Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Jeg har rullemus :ler:

Slik mus som er på bærbare PCèr, bare mye bedre. Anbefales, har reddet nakken og skuldrene mine big time

.........leter etter link...........

Mousetrapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg jobbet med veldig prikete greier på PC, hadde jeg en mus som var formet som en penn. Aner ikke hvor man får tak i det, da den ble bestilt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm - jeg synes den er veldig grei - jobber en del med kart blant annet og har ikke noe problem med det for eksempel - synes den er bedre enn en vanlig mus. Men, hvis du har veldig spesielle behov for det, så har de helt sikkert noen anbefalinger de som har peiling på slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wadjet: Hei :) Det hørtes genialt ut. Kanskje jeg skulle se om jeg finner noe sånt.

angelou: Jeg prøvde meg hos den lokale museforhandleren og han syntes jeg var fryktelig vanskelig siden jeg ikke valgte en av de to han viste meg :ler:. I første omgang tror jeg at jeg tar med den jeg har hjemme og som jeg er fornøyd med, og tester på jobb. Jeg skal nemlig lage slike ting som du snakka om ;).

Nettopp oppdaga at jeg har satt ny rekord i hovne bein i dag :tristbla:. Skikkelig smultring rundt anklene. Så nå er beina igjen plassert på skrivebordet. Hatt de litt lite der i dag, siden det jeg har jobba med ikke har vært helt egna for en slik sittestilling. Dumme dumme meg. Nå er det heldigvis snart helg, så jeg overlever og det er heldigvis ikke vondt. Det er 30 grader i dag :sprettoy:. Tror heldigvis at det skal bli litt kjøligere i løpet av neste uke, det er helt for j*** for meg det her været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen problemet du, jeg setter så pris på det dårlige været som har vært her i det siste, og kan tenke meg det er tungt for deg som begynner å nærme seg slutten :klem:

God helg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen følelse på om du venter gutt eller jente???

*håper på jente som kan bruke str 50* :ler:

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Varmt ja!!! :sprettoy: Jeg svetter selv om jeg sitter helt i ro!!

Kan nesten ikke forestille meg hvordan du må ha det som er kommet enda lenger! :forvirret:

Veldig lett å få hovne bein i denne varmen iallefall..jeg ha tenkt å tilbringe resten av dagen med beina høyt, og vifte på! :ler:

Riktig god helg Pi@ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hovne bein, kropp generelt er ikke godt. Jeg hadde mye hevelser på slutten, hadde en pose på undersiden av magen som var full av vann. Men nå hadde jeg sv.forgitning, blir ofte sånn da.

Det må være veldig slitsomt å være gravid i denne varmen, får nesten håpe at det ikke blir så varmt hos deg.

Håper du har en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg i varmen. :klem:

Det gikk bra med meg når det var som varmest i juli, men det er jo noen uker siden, og jeg kjenner at jeg er varmere i kroppen enn jeg pleier å være, så det er ikke sikkert at jeg heller hadde trivdes veldig godt i varmen nå nei. Men får ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en sommer :klem:

Nå er det ikke så lenge igjen til dere får hilse på lille gullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: Synes kroppen har blitt fryktelig plagsom bare på noen dager, jeg har blitt gedigen :ler:. Tror det henger litt sammen med varmen egentlig. :klem:

iss: Ja, jeg har en følelse på hva det er, fordi jeg vet det ;):sjarmor:. Det utrolig morsomme er at ingen her inne har spurt noe rundt det :ler::klem:

Madden: Jeg synes faktisk jeg svetter mindre enn vanlig, men jeg er mye varmere. Har heldigvis ikke vært noe plaga med hovne bein nå i helga, jeg kan egentlig ikke klage på det i det hele tatt siden det er så lite og går over så fort. :klem:

Felixa: Oy en pose med vann på magen :overrasket:. Håper virkelig jeg slipper unna svangerskapsforgiftning. Det er meldt litt mindre varmt denna uka heldigvis :). :klem:

Impala: Jeg er så dårlig på å takle varmen generelt, så ikke rart om jeg sliter litt ekstra nå.... :klem:

pondusa: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva det er :overrasket: Trodde dere ikke vill evite det på UL jeg, så er det bare hemmeligheter på gang :slåss:

:ler: Neida, jeg tipper gutt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 uker :hoppe:. Tenk at om bare 4 uker så kan Trollet komme uten å være prematur :overrasket:.

Synes helgene går så altfor altfor fort. Skulle vært en dag ekstra. Lørdagen gikk med til slektsbesøk (sambo sin side) og gårdagen gikk med til vasking og rydding. Jeg vaska rundt på badet, mens sambo fiksa soverommet. Det ble så bra :hoppe:. Og så maste sambo seg til å sette sprinkelsenga på soverommet :sjenert:. Vaska senga og redde den opp, men har ikke vaska tekstilene ennå, da støver de jo bare ned :ler:. Det ble så fint at jeg måtte :grine: litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva det er :overrasket: Trodde dere ikke vill evite det på UL jeg, så er det bare hemmeligheter på gang :slåss:

:ler: Neida, jeg tipper gutt jeg :)

Jeg har lurt dere alle sammen hele tida :legrine:. Jeg sa før UL'en at vi ville vite det, men holde det hemmelig, og etterpå har jeg bare latt være å kommentere det :sjarmor:.

Gutt er notert :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ligger Trollet i senga! :)

:slåss: Vet du? Er jeg i ammetåka? Har du sagt det til meg eller har du bare unngått temaet?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du åpna dørene for intenst mas her tror jeg :ler: Men, eg er flink - jeg maser ikke, for hvis dere ikke vil si det respekterer jeg det

:sjenert:

Mitt forsøk på å være forståelsesfull og diplomatisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...