Leonessa Skrevet 30. mai 2007 #2781 Del Skrevet 30. mai 2007 Så koselig å lese hos deg Pi@! Aaaaa... Halsbrann ja! Det er VONDT!!! Og Gaviscon er ikke akkurat godt da.... Bare 13 uker til termin?!! Tida flyr altså... Vet jeg har spurt før, men har jo selvsagt glemt det... Når var terminen din? Spennende tid du har i møte Titter innom igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. mai 2007 #2782 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg tror heller ikke du skal bekymre deg for aktvitetsnivået til trollet. Jeg husker lillesmile også var veldig aktiv enkelte dager så jeg skjønte ikke hvordan h*n i det hele tatt hadde tid til å sove. Men dette varierer fra unge til unge. Nyt de deilige sparkene du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. mai 2007 #2783 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei hei Ha en flott kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. mai 2007 #2784 Del Skrevet 30. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 30. mai 2007 #2785 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg tror apotekdama skjønte det var akutt da jeg kom stormende inn og sa "jeg MÅÅÅÅ ha noe for halsbrann!!!!!", hun var i allfall veldig rask med å finne fram . Synes jeg ser deg!!! Halsbrann er noe dritt, jeg hadde lager av Gaviscon og Love Hearts overalt på slutten... Fant du ut av det vanskelige på jobben? Håper det! Og så må jeg bare putte inn -smileyen, for den blir jeg i så godt humør av. Og det blir jeg av å tenke på at det bare er 13 uker til du skal bli mamma også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. mai 2007 #2786 Del Skrevet 30. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. mai 2007 #2787 Del Skrevet 31. mai 2007 Da har jeg oppdatert meg hos deg Kjipt med halsbrann ja, har det også innimellon, men faktisk ikke så ille at jeg må ta Gaviscon. Det er kun ett fåtall ganger jeg gjør det. Men jeg burde kanksje vært flinkere til å tenke over hva jeg har spist når jeg får det :klø: Godt å høre at alt står bra til, og jeg tror heller ikke du trenger å være bekymret for at Trollet er veldig aktivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #2788 Del Skrevet 31. mai 2007 Petra P: I natt har faktsik Trollet vært snill også , men h*n holdt et fryktelig spetakkel da jeg skulle sovne, som gjorde at jeg (som vanlig) er stuptrøtt på jobb....). Jeg synes også at det er lov til å være litt hysterisk i blandt når vi er gravide Leonessa: Tida bare flyr avgårde, sjølom jeg skulle ønske jeg var ennå nærmere terminen, fordi jeg begynner å glede meg så fryktelig . Terminen er 29. august . smile: Sånn innerst inne så vet jeg vel at det bare er bra at jeg kjenner så mye liv, men jeg blir litt bekymra for at lille Trollet mitt skal overanstrenge seg iss, Liljen og Eeoyre: Kaffedama: Fant ut av det vanskelige for 10min senere å bli sittende fast i et nytt problem . Ikke lett å liksom skal være "ekspert"..... Jeg blir også veldig glad av å tenke på at nå er det ikke så fryktelig lenge igjen . ÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg Impala: Jeg har heldigvis bare hatt skikkelig vond halsbrann en gang og det var etter at jeg drakk svart kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #2789 Del Skrevet 31. mai 2007 I går kveld skjedde noe skikkelig ekkelt som gjorde at jeg fikk litt angst for magen min :hår:. Lå på sofaen og så på tv, og Trollet rocka vilt. Som vanlig lå jeg og kjente og klemte på magen og da plutselig uten forvarsel så kjente jeg noe tynt og langt som jeg kunne røre på inni der. ÅÅÅ det var sååååååå ekkelt , jeg hylte rett ut. Skjønte jo med en gang at det var et lår eller en legg (for stort for å være en arm), men det var bare følelsen av å kjenne på den tingen, kunne røre på den og hvordan det kjentes ut når Trollet rørte på seg inni der som ble så fryktelig fryktelig kreepy. Hundene ble veldig forfjamsa over at a mor plutselig bare hylte og bar seg . Tok noen minutter før jeg tørte å kjenne på magen igjen..... da jeg tok mot til meg så var beinet fortsatt der, men da var det ikke sååå ekkelt . Etter episoden måtte jeg ringe sambo på jobb for å få krisepsykiatri . Nå skjønner jeg i allfall hvorfor jeg har kjent så vanvittig mye liv. Trollet har nok snudd seg både med hue ned og ryggen inn mot min rygg. Før har h*n alltid ligget med ryggen ut (i allfall det jeg har kjent). I går spurte ene naboen om jeg var gravid og etter at jeg sa hvor langt jeg var på vei, tok hun det som en selvfølge at det var to inni der . Jeg blir ikke noe fornærma lengre, i allfall ikke av "ukjente", finner det bare veldig vittig. Da jeg sa det bare var en, så fikk jeg bare et "å, ja" tilbake. Ikke det minste flau eller forlegen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #2790 Del Skrevet 31. mai 2007 Ved en tilfeldighet fikk jeg til noe jeg gav opp for to dager siden (i ett program). Er så fornøyd med meg sjøl at jeg ikke klarer å jobbe :juhu: . Tror jeg må finne en kollega og fortelle det til, slik at jeg kan komme videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 31. mai 2007 #2791 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er bra jobba Pi@ :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 31. mai 2007 #2792 Del Skrevet 31. mai 2007 Så morsom lesning her inne! Kjenner meg igjen i så mye! Du kommer nok til å kjenne kroppsdeler lettere nå fremover, litt rart til å begynne med ja men så blir det så kjekt å vite hvordan den ligger og kile den litt på kneet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. mai 2007 #2793 Del Skrevet 31. mai 2007 Er du sikker på at det er et troll og ikke en alien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #2794 Del Skrevet 1. juni 2007 Toblerone: smile: Gleder meg til jeg kan kjenne ordentlig hvordan Trollet ligger i magen. Eeoyre: Jeg har lurt veldig i det siste om det har skjedd en feil, og jeg har fått en alien i magen i stedet for Trollet mitt I går var vi på siste del av svangerskapskurset og vi var begge enige om at det i grunnen var litt bortkasta tid . Ikke noe revlusjonerende nytt for noen av oss... og ikke ble vi kjent med noen nye folk heller . I går så vi på Gro Nylanders ammepropagandafilm. Livmorfeminister provoserer meg KRAFTIG . Akkurat som motstanderne av tredeling av permisjonen som argumenterer med at mor får så lite tid hjemme...... HAALLLLLLLOOOOOO det er foreldrepermisjon, IKKE mammapermisjon . Sånn nå må jeg prøve å roe meg ned. Kjenner jeg blir skikkelig skikkelig sinna bare ved å tenke på det . Og så skal jeg ikke uttale meg mer om de sakene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 1. juni 2007 #2795 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg signerer deg jeg Pi@. Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. juni 2007 #2796 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg er også helt ening med deg der ja Pi@ Jeg har ikke kjent kroppsdelene nda, men kan tenke meg at det er litt ekkelt første gangen ja. Syns det var merkelig nok når jeg solte magen, at den var så skjev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. juni 2007 #2797 Del Skrevet 1. juni 2007 Kan en video være så provoserende?? *har ikke sett den* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. juni 2007 #2798 Del Skrevet 1. juni 2007 da vi var på omvisning på ullevål fikk vi beskjed av jordmor som viste oss rundt om å "ta den videoen med en klype salt"! godt å vite på forhånd, så kanskje jeg ikke blir så provosert av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #2799 Del Skrevet 1. juni 2007 Toblerone: Takk . Impala: Takk for støtten. Du har virkelig noe å grue deg til, deg er skikkelig ekkelt . iss: JA! I allefall hvis du er feminist på din hals , og da mener jeg IKKE livmorfeminist (som egentlig ikke har noe i kategorien feminist og gjøre i det hele tatt, hvis du spørr meg)(Å nei nå ble jeg irritert igjen ) Petra P: Fornuftig jordmor. Jordmora mi sa det samme i etterkant av filmen, men jeg hadde hørt om den før så jeg var litt forberedt. Det er mange fine ammesekvenser også da, bare så det er sagt..... Huff, jeg surrer litt vel mye på jobb for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. juni 2007 #2800 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg reagerte også på den videoen. Eller det endte vel med at hele kursgruppa satt og lo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå