Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Hva er alt dette styret om at man MÅ amme? Om man pumper og gir flaske så er det jo samme melka, med alle de samme næringstoffene?

:klem: til å roe ned Pi@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kaffedama

Hihi.

Jeg har nettopp lest en tråd på Barn og familie og kjenner at jeg også kan hisse meg opp fort over det der med permisjonsfordeling. Mødre som tar det for gitt at permisjonen i utgangspunktet er "sin" og så kan hun fordele etter eget forgodtbefinnende?! :frustrert:

Det er bra selvinnsikt i å se at det er lurt å fortelle det til noen når man har fått til noe og er så glad at man ikke klarer jobbe! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Å det er ikke alle som kan amme heller, så den filmen skal iallefall ikke jeg se når det skulle bli aktuellt !!

Håper du får en strålende helg :) Kos deg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg har noe å glede meg til når jeg skal på fødselskurs :legrine:

Skal du og mannen dele permisjonen?

Ha en flotters helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 måneder i dag, 12 uker til termin og over i 3. trimester :danse::sjarmor::mrgreen::tommelsmil::danser::gravid::hoppe: :juhu:

Endelig er vi i 3. trimester :hoppe::danser:

Ikke lenge igjen til vi får se nurkene våre nå gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Snart er det ikke lenge til jeg kommer til å sitte pal ved mobiltelefonen og vente på sms... Snart er trollet her, og jeg gleeeeeder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Herlighet så fort tia går!! Tenk det da...3. og siste trimester!!! :juhu:

Jeg følger spent med, og synes selv at jeg følger hakk i hæl.. :ler:

Utrolig gøy å følge med her, det har jeg syntes hele tiden! Spennende å se hva jeg har i vente selv, og artig å lese om hverdagen din! :klem:

Håper du får en flott mandagskveld i :sol: -skinnet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg har gått glipp av noe på video-fronten... :ler: De viste ikke noen film hos oss, dessverre eller heldigvis.

Og jammen er ikke du i 3. trimester allerede. Moro!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smile: Det er kjempebra med en informasjonsfilm om amming, men jeg tror den der virker mot sin hensikt :ler:. :klem:

Eeoyre*2: Jeg er helt enig med deg om at pumping og flaske, eller mme hvis mjølka uteblir er fullgode alternativer. Jeg kommer virkelig til å gå inn for å få til amminga, ikke sånn ment, men av og til tror jeg det er andre alternativer som funker vel så bra. :klem:

Kaffedama: Har styrt langt unna "permisjons-tråder". Jeg orker ikke! :klem:

Liljen: Nå er du jo advart, så kan du se den som et humoristisk innslag :ler::klem:

Lucky: Vi skal dele 7mnd til meg og 5 til sambo (tror det blir det). Jeg skal være hjemme de første 7mnd i allfall. :klem:

smile: Lurer veldig på hva du drømte :ler:. Heier på deg :klem:

Madden: Jeg synes også at du er hakk i hel meg. Før litt følelsen av at dine uker raser avgårde, mens jeg står stille, men jeg gjør jo ikke det. Tenker at jeg fortsatt er rundt 20 uker på vei jeg, og så er jeg snart 30 uker :legrine:. :klem:

Impala: Nå er det virkelig ikke lenge igjen. 9 uker til vi skal ut i permisjon :hakeslepp:. Jeg gleder meg så veldig :hoppe::klem:

Petra: Takk :):klem:

iss: Jeg gleder meg jeg også :hoppe:. Lurer på om jeg klarer å være like flink med oppdateringen som du var.... :klem:

Fjellrypa: Du gikk ikke glipp av noe når det gjelder den filmen.....:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi fått stasjonsvogn OG bilstol på gården :hoppe:.

Gamlebilen min, som har fulgt meg siden 2001 ville desverre ikke igjennom EU-kontrollen. Det har den forsåvidt aldri villet :ler:, men nå var det så mye feil med den at den blir nødt til å dø. Blir litt trist det. Siden jeg pendler så må vi ha to biler, så da var det bare å finne en ny. Endte opp med en Renault Laguna stasjonsvogn. Den har gått en del og er en 98mod, men vi ønska ikke noe dyr bil (ville ikke ta opp lån), men den ser veldig fin ut. Hatt hos NAF på sånn test og den virker i bra stand :). Veldig praktisk at vi kan få med ungen i begge bilene nå (den som er døende var en toseter varebil). I tillegg så får vi med enten hundene eller vogna i den nye bilen, og i den vi har fra før får vi plass til unge, hunder OG barnevogn... Det kreves litt for å få med alle mann her i gården :ler:.

Bilstolen ble en actagraco logicoS (sånn som iss har) med base. Først tenkte vi å leie et helt nytt bilsete hos den lokale NAF foreninga. Var en BeSafe izisleep eller noe, men den var for det første vanvittig tung. Det avgjørende var allikevel at bilbelte i den ene bilen var for kort i baksete til en stol uten base.... Dessuten syntes jeg den generelt virka tungvin og vinglete. Vi er foreløpig veldig fornøyd med stolvalget begge to, så får det heller koste litt ekstra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Det røyner virkelig på i pi@heimen!! Vi er superfornøyd med bilsetet! Genialt med base. Eneste er at det er for tungt og klumpete til å ta under armen og rusle med lissom... Men sikkerheten er første prioritet!

Bror har sånn bil, den er fin den! Så bra at alle får plass da :ler: Det blir endel når dere skal ut på tur alle sammen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med nye bil og bilsete :)

Det er deilig å begynne å få ting på plass, men det er masse vi enda ikke har i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Gratulerer med både bil og bilsete!! :)

Ikke så lett når man skal ha med seg både hunder og baby og vogn nei...men flott at dere har løst den nøtten! :tommel:

Vi har en Passat, og synes selv at den er rimelig romslig, men med hunden vi hadde, ville vi nok ikke fått plass til vogn! Nå "slipper" vi det "problemet" akkurat i øyeblikket, men jeg tenker jo for senere, for jeg tror ikke det blir sååå lenge til vi anskaffer oss en firbeint venn igjen! :)

Har dere også sommervær nå eller? Her skinner :sol: for n'te dagen på rad, og jeg bare nyyyyter!! :ler:

Ha en flott tirsdagskveld Pi@! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...