Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Gratulerer med bil og bilsete :juhu: Og ikke minst med 3 trinnsemester :juhu:

Ha en superflott dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært på utejobbing tirsdag til tordag i finværet :briller:. Utrolig fine dager fordi jeg fikk være ute og for det meste bare sitte rolig i sola og jobba fra 9-14 og fikk betalt for full dag. Tror ikke det kan bli noe bedre hvis jeg velger å se bort fra myggen :sjarmor:. I tillegg har jeg fått "løpt" orientering to ganger denna uka :hoppe:, og kanskje i morra hvis jeg får somla meg til å meldt meg på.... Sambo er ikke helt begeistra tror jeg for o-treninga mi, han er så fryktelig redd for at jeg skal ødelegge Trollet fordi det blir for hardt :sjenert:. Må innrømme at jeg ikke helt klarer å begrense meg og muligens har litt for høy puls og litt for mye syre i beina, men det går jo knapt framover så jeg mener det oppveier det hele :ler:. Veldig deilig å få "trent" i allefall og så gleder jeg meg vilt til Trollet kommer ut og jeg kan begynne som vanlig igjen. JOGGE :hjerter:

iss: Etter å ha prøvd å montere stol uten og med base er jeg veldig glad vi endte opp med det siste. Ikke alt vi trenger å spare penger på.... Virker helt genialt og så ble det faktisk mye bedre plass i framsetet fordi barnestolen kom høyere opp i baksete. Ser for meg at monterina av sete uten base kan bli slurvete etterhvert fordi sela må tres rundt stolen HVER gang. :klem:

Impala: Vi mangeler masse vi også. Sånne kjedelige ting som madrasser, dyner, dynetrekk, stellematte og andre stelleting osv. :klem:

Petra, Eeoyre, Liljen og angelou: :klem:

Madden: Jeg tror heller ikke det er mulig å få med BÅDE hund og vogn i en stasjonsvogn. Da må hunden være i baksete i tilfelle og det er jo ikke helt heldig... Vi har jo en enorm bil til for å få plass til alt, så stasjonsvogna er bare lillebilen :ler:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stasjonsvogna er lillebilen ja :ler:

Men nå synes jeg neste du må ta det litt med ro og høre på samboeren di altså. Greit med trening, men o-løp 3 ganger på en uke, er det bra for trollet da? Og hus at du må spare litt krefter til fødsel og tiden etterpå også da ;) Eller er Pi@ superkvinne?

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superkvinne :juhu:

Jeg rører ingen ting på meg i forhold til det jeg er vant til, så det er bare sambo som er overhysterisk :ler:. For å holde ryggen best mulig så må jeg bare prioritere å være i bevegelse og gjøre øvelser, har faktisk vært veldig bra siden vi var på fjelltur :tommel:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama

Gøy å høre at formen og energinivået er bra, og at det går så fort!!! Ææææ! :ler:

Og stasjonsvogn som lillebil? :overrasket:

:hoho:

Stor :klem: til deg og trollet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hos oss kan stasjonsvogna være lillebilen også, men vi har nok en helt annen stor-bil enn dere :ler: Som bare sambo kan kjøre ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala: Ja, det tror jeg også at den gjør ;). :klem:

Kaffedama: Trodde virkelig ikke at jeg skulle få en opptur i 3. trimester siden jeg var så sliten og dum i kroppen i slutten av 2. trimester. Fint med slike positive overraskelser :tommel: og så får jeg nyte det så lenge det har lyst til å vare. Det går utrolig fort nå. :klem:

iss: Dere slår oss ned i støvlene ang stor-bilen, men jeg vet ikke helt om jeg synes det skal telles :ler:. :klem:

Merker at det er sol og sommer ute. Har ikke hatt på maskina mi på mange dager. Det er så utrolig mye å styre med ute og inne, og når jeg først setter meg ned på kvelden har jeg bare lyst til å slappe helt av.

Ble o-løp på meg i går, men jeg tror jeg har kommet i preammetåka. At det er mulig å gjøre så mye dumme feil :klaske::ler:. Jeg ble ikke sist da :tommel:. Hadde jeg klart å la være å bomme slik så hadde jeg faktisk vært på høyde med de beste i min klasse... Fint å være amatør, så holder det faktisk med å gå :ler:.

Fått litt vann i beina i det siste. Ikke noe jeg kan se, men merker det litt på de trangeste skoa. I natt måtte jeg røske av meg ringen fordi fingrene var ganske så hovne, det var vondt :tristbla:. Må nok huske på å ta den av på kvelden framover. Går fint nå da :). Sambo har forresten brukt ringen hele tida :hoppe: (bortsett fra når han styrer med skikkelig grisearbeid, eller arbeid som kan ødelegge den). Han påstår sjøl at han ikke har blitt vant til den, og at han bare gjør det for min del, men jeg er ikke så sikker jeg.......... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok også ha en storbil i tillegg til stasjonsvognen når vi får hund. Ørnen har siktet seg veldig inn på en Caravelle, men det blir veldig dyrt. Vi må nok undersøke litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som ikke er så mye på nett for tida ja :ler:

Har ikke merket noe til vann i kroppen, men jeg hovner bittelitt opp i fingrene nå i sommervarmen, men det har jeg alltid gjort, så det er nok ikke pga den lille i magen.

Vi får kose oss og nyte sommervarmen før vi blir for tunge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Skikkelig imponert over at du deltar i løp også!! :klappe: Jeg holder meg til å gå små turer...og gå til jobben! Det holder på en måte for min del akkurat nå altså.. :ler: (men så sitter man jo ikke så mye stille iløpet av arb.dagen som sykepleier heller..det må da også telle for noe!? ;) )

Så heldig du er som ikke har noe særlig vann i kroppen enda!! Merker det ikke så mye på fingrene jeg da, mest beina! Men støttestrømper er gode ting å ha! :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid pleid å hovne opp i beina av varmen, så at jeg gjør det nå er vel ikke så uvanlig ;) Synes du er veldig flink som er så aktiv - jeg hadde store planer om å fortsette med det som gravid, men hittil har det rett og slett ikke blitt slik jeg hadde tenkt :ler:

:tommel: for Pi@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Caravelle er dyrt ja, hiace også, men det er veldig fine biler. Eller du får billige utgaver, men de er eldgamle og har gått laaaangt :ler:. :klem:

Impala: Jeg har aldri brukt ring før, så jeg vet ikke om jeg har pleid å hovne litt opp i fingrene :ler:. Heldigvis så er det ikke slik at jeg ser jeg er hoven i beina, merker det bare hvis jeg har litt trange sko og virker ikke som det er hver dag heller. :klem:

Madden: Jeg sitter på et kontor hele dagen, så det blir ganske så anderledes enn din jobb. Imponert over alle gravide sjukepleiere/helsepersonell som løper rundt hele dagen. Hadde jeg hatt min gamle jobb så hadde jeg garantert vært sjukemeldt for mange måneder siden. Å stå på et hardt murgulv hele dagen var ikke forenerlig med ryggen min i ikke-gravid tilstand, så hadde absolutt ikke funka nå. Merker at jeg blir kjempefort sliten hvis jeg blir nødt til å stå. Jeg er så heldig at jeg ikke har merka noen bekkenplager ennå, så det blir litt anderledes. :klem:

Eeoyre: :klem:

angelou: Synes ikke sjøl jeg er så veldig flink siden jeg gjør så mye mindre og alt går så mye saktere enn vanlig :sjenert:. Jeg hadde jo mine to spy/kvalm-måneder i starten og det tok litt tid før jeg var ordentlig i gang etter det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tante igjen! :juhu:

Rart, sitter og tenker på den første tiden på sykehuset jeg nå.. Og må bare si at dere har noe stort i vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...