Pi@ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2881 Del Skrevet 28. juni 2007 Tok en tung besluttning i går om å dra hjem og jobbe på kontoret i dag og i morra. Det ble frytelig tung å gå i terrenget laange dager...... Sjølom kollegaene mine støtta avgjørelsen min og alle andre hadde forventa det, så syntes jeg det var veldig tungt sjøl. Nå er jeg faktisk så gravid at jeg ikke lengre bare er treig, men jeg klarer rett og slett ikke det jeg anser som normalt... . Har i grunnen ikke lov til å klage, men jeg tror faktisk det hadde vært letter å godta at jeg måtte ta det med ro hvis jeg hadde hatt vondt ett eller annet sted eller hatt noen andre plager. Synes jeg er skikkelig lat og udugelig som bare ikke orker...... . Vurderer å dra ut et par dager i neste uke, når jeg har fått lada meg opp igjen, for å rette på samvittigheta.... For to dager siden begynte det å komme ting ut av puppene det er helt gult og omtrent så mye at det kan mate en maur . Skal det være slik :klø:. Trollet har forresten blitt et monster som dytter hue i blæra OG sparker mot i ribbeina SAMTIDIG . Av og til er det rett og slett vondt! Tenker med skrekk og gru på hvordan det blir om noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2882 Del Skrevet 28. juni 2007 Impala: Jeg har vært flink å begrense meg nå, men det kjennes ikke helt bra ut...... angelou: Madden: Jeg skal ikke ha ferie i sommer pga jobbbytte og veldig lite opptjente feriepenger. Så blir i jobb fram til permisjonen (det er planen i allefall ), men det er jo ikke så mange ukene til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 #2883 Del Skrevet 28. juni 2007 Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du ikke orker like mye som før. Kroppene våre har jo noe ekstra å bære på, og det er klart det tapper oss for krefter, og det er viktig at vi lytter til de signalene som kroppen gir, og handler deretter Men jeg skjønner tankegangen din, er litt av problemet med å være snill pike det Har hatt "guffe" i puppene lenge jeg, men den er vit, og kommer ikk eut slik som hos deg. Kan det ikke være råmelk, eller hva det heter da? Er sikkert helt normalt. Bebisen min driver og dytter seg selv oppover i magen innimellom, og det er også ubehagelig. Føler at jeg ikke får pustet ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2884 Del Skrevet 28. juni 2007 Impala: Jeg vet du har rett og jeg vet at jeg gjorde det rette ved å dra inn på kontoret, men det kjennes ut som et nederlag for det.... . Sånn hvitt guff har jeg også hatt ei stund, tror jeg, men det her er anderledes. Det gule kommer ut når jeg klemmer rundt brystvorta, likner nesten på verk . Kanskje det er råmjølk. Tenker liksom at mjølk er hvitt jeg og ikke gult . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 #2885 Del Skrevet 28. juni 2007 Ikke tenk på det som ett nederlag, tenkt på at det er det beste for babyen Enig i at jeg også tenker på melk som hvit, men syns å erindre at jeg har lest råmelk er litt gulere :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. juni 2007 #2886 Del Skrevet 28. juni 2007 Flere som er rammet av flink-pike syndromet. Fy søren, så heldige arbeidsgivere vi har tenker jeg Skjønner godt følelsen du har av nederlag, man vil jo så gjerne greie alt det man greier som u-gravid, og det er ikke like lett å innse at man må kaste inn håndkleet Stor Til Pi@-mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. juni 2007 #2887 Del Skrevet 28. juni 2007 Melka blir ikke hvit før etter ett par dager etter fødsel, først kommer en blankere og gulere råmelk i ett par dager. Dette for å sette igang tarmene for at de skal tåle den hvite melka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2888 Del Skrevet 28. juni 2007 Impala: Kanskje jeg må google råmjølk. Har faktisk ikke tenkt på det på den måten at jeg må gjøre det som er best for Trollet. Eller det ble litt feil framstilt, jeg har ikke tenkt på det på den måten når det gjelder jobben. angelou: Dumme oss som skal være så flinke og stae.... iss: Da kan jeg kanskje si at det som kommer ut er råmjølk og ikke verk eller noe annet gøgg Det er hundre grader på kontoret . Nå må jeg sitte i tilbakelent positur hele tida fordi Trollet presser slik oppover. Ikke helt vant til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. juni 2007 #2889 Del Skrevet 28. juni 2007 Kjære pi@ Nå må du stoppe opp litt. Du har holdt ett veldig høyt tempo frem til nå. I allefall ifølge min målestokk. Du er nok mer aktiv enn de fleste jeg kjenner, men nå må du tenke deg om. Inni kroppen din bor ett lite menneske. Du har ikke kroppen din helt alene nå! Du har en til å ta hensyn til når du tar avgjørelser. Den lille i magen kan ikke si "stopp mamma, nå sliter du deg og da blir jeg sliten også". Du må roe ned tempoet og kjenne på kroppen. Å ikke orke det du orket før er ikke noe nederlag. Tvert imot! Det er ett bevis på at du nå nærmer deg det største du vil oppleve i livet, å bli mamma! Husk at graviditeten er midlertidig og at du om noen mnd igjen kan være på det aktivitetsnivået du er vant til. Se på denne perioden som en pause. Sett deg godt tilbakelent i stolen og kjenn etter. Kjenn på Trollet og tenk at Trollet har bedre av en mamma som har det bra og som har overskudd, ikke sliter seg ut pga jobb. Trollet har valgt verdens beste mamma.. Og da må du fortsette å være verdens beste mamma.... Ro ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2890 Del Skrevet 28. juni 2007 Nå begynte jeg å av det du skrev iss. Jeg vet egentlig at du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. juni 2007 #2891 Del Skrevet 28. juni 2007 SYnes Iss hadde veldig mye fornuftig å si. I tillegg vil jeg bare gi den en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juni 2007 #2892 Del Skrevet 28. juni 2007 Signerer bare Iss jeg også. Nå er det heldigvis ikke mange ukene igjen til permisjon, men kjenner jeg deg rett, så klarer du vel ikke å slappe av da heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. juni 2007 #2893 Del Skrevet 28. juni 2007 Og jeg er så hormonell at jeg begynte å sippe av hva Iss hadde skrevet jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juni 2007 #2894 Del Skrevet 28. juni 2007 Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. juni 2007 #2895 Del Skrevet 28. juni 2007 GRATULERE SÅ MYE MED DAGEN VENNEN!!! Takk for at jeg har fått lov til å bli kjent med deg, setter stor pris på deg og håper du har hatt en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. juni 2007 #2896 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hadde du bursdag i går Også sa du ingenting Gratulerer med vel overstått da Endret 29. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #2897 Del Skrevet 29. juni 2007 Toblerone: Eeoyre: Jeg bruker mye tid på sofaen og slapper av også . Jeg bruker ekstremt lite tid på vasking og rydding og slike huslige sysler som dere andre flinkingene gjøre uten å tenke på det. angelou: . Liljen: iss: Takk . Jeg setter utrolig stor pris på deg også vennen. Impala: Takk. Tror jeg er Norges dårligste til å feire bursdagen min . Hadde altså bursdag i går. Ble 26. I fjor syntes jeg at jeg hadde blitt gammel nok, men i år så syntes jeg faktisk at jeg var latterlig ung i forhold til hvor etablert jeg har blitt . Har skjedd så mye det siste året. Blitt ferdig med master, fått meg fast relevant jobb, baby i magen, blitt forlova (hus og biler og hunder hadde vi i fjor også ). Nesten så jeg synes det er litt pinlig at jeg ikke er eldre , alle andre har gjort så mye forskjellig, mens jeg bare *bang bang bang* har jobba som f for å bli mest mulig etablert og voksen på kortest mulig tid . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. juni 2007 #2898 Del Skrevet 29. juni 2007 Neimen - gratulerer med overstått Pi@ Jeg er 27 og like etablert som deg, men i vennegjengen vår er vi sist ute, så jeg har ikke den følelsen av at alle andre har gjort så mye, føler heller at det er jeg som har rukket det Tror vi er i akkurat passe alder jeg Godt å høre at det er flere som ligger på sofaen og overser hybelkaninene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #2899 Del Skrevet 29. juni 2007 Takk . Godt å høre at det er flere av oss "kjedelige" . Tenkte du var eldre jeg. Sambo skal ha tre uker "rydde og vaske"-ferie om et par uker så jeg overser alt med god samvittighet nå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. juni 2007 #2900 Del Skrevet 29. juni 2007 Å, heldiggris, min sambo jobber så mye om sommeren at jeg knapt ser han, og da har jeg ikke samvittighet til å sette han i gang med husarbeid - pleier å ta noen skippertak i helgene jeg da, men så er ikke jeg så veldig stor og gravid enda, så det blir nok noe annet om noen måneder Og du - jeg har vært "gammal, satt og kjedelig" siden jeg var 21 jeg Spiller da ingen trille det så lenge det er slik vi vil ha det, og så er det jo ingen som har det så bra som oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå