og tro på at h*n kommer ut den veien h*n skal. Jeg vil så veldig veldig gjerne føde på normal måte. Eneste jeg er litt bekymra for rundt fødselen er keisersnitt og med en setefødsel så øker jo den sjansen.

Hatt "menssmerter" i hele dag :forvirret:. Kommer til å bli dritkjedelig å gå med det i opptil et par måneder.......Faktisk ganske så plagsomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er sikkert bare modning så du får ta det som positivt ;)

Kan jeg spørre hvordan du og iss kjenner hverandre egentlig? Gjennom KG eller "privat"?

Det var dagens nysgjerrighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart så vi får tippe inne hos Impala også nå :) Håper du har det fint :klem:

Jeg venter med tippeliste til ejg er tilbake fra ferie om to uker :)

Impala: Det blir kjempespennende :hoppe:. Håper vi får ganske likt. Kjedelig hvis du skulle finne på å få to uker før termin og jeg to uker etter :sprettoy:. :klem:

Jeg føler på meg at du kommer til å føde før tiden, og før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: Det hadde vært veldig greit for min del, bare jeg får ei ukes tid med permisjon først ;), men regner ikke med det. :klem:

smile: Ja, det er sikkert bare positivt, men synes det begynte litt tidlig. Jeg og iss kjenner hverandre herifra, vi har faktisk aldri møttes irl :). :klem:

Impala: Jeg er ikke så sikker på det. Tror jeg kommer til å gå til begynnelsen av september før det skjer noe :). :klem:

Sjefen min kom helt uventa innom kontoret i stad og jeg satt med beina på skrivebordet og tastaturet på fanget :ler:, men jeg jobba da faktisk :ler:. Han sa jeg bare måtte ta så mye pauser jeg trengte og gjerne gå meg en liten tur i løpet av dagen. Det viktigste var at jeg kunne være i jobb :). Veldig godt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Super sjef ja! Det er kjempeviktig at du får variere stilling iløpet av dagen!!

Jeg har litt jentefølelse hos deg, men jeg pleier å ta feil så da blir det sikkert gutt! :ler:

Har skikkelig klar magefølelse for min egen del, så det blir spennende å se om det slår inn!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Impala: Ja, jeg skal ikke klage. :klem:

iss: Det er kjempeskummelt :redd:, tenk om jeg hadde blitt ferska i å bare surre på kg :overrasket::ler:. :klem:

Madden: Så spennende med sånn skikkelig følelse hos deg da. Blir moro å se om det stemmer. Skal jeg føre jente på lista? eller vil du vente litt? :klem:

Eeoyre: :klem:

I natt har jeg virkelig sovet dårlig :sprettoy:. Ikke trøtt akkurat nå, men det kommer nok utover dagen. Hatt krampe i begge leggene på tur, vært oppe å tissa, Trollet har hatt kjempehikke, Trollet har vært rabiat oppi ribbeina, x antall mygg som har stukket meg og så var det på tide å stå opp....... :forvirret:

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...