Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Toblerone: Jeg prøvde, men jeg er vist ikke så flink som Trollet :ler:. :klem:

Ringene har kommet :hoppe:. Gleder meg til å hente de etter jobb. Fryktelig spent på om de passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med ringer :hoppe:

Du må passe på med turninga di så du ikke skader Trollet da :fy_fy: (Pi@ derimot er det ikke så farlig med... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg jo sjekke ringene mine da, for å være sikekr på størrelsen. Gifteringen er 48 (tatt inn fra 49) og ringen på venstre ringefinger er 47...

Er spent på om ringene falt i smak på fingeren jeg da, og om de passet :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må slutte å vippe på stolen! :fy_fy: vil ikke ha noe av at du og trollet faller og slår dere! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

:hoppe: hurra for ringer :hoppe: Når skal dere sette de på ?

Ha en strålende onsdag, pass på deg selv :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du - trodde man slutta å vippe på stolen når man var ferdig på ungdomsskolen jeg, er ikke du seriøs businesswoman da :ler:

Godt det gikk bra ihvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi du må være forsiktig snuppa!!

Ååååå ringene har kommet!!Ja,når skal dere sette de på?!Og hvor og hvordan?!Detaljer takk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Må si meg enig med Angelou altså... jeg trodde man slutta å vippe på stolen i 9.klassen jeg altså...uansett ingen aktivitet gravide damer burde begi seg ut på!! :ler: Heretter får du sitte skikkelig på stolen din!!! :ler:

Håper ringene passet nå da!!! Gleder meg til å høre hvordan dere fikk dem på! :) :rødme: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hvordan klarte du å slå kollbøtte på kontorstolen??? :ler:

Grattis med ringer. Stiller meg i kø på å være spent på å høre hvordan de ble satt på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skuffe alle kg-damene her inne og si at vi bare tok de på :ler:, ringene kom jo tross alt en og en halv uke etter forlovelsen, så det var ikke noe å vente med. De passa og jeg er særdeles fornøyd :sjarmor:, jeg føler meg såååå fin. Sambo hadde sin på i en times tid før han tok den av, synes ikke det var så værst :ler:. Blir spennende å se hvor mye han kommer til å bruke den, fordi han er helt "allergisk" mot ringer og smykker generelt. Fornøyd med at han gikk med på å ha ring jeg, og så kan jeg sakte men sikkert tvinge han til å gå med den ;), må bare ta det litt rolig i starten....

Eeoyre, Toblerone, Petra P, Liljen, angelou, Skytte, Madden og smile: :klem:. Har vært flink jente og sittet pent på stolen i det siste :engel:

Jordmortimen gikk fint i går. Alt var bra med meg og Trollet. Symfysemålet lå mellom den grønne streken og den øvre røde, så det har roa seg litt :), men det varierer så veldig hvor høy livmora er i forhold til hvordan Trollet ligger og hvordan jeg ligger/sitter/står... På morran så er det omtrent en cm opp til ribbeina, men etter at jeg står opp så er det mer. Sambo var med og det er fryktelig moro å se hvor fornøyd han var etterpå over at alt var bra :). Jeg hadde regna med at alt var i orden, men jeg tror det er fint for han å være med og få høre det av andre. Jordmora sa at det var helt vanlig å være ekstra sliten og anpusten i den perioden jeg er inne i nå, siden mange av organa til Trollet blir modnes og gjennomstrømningen i placenta (åååå hva heter det........) morkaka er ekstra stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt står bra til med deg og Trollet.. Sambo min var også med til jordmor noen ganger, og jeg tror det var bra for han.. Da fikk han se hva som skjer og hvordan de sjekker at alt er bra med mor og barn..

Sambo bruker ikke ringen han heller, men det er pga jobben hans da.. Han holdt på å miste en finger en gang pga han hadde ring på jobb...

Håper du får en fin dag, uten velt på stolen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott at alt gikk fint hos jordmor!

min mann har faktisk brukt ringen sin hver dag siden vi forlovet oss. han er igrunn flinkerer enn meg :ler:

stor stas når man får på seg ringen for første gang! jeg husker jeg følte at alle kunne se den nye fine ringen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stas med ring på finger'n. Vi hadde ikke forlovelsesringer vi da, men satte på ringer under vielsen istede. Skal love deg jeg prøve ringen MAAAAAAAAANGE ganger ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

Bare innom en kjapp tur ;)

Men det lille jeg leste; GRATULERER MED FORLOVELSE!!! :hoppe: Så gøy ;) Sambo og er allergisk mot ringer, men vi kjøpte ringer i hvitt gull... og den tåler han faktisk!! :)

Det begynner vel å nærme seg for deg også? Har så dårlig samvittighet for at jeg aldri er her inne lengre.... og følger med i svangerskapet ditt! Håper alt står bra til i alle fall. Har ikke glemt deg ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madden

:ler: Ble ikke det minste skuffet jeg altså! Det var jo en rimelig stilig forlovelse uansett...facebook-forlovelse og alt!! :ler:

Ingenting er bedre enn at du er fornøyd! :)

God tur på fjellet da!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...